Euskal taldea eta Euskera

Registro: 10/02/2015

Publicado hace 2 horas y 32 minutos
Editado 1 veces - Última vez hace 2 horas y 26 minutos
Leído: 2.521
Kaixo! Errealeko ospakizuna ikustean, konturatu nahiz oraindik gehiago, amorrua ematen didala gure taldeak Euskarari garrantzia ez ematea.

Errealaren kasuan, Oyarzabalek euskeraz. Gure aldetik Muniain kapitainiak ezta arratsalde on. Matarazzok euskeraz (irakurrita eta kanpotarra izanda). Valverdek ezebez.

Hausnarketa

Respuestas al tema

Mostrando (16 - 30) de 45 respuestas

Respuesta #16
hace 1 hora y 39 minutos
Cita de EH_Ath:
Cita de Arista:
Oyarzabal-ek euskaraz... baina larunbatean Ayuso-ri ematen eskua... ay, ay, ay!!!
Etzion eman. Komentatua izan zen.
Sí se la dió.
Hay un vídeo que se ve claramente que le da la mano antes de llegar a la altura de ella.
Respuesta #17
hace 1 hora y 38 minutos
Cita de Arista:
Oyarzabal-ek euskaraz... baina larunbatean Ayuso-ri ematen eskua... ay, ay, ay!!!

Pues hay un vídeo en que evita darle la mano.

Aurrera, aurrera. Kopa da gurea.

Respuesta #18
hace 1 hora y 38 minutos
Cita de EH_Ath:
Ba ni flipatzen geratu naiz Elustondok aurkezpena gazteleraz egingo duela esan duenean... Gainera tipo nahiko eskasa aurkezle bezala eta lekuz kanpoko txantxekin. Marrerori esan diona esaten dit eta aurpegia apurtzen diot.

Ba Sancet kopako ospakizunetan tauti bez euskaraz
Respuesta #19
hace 1 hora y 35 minutos
Argi dago diferentzia dagoela hizkuntzaren erabileran eta sentsibilitatean. Athleticen jolasten dutenekjakin behar lukete hurrengorako euskarak egiten gaituela desberdin, eta euskal hiztunontzako balio estra daukala gure hizkuntzan komunikatzeak.
Villalibre ez zen euskaraz zekien bakarra, baina ez dago jakin beharrik ere Matarazzok egin bezala.
Respuesta #20
hace 1 hora y 35 minutos
Betidanik izan dira euskaldunagoak errealan, Gipuzkoaren islada. Atzerritarrak euki arren gainontzekoak gipuzkoarrak eta euskaldunak izaten dira askotan.
Geurean, gutxitan. Eta saiatzen den baten bat, Vesga akaso, ikastolan ikasitako euskera trakets eta artifiziala. Erabiltzen ez den seinale. Hau ere Araba eta Bizkaian gertatzen denaren islada. Zer esanik ez, Cascante edo horrelako lekuetako nafarrekin.
Orain Bermiotarrekin hobexeago. Eta bestela gure gipuzkoarrak ere, Guru, Gala, Izeta, etb.

Foro honetan ere, gaztelera nagusi. Hala ere euskaldun izateko ahalegin faltsua aurrera egiteko asmoa ez daurie galtzen gehienek.
Respuesta #21
hace 1 hora y 31 minutos
En el athletic como institucion y generalmete en el primer equipo el euskera siempre en segundo plano. Y no lo corrige nadie.
Respuesta #22
hace 1 hora y 28 minutos
Cita de e_unoto:
Cita:
Sí se la dió.
Hay un vídeo que se ve claramente que le da la mano antes de llegar a la altura de ella.
Pues sí, llevas razón, hay otro vídeo donde se ve que se dan la mano a lo lejos y eso hace que a su altura no se den la mano.
Respuesta #23
hace 1 hora y 23 minutos
Cita de EH_Ath:
Cita de Arista:

Eman zion, gehienek egingo luketen bezala. Berak eskua luzatzea eta ez ematea horrelako egoera batean…

Guztiz ados post honekin. Nik auzo lotsa sentitu nuen gure ospakizunetan.

Malcom X: “Si no andais prevenidos, los medios de comunicación os llevaran a odiar a los oprimidos y amar a los opresores”
Zoritxarrez, hemen kasu askotan hori lortu dute

Respuesta #24
hace 1 hora y 19 minutos
Cita de trumoie:
Cita:

Eman zion, gehienek egingo luketen bezala. Berak eskua luzatzea eta ez ematea horrelako egoera batean…

Guztiz ados post honekin. Nik auzo lotsa sentitu nuen gure ospakizunetan.
Pues sí, bastante más clase Oyarzabal que Carvajal.
Respuesta #25
hace 1 hora y 16 minutos
Cita de EH_Ath:
Cita de Arista:

Eman zionnn....
Bideo bat dago..
Respuesta #26
hace 1 hora y 11 minutos
Cita de Neu:
Cita:

Eman zionnn....
Bideo bat dago..

Argi eta garbi
Respuesta #27
hace 1 hora y 2 minutos
Cita de xaki:
Cita de EH_Ath:
Ba ni flipatzen geratu naiz Elustondok aurkezpena gazteleraz egingo duela esan duenean... Gainera tipo nahiko eskasa aurkezle bezala eta lekuz kanpoko txantxekin. Marrerori esan diona esaten dit eta aurpegia apurtzen diot.

Sancet es Vasco parlante?
Respuesta #28
hace 1 hora y 1 minuto
Maroan Sanadi bideo askotan euskeraz hitz egiten ateratzen da
Atzerritarren semea ta euskalduna, hau Bai hartu behar den eredua
Respuesta #29
hace 1 hora
Editada hace 59 minutos
Mira que me gustaba como jugador y que es una leyenda en el Athletic, pero Muniain daba bastante vergüenza ajena en algunos aspectos , sobre todo los últimos años en donde intentaba imitarle a Sergio Ramos.

Gipuzkoa siempre ha sido más euskaldun que Bizkaia.

Respuesta #30
hace 58 minutos
Cita de Atxipung:
Cita:

Sancet es Vasco parlante?
Sí.

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso