Valladolid - Athletic EHE

Registro: 29/11/2016

Publicado el 10 de noviembre a las 20:49
Leído: 1.174
Arrastion, zelan ikusi dozue gaurkoa?

Asko kostatzen zaigu atzean itxoiten gaituzten taldeei min egitea eta gaurkoa horren adibide argia izan dela uste dut.

Atera erremate bakarra egin dugu partida osoan, zorionez guruk barrura bidali du (ondo etorriko zaio), baina errendimendua pobrea dala uste dut.

Kritika asko irakurri dut djaloren inguruan baina Nico Williamsek kanpora bota duen hori...

Nico Serrano gustatu zait, lagunduko digu.

Eta berririk txarrena Alexen lesioa... Ea askorako ez dan.
Ni tú, ni yo, ni nadie golpea más fuerte que la vida, pero no importa lo fuerte que golpeas sino lo fuerte que pueden golpearte, y lo aguantas mientras avanzas, hay que soportar sin dejar de avanzar, así es como se gana.

Respuestas al tema

Mostrando (1 - 10) de 10 respuestas

Respuesta #1
el 10 de noviembre a las 20:54
Aurreneko aukeran asmatuz gero, beste partida bat izango zen.

Hortaz aparte, Ohian eta Iñaki ez badaude (gehi Vivían, Yuri, Guru edota Galaxy sartzen ez badira) taldeak igerri egiten du.
Respuesta #2
el 10 de noviembre a las 21:13
Ez dogu galdu behintzat... Ia etena ta gero puntuak hirunaka batzen ditugun.
Respuesta #3
el 10 de noviembre a las 21:19
Pixkanaka berriro gehiegi kostatzen zaigu gola sartzea. Ea azken partiduetako dinamika hori apurtzea lortzen dugun...

Alde positiboa da beti gaudela partiduan sartuta, markagailu aldetik behintzat.

Alde negatiboa, errotazioak egiterako orduan ezin direla gehiegi egin batera, gehiegi igartzen da eta... Hasierako hamaikakoan 2-3 aldaketa egin + bigarren zatian nahiko goiz egin beharko dira aldaketak.
Respuesta #4
el 10 de noviembre a las 21:21
Partidu eskasa.
Nicok izan duen aukera gola izan beharko zen, eta horrek dena aldatuko zuen.
Serrando gustatu zait (zoragarria izan barik).
Gururen gola garrantzitsua, konfiantza irabazteko.

Orain dela urte batzuk, partida hau galduko genuen. Gaur berdinketa lortu dugu.

Itxitako talde baten kontra Galaxy eta Sancet falta badira, zaila da mina egitea.

Dicen que el tiempo y el olvido son como hermanos gemelos
que vas echando de más lo que un dia echaste de menos

Respuesta #5
el 10 de noviembre a las 21:35
Asko bota dugu faltan iñaki Williams, partida eskasa jolastu arren euki ditugu aukerak partida irabazteko. Ondo etorriko zaigu oin geldialdia
Respuesta #6
el 10 de noviembre a las 21:37
Partidu txarra izan da
Respuesta #7
el 10 de noviembre a las 21:37

Puntu bat lortu dugu. Orrialdea pasatzera eta listo

Zaindu zurea. Zaindu gurea.

Respuesta #8
el 10 de noviembre a las 21:40
Ez da Athleticen partidurik onena, baina argi daukat berdinketa, behintzat, merezi genuela
Eurak pare bat aukera baino ez dituzte izan, eta guk askoz gehiago.
Puntuarekin konformatu behar, izan ere, bietako batek irabaztea merezi izan badu, Athletic izan da

Malcom X: “Si no andais prevenidos, los medios de comunicación os llevaran a odiar a los oprimidos y amar a los opresores”
Zoritxarrez, hemen kasu askotan hori lortu dute

Respuesta #9
el 10 de noviembre a las 21:45
Cita de trumoie:
Ez da Athleticen partidurik onena, baina argi daukat berdinketa, behintzat, merezi genuela
Eurak pare bat aukera baino ez dituzte izan, eta guk askoz gehiago.
Puntuarekin konformatu behar, izan ere, bietako batek irabaztea merezi izan badu, Athletic izan da

Emaitza justua iruditu zait
Respuesta #10
el 10 de noviembre a las 23:07
Aspaldi hontan azko kostatzen zaigu gola egitea, Ligan batez ere. Astero partidu bi jolasten ditugunean ideiak falta zaizkugu. Behintzat ez dogu partidua galdu

Bestalde, ondo ikusten ditut errotazioak. Djalo, Serrano, Boiro, Goro, ..., jokalari asko dira minuguak pillatzen ari direnak.

Azkenik, niretzako gaur jokalaririk txarrena Vesga izan da. Ez fot ulertzen gaur jolastu izana. Golan intentzitzste falta nabaritzen zaio.

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso