Zelaiak hutsik: Lehen partida etxean ala kanpoan nahiago?

Registro: 24/04/2014

Publicado el 5 de febrero a las 01:58
Leído: 601
Finalerdietan gaude, eta hau da lehiaketa honetan (eta denboraldi honetan) partida bikoitzean jokatuko dugun lehen kanporaketa. Eta hau da COVID garaian jokatuko dugun lehen partida-bikoitzeko kanporaketa.

Beti esan izan da partida bikoitzeko kanporaketetan hobe dela kanpoan lehenbizi o0katzea eta bigarren partida, erabakigarria, betxean.

Baina hau pandemiarekin berdina al da? Zalerik gabe berdin iznago al da? Kontuan izanik golen arteko berdinketa kasuan kanpoan sartutako golek erabakitzen duela eta agian komeni da horregatik agian bigarren partida kanpoan jokatzea, hor golak erabakigarriak izan daitezkeela.

Hala ere, zalerik gabe jokatzeak etxekoaren eta kanpokoaren arteko balantza berdintzen bada ere, nk uste ez dela erabateko orekara heltzen. Izan ere ez dakit zergatik, agian "Ohituragatik" edo ("idologiagatik" hizkera marxistan), oraindik uste dut etxean "etxeko taldea" bezala jokatzen dela eta kanpoan "kanpoko taldea" moduan. Adibidez, atzoko partidan Betisek "etxeko estiloan" jokatu du,eta Athleticek "kanpoko estiloan". Edo Athletic-Getafe partidan berdin. Bi partidetan, atzeko atrezzoa kenduko bagenu ere, nik uste edozeinek asmatuko zukeela zein den "etxekoa" eta zein den "kanpokoa". Beraz nik uste etxeko taldeak, zalerik gabe ere, etxeko taldea oraindik "etxeko" dela, beraz, gian partida erabakigarria etxean jokatzea.

Hala ere, nik uste dut badagoela beste motibo bat kasu honetan lehen partida Athleticek San Mamesen jokatzea nahiago izateko: nekea. Atletico Madrilen kontrako partida bertan behera utzi stean, hau izan da gure egutegia: 12an Sevillan (Madrilen kontra); 15ean Sevillan (Bartelonaren kontra), 16an Bilbon (omenaldia), 19an berriz bidaiatu Ibizara (Kopa), 23an Bilbon (Getaferen kontra), 26an berriz kanpora, Alcoira (Alcoyanoren kontra), 29an Bartzelonan (Bartzeonaren kontra), atzo Sevillan (Betisen kontra)... eta igandean Bilbon Valentziaren kontra. Nik uste dut taldeak atseden pixka bat behar duela, eta hobe beraz arte ohorretako asteazken edo osteguneko partida ere Bilbon jokatzea.

Eta zuek nola ikusten duzue?

Respuestas al tema

Mostrando (1 - 13) de 13 respuestas

Respuesta #1
el 5 de febrero a las 02:24
Editada el 5 de febrero a las 02:25
Nik nahiagi dut lehena etxean.

Orain eta Beti Aupa Athletic!!!!!

Respuesta #2
el 5 de febrero a las 07:05
Segundo en casa, siempre.
Respuesta #3
el 5 de febrero a las 07:50
Bigarrena, etxean beti.

Un equipo grande no es el que gana todos los partidos, sino el que nunca se da por vencido

Respuesta #4
el 5 de febrero a las 07:54
Nik zaliekaz edo zale barik beti bigarren partidue etxien.
Respuesta #5
el 5 de febrero a las 07:58
Cita de Solomago:

irakurri dut " nik zakilegaz "
Respuesta #6
el 5 de febrero a las 08:39
Bigarrena kanpoan.
Respuesta #7
el 5 de febrero a las 08:40
Kanpoan bigarrena.
Respuesta #8
el 5 de febrero a las 08:43
Cita de imanol:
Nik nahiagi dut lehena etxean.

Ados nago

Siempre fui un enamorado de la pintura del gran pintor Venezolano Antonio Herrera.Este nick va dedicado a ti.

http://es.m.wikipedia.org/wiki/Antonio_Herrera_Toro
Apoye a un jugador criado en Aragon,luego el nos traiciono

Respuesta #9
el 5 de febrero a las 09:41
etxean levantere aurka
Respuesta #10
el 5 de febrero a las 09:46
Creo que al jugar sin publico, puede ser mejor el primero en casa.

Conseguir un resultado positivo, y despues sentenciar alli con el valor doble de los goles.

AUPA ATHLETIC!
GORA JULEN!

Prefiero morir como un cobarde, ke vivir, cobardemente!

Respuesta #11
el 5 de febrero a las 10:00
El tema del campo es irrelevante.

mejor jugar en casa por ahorrarnos el viaje, pero hoy dia poco importa.

"Fichajes Ilusionantes", "No me gusta la 2ª equipacion", "presion alta", "Gure Estiloa y tal", "filosofia a tope", "Riojanos no", "muerte al Rugby", "entrenador TOP", "odio eterno al futbol moderno y eso", "el Betis seha reforzau"

Respuesta #12
el 5 de febrero a las 10:13
Aukeran, sinbolikoa gerta badaiteke ere, nahiago dut bigarren partida etxean.

Publikorik gabe, beste gauza bat da. Jakina!!! Baina ez bidaiatzeak, ondo konzentratzeak, hemen entrenatzeak, eta etxekoen babesak ere zer ikusi handia badu ere.
Respuesta #13
el 5 de febrero a las 12:59
Cita de EGUZKI-ALDE:
Cita de Solomago:

irakurri dut " nik zakilegaz "

Zertan egongo zinen pentsetan

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso