Aurkezten naiz

Registro: 04/12/2020

Publicado el 20 de enero a las 17:19
Leído: 1.125
Ezin izan naiz lehenago aurkeztu.Hainbat mezu bidali behar dira post bat ireki ahal izateko, dirudienez. Izen berarekin erregistratuta egon naiz lehenago ere, el correo egunkariak foroaren zuzendaritza hartu zuen arte. Orduan baja eman nuen. Hala ere, hasieran noizean behin irakurtzen nuen hemen idazten zena, gero hasi nintzen gero eta gehiago irakurtzen eta azkenean erabaki nuen berriro erregistratzea.

Lau hamarkada igaro dira bazkidea naizenetik, beraz San Mamesera joatearena ohitura ederra bihurtu da niretzat. Tamalez, egoerak behartuta, partidak telebistaz jarraitzeko beste erremediorik ez dago.

Faltan botatzen ditut harmailakideen besarkadak, San Mameseko bufandak, oihuak, tentsioa. Faltan botatzen dut golak danok batera ospatzea, eta ez nire ordenagailuaren pantallaren aurrean bakarrik, zoro baten modura oihuka. Faltan botatzen ditut partidaren aurreko birrak, osteko elkarrizketak, etxetik kanpoko partidetara joanaldiak…

Athleticen filosofiaren aldekoa naiz eta, funtsezko ezaugarri hori aldatzekotan karneta apurtuko lukeetariko bat nauzue. Eta ez diot esateagatik, hori gertatuko balitz, niretzat aldaketa horretatik sortuko litzatekeen taldea ez litzateke Athletic izango. Behintzat ez nik ezagutu eta maite dudan Athletic.

Eta oraingoz, besterik ez. Aupa Athletic!!!!

Respuestas al tema

Mostrando (1 - 17) de 17 respuestas

Respuesta #1
el 20 de enero a las 17:22
Ongi etorria.
Respuesta #2
el 20 de enero a las 17:22
Ongi etorri!!!

Alicia: ¿Cuánto tiempo es para siempre?
Conejo blanco: A veces, sólo un segundo.

Our Lady of Blessed Acceleration, dont fail me now.

I´m just a soul whose intentions are good
Oh Lord, please dont let me be misunderstood.

Respuesta #3
el 20 de enero a las 17:28
Ongi etorri URBALTZ!

AÚPA ATHLETIC

Respuesta #4
el 20 de enero a las 17:50
Editada el 20 de enero a las 17:51
Ongi etorri Urbaltz. Espero dut laster denok Athletic-en golak San Mames-en bertan ospatu ahal izatea. Aupa Athletic!!!
Respuesta #5
el 20 de enero a las 17:54
Aupa txo!!

𝚂𝚘𝚕𝚘 𝚌𝚛𝚎𝚘 𝚎𝚗 𝚎𝚕 𝙰𝚝𝚑𝚕𝚎𝚝𝚒𝚌, 𝚕𝚊 𝚂𝚘𝚝𝚎𝚛𝚊 𝚢 𝚕𝚊 𝚟𝚒𝚛𝚐𝚎𝚗 𝚍𝚎𝚕 𝙲𝚊𝚛𝚖𝚎𝚗

Respuesta #6
el 20 de enero a las 18:11
Ongi etorri
Respuesta #7
el 20 de enero a las 18:30
Ongi etorri!
Respuesta #8
el 20 de enero a las 18:39
Mezu ederra! Ongi etorri!

You´ll never walk alone

Respuesta #9
el 20 de enero a las 19:02
Urbaltz, dantzarien munduko izen bat.
Respuesta #10
el 20 de enero a las 19:20
Ongi etorri.
Filosofia dala-ta esan dozunagaz... erabat ados.

"Todos creen en nuestra filosofía. Los que dicen que no creen es porque la envidian".
Forer@ Aitxan 2018-12-14

Respuesta #11
el 20 de enero a las 19:21
Ongi etorri
Beti da pozgarria holango mezu bat irakurtzea

Malcom X: “Si no andais prevenidos, los medios de comunicación os llevaran a odiar a los oprimidos y amar a los opresores”
Zoritxarrez, hemen kasu askotan hori lortu dute

Respuesta #12
el 20 de enero a las 19:25
Oso polita da euskara hutsean egindako aurkezpena.
Nik foro honetan emandako kudeaketa aldaketaren inguruan ez daukat iritzi argirik zeren niretzat foto hau Athletici buruz jakiteko besterik ez dut erabiltzen.
Foroan badago jende asko sekulako mailarekin, astero hari interesgarriak sortuz, adibidez, munduan zehar egon ahal diren euskal jokalarien jarraipenaz irekitzen dena edota Athleticen inguruan beste hari maitagarriak (historia, bitxikeriak, zein jokalari gazteak lehen taldera eman dezakeen jauzia, eta abar).
Bilbotik kanpo gaudenontzako eskertzekoa da egunero izatea leiho bat non gure klubaz sortzen den guztiaren berri eskura edukitzea, eta hori gutxi balitz, hainbat gaien inguruan ere, iritzirik eman ahal izatea.
Hori bai, askotan eztabaida betean daudenen artean besteon iritzia errespetu handiagoz jardutea eskatuko nieke. Bukatzeko, Athleticek daraman 123 urteko ibilbide oparoa niretzat iparorratza da une gozo zein zailetan.
Aupa Athletic!!
Respuesta #13
el 20 de enero a las 20:45
Urbaltz ...urzikin...horrela deitzen doguz gintonikiak herrian. Gutako beste bat. Urbaltz agertu deu eta kanta aleluia. On izan¡¡¡
Respuesta #14
el 20 de enero a las 21:07
Ongi etorri Urbaltz !!!

Herritik sortu zinalako maite zaitu herriak, Herri Harmaila ! Euskal Selekzioa; Ofizialtasuna ! Mediocridad amiga no; Meritocracia. Quizá Cantera Global. Trolls: Iros a la biblioteca, psicólogo o a la mierda. AUPA ATHLETIC !!!

Respuesta #15
el 21 de enero a las 08:42
Ongi etorri, bai!

Apurka-apurka, foroa euskalduntzen goaz...

Beste titulu bat!
Respuesta #16
el 21 de enero a las 14:20

Polita idatzi duzuna
Respuesta #17
el 21 de enero a las 16:00
Eskerrik asko guztioi

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso