Materazzo euskera versus Valverdes, Clementes, eta abar.

Registro: 04/10/2020

Publicado hace 2 horas y 56 minutos
Leído: 2.248
Atzo Materazzok euskararekin denei eman zien errespetu lezioa historikoa izan zen. Niri arimara iritsi zitzaidan, hunkigarria izan zen benetan, agian ez nuelako espero. Berak osoki euskaraz egin nahi izan zuen bere diskurtsoa, eta nik kapela kentzen dut, pertsona zintzo eta esker onekoa izateagatik. Sekulako lezioa eman zigun eta euskal "gure" entrenatzaileren batek lotsatu egin beharko luke. Batzuetan ez gara konturatzen tituluren bat lortu duten "gure" entrenatzaile historiko ("Vascos") askok ez zutela inoiz izan beren ospakizunetako batean testu bat osorik euskaraz irakurtzeko xehetasunik, baina are okerrago iruditzen zait, azken 40 urteetan titulu gehien lortu dituzten biak aipatzearren ("gureak" deitzen ditugunak), bizitza osoa hemen daramaten tituluak lortu dituztenak, ez dutela euskara ikasteko borondaterik eta euskararekiko errespeturik izan.

Clementek euskaraz ez hitz egiteak eta "Nik gaztelaniaz hitz egiten dut, baina euskalduna naiz" esateko gai izateak, denok dakigunean hizkuntzak euskaldunak egiten gaituenean, ez Barakaldon jaio izanak, ez du izenik, eta Valverdek bere bizitza osoa hemen eramateak eta euskara ikastera behartu ez izanak, bere burua defendatzeko bada ere, atsekabe handia sortzen dit.

Entrenatzaile izan aurretik jokatu ez dutenei edo hemengoak ez direnei ez diet ezer aurpegiratuko, baina bizitza osoan hemen bizi izan direnei, 9 urte entrenatzailea inguru daramatzatenei, ikutze bat merezi dute. Euskarak ezta mikrofono baten aurrean irakurri gutxienez ere egiten ez dutelako. Tristezia handia gurea eta Materazzo (hiru hilabete baino ez darama hemen) gizon handia, bai jauna.
Implacables en la lucha
generosos en la victoria
el mérito está en el trabajo
hecho con viejos bueyes y con las manos
con paciencia pero sin descanso
en eso somos los mejores
y nadie tiene ni tendrá ese título.
Aupa Athletic

Respuestas al tema

Mostrando (1 - 15) de 40 respuestas

Respuesta #1
hace 2 horas y 50 minutos
Pues nada, pongamos a un profesor de AEK como entrenador del Athletic, mira que lo tenemos fácil.
Respuesta #2
hace 2 horas y 49 minutos
Ez joan hain urruti, talde berean Sergio Francisco irundarra ibili da abendurarte eta aurretik harrobian ibili da urte luzez. Ez du ezta "eskerrik asko" esaten.

Hau ez da ezta Errealaren meritua ezta Athleticen errua.
Respuesta #3
hace 2 horas y 48 minutos
Cita de PERTOR:
Pues nada, pongamos a un profesor de AEK como entrenador del Athletic, mira que lo tenemos fácil.

ez duzu piperrik ere ulertu.
Respuesta #4
hace 2 horas y 42 minutos
Cita de munarri:
Cita de PERTOR:

ez duzu piperrik ere ulertu.

Esto va de fútbol, de como hable y se exprese cada uno es otro tema.
Respuesta #5
Matarazzo AEK-ko irakaslea da?
Respuesta #6
Cita de munarri:
Ez joan hain urruti, talde berean Sergio Francisco irundarra ibili da abendurarte eta aurretik harrobian ibili da urte luzez. Ez du ezta "eskerrik asko" esaten.

Hau ez da ezta Errealaren meritua ezta Athleticen errua.

Bai, ez da merito ez da errua ere, baina hemen bizitza osoa entrenatzaile giza daramatenak ez izatea errepetu keinu hori lotsagarria da.

Implacables en la lucha
generosos en la victoria
en eso somos los mejores
Aupa Athletic

Respuesta #7
hace 2 horas y 41 minutos
Euskeraz ez dakitenei ez behartu ezer egiten.
Euskeraz dakigunek zoriontzuak gara orrela eta kitto.

El León se come a la cebra

Respuesta #8
hace 2 horas y 39 minutos
Cita de Errekado:
Euskeraz ez dakitenei ez behartu ezer egiten.
Euskeraz dakigunek zoriontzuak gara orrela eta kitto.

ni ez naiz zoriontsua behin eta berriz gaztelerara pasatu behar naizenean, behartuta.
Respuesta #9
hace 2 horas y 39 minutos
Cita de PERTOR:

Euki zuten AEK-ko irakasle bat garai batean Lezaman, baina alferra dena alferra da...zorionak euskerazko post bat erderaz erantzugatik. Holan goaz....

Implacables en la lucha
generosos en la victoria
en eso somos los mejores
Aupa Athletic

Respuesta #10
hace 2 horas y 36 minutos
Egia da ez duela ezer kostatzen keinu horiek izatea. Ez naiz jaiotzen Euskalherria, ezta bertan bizi ere, baina Athletic dela eta, beti saiatu izan naiz euskeraz hitz batzuk ikasten. Taldearekin eta klubak ordezkatzen duenarekin lotura handiagoa sentitzeko bada ere.
Respuesta #11
hace 2 horas y 35 minutos
Cita de peelce:
Egia da ez duela ezer kostatzen keinu horiek izatea. Ez naiz jaiotzen Euskalherria, ezta bertan bizi ere, baina Athletic dela eta, beti saiatu izan naiz euskeraz hitz batzuk ikasten. Taldearekin eta klubak ordezkatzen duenarekin lotura handiagoa sentitzeko bada ere.

ederto esana
Respuesta #12
hace 2 horas y 28 minutos
Esto es facil de entender, en Vizcaya ha más castellanoparlantes que vascoparlantes, entre los socios del Athletic también, y en cuanto a los aficionados del Athletic en general no hay color entre los unos y los otros.
Respuesta #13
hace 2 horas y 27 minutos
Editada hace 2 horas y 24 minutos
Pues yo no soy de quedarme con las florituras.

¿De qué sirve decir 4 palabras en euskera si luego jamás lo aprenderás ni lo hablarás?

Es que es un engañabobos. Es como cuando el rey Felipe se empeñó en leer algo en euskera. Sabes que eso no va a tener recorrido alguno, que no le va a dar por estudiarlo. Y el rey no recibió ninguna alabanza a pesar de haber leído un texto mucho más largo.

Lo dicho: me parece un engaño. Yo soy euskaldun, vivo en euskera y digo "papá" cuando hablo en castellano. Lo de esquivar el euskera en tu vida y sentirte super vasquista por usar 4 palabras en euskera es un puñetero paripé. Es más, creo que es un rollo que hace mucho daño al euskera porque es un falso apoyo al idioma, un claro estancamiento en una situación tremendamente mejorable.
Respuesta #14
hace 2 horas y 22 minutos
Cita de EH_Ath:

¿De qué sirve decir 4 palabras en euskera si luego jamás lo aprenderás ni lo hablarás?

Es que es un engañabobos. Es como cuando el rey Felipe se empeñó en leer algo en euskera. Sabes que eso no va a tener recorrido alguno, que no le va a dar por estudiarlo. Y el rey no recibió ninguna alabanza a pesar de haber leído un texto mucho más largo.

Lo dicho: me parece un engaño. Yo soy euskaldun, vivo en euskera y digo "papá" cuando hablo en castellano. Lo de esquivar el euskera en tu vida y sentirte super vasquista por usar 4 palabras en euskera es un puñetero paripé. Es más, creo que es un rollo que hace mucho daño al euskera porque es un falso apoyo al idioma, un claro estancamiento en una situación tremendamente mejorable.

Imposible explicarlo mejor.
Respuesta #15
hace 2 horas y 15 minutos
Editada hace 2 horas y 13 minutos
Cita de PERTOR:
Cita de EH_Ath:

Imposible explicarlo mejor.

Beno , badago aukera bat hobeto azaltzeko....
... euskeraz azaltzea

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso