Aurkezten naiz
Lau hamarkada igaro dira bazkidea naizenetik, beraz San Mamesera joatearena ohitura ederra bihurtu da niretzat. Tamalez, egoerak behartuta, partidak telebistaz jarraitzeko beste erremediorik ez dago.
Faltan botatzen ditut harmailakideen besarkadak, San Mameseko bufandak, oihuak, tentsioa. Faltan botatzen dut golak danok batera ospatzea, eta ez nire ordenagailuaren pantallaren aurrean bakarrik, zoro baten modura oihuka. Faltan botatzen ditut partidaren aurreko birrak, osteko elkarrizketak, etxetik kanpoko partidetara joanaldiak…
Athleticen filosofiaren aldekoa naiz eta, funtsezko ezaugarri hori aldatzekotan karneta apurtuko lukeetariko bat nauzue. Eta ez diot esateagatik, hori gertatuko balitz, niretzat aldaketa horretatik sortuko litzatekeen taldea ez litzateke Athletic izango. Behintzat ez nik ezagutu eta maite dudan Athletic.
Eta oraingoz, besterik ez. Aupa Athletic!!!!

Respuestas al tema
Mostrando (1 - 17) de 17 respuestas
el 20 de enero a las 17:22
el 20 de enero a las 17:22
Alicia: ¿Cuánto tiempo es para siempre?
Conejo blanco: A veces, sólo un segundo.
Our Lady of Blessed Acceleration, dont fail me now.
I´m just a soul whose intentions are good
Oh Lord, please dont let me be misunderstood.
el 20 de enero a las 17:28
AÚPA ATHLETIC
el 20 de enero a las 17:50
Editada el 20 de enero a las 17:51
el 20 de enero a las 17:54
𝚂𝚘𝚕𝚘 𝚌𝚛𝚎𝚘 𝚎𝚗 𝚎𝚕 𝙰𝚝𝚑𝚕𝚎𝚝𝚒𝚌, 𝚕𝚊 𝚂𝚘𝚝𝚎𝚛𝚊 𝚢 𝚕𝚊 𝚟𝚒𝚛𝚐𝚎𝚗 𝚍𝚎𝚕 𝙲𝚊𝚛𝚖𝚎𝚗
el 20 de enero a las 18:11
el 20 de enero a las 18:30
el 20 de enero a las 18:39
You´ll never walk alone
el 20 de enero a las 19:02
el 20 de enero a las 19:20
Filosofia dala-ta esan dozunagaz... erabat ados.
"Todos creen en nuestra filosofía. Los que dicen que no creen es porque la envidian".
Forer@ Aitxan 2018-12-14
el 20 de enero a las 19:21
Beti da pozgarria holango mezu bat irakurtzea
Malcom X: “Si no andais prevenidos, los medios de comunicación os llevaran a odiar a los oprimidos y amar a los opresores”
Zoritxarrez, hemen kasu askotan hori lortu dute
el 20 de enero a las 19:25
Nik foro honetan emandako kudeaketa aldaketaren inguruan ez daukat iritzi argirik zeren niretzat foto hau Athletici buruz jakiteko besterik ez dut erabiltzen.
Foroan badago jende asko sekulako mailarekin, astero hari interesgarriak sortuz, adibidez, munduan zehar egon ahal diren euskal jokalarien jarraipenaz irekitzen dena edota Athleticen inguruan beste hari maitagarriak (historia, bitxikeriak, zein jokalari gazteak lehen taldera eman dezakeen jauzia, eta abar).
Bilbotik kanpo gaudenontzako eskertzekoa da egunero izatea leiho bat non gure klubaz sortzen den guztiaren berri eskura edukitzea, eta hori gutxi balitz, hainbat gaien inguruan ere, iritzirik eman ahal izatea.
Hori bai, askotan eztabaida betean daudenen artean besteon iritzia errespetu handiagoz jardutea eskatuko nieke. Bukatzeko, Athleticek daraman 123 urteko ibilbide oparoa niretzat iparorratza da une gozo zein zailetan.
Aupa Athletic!!
el 20 de enero a las 20:45
el 20 de enero a las 21:07
Herritik sortu zinalako maite zaitu herriak, Herri Harmaila ! Euskal Selekzioa; Ofizialtasuna ! Mediocridad amiga no; Meritocracia. Quizá Cantera Global. Trolls: Iros a la biblioteca, psicólogo o a la mierda. AUPA ATHLETIC !!!
el 21 de enero a las 08:42
Apurka-apurka, foroa euskalduntzen goaz...
Beste titulu bat!
el 21 de enero a las 14:20
Polita idatzi duzuna

el 21 de enero a las 16:00