Zortearen kontua

Registro: 04/03/2007

Publicado ayer a las 22:01
Leído: 709
Gaur zorte "apur" bat gehiago izan bagenu, egoera guztiz bestelakoa izango litzatekeela uste duen bakarra naiz?
Penaltia sartu izan bagenu eta Izetak barrura sartu izan balu, berdinketa, eta seguru denok pozik etxera.
Ez zait iruditu Celta gu baino gehiago izan denik. Lehenengo zatian gu gehiago izan gara, eta bigarrenean, lehenengo hamar minutuetako golek dena baldintzatu dute, baina, hala ere, bi gol sartzeko moduan egon gara.
Gaur galdu eta gero badirudi bigarren mailara goazela ezinbestean, Valverdek ez du ezertarako balio…
Uste dut batzuetan gauzak bere onetik ateratzen ditugula
Malcom X: “Si no andais prevenidos, los medios de comunicación os llevaran a odiar a los oprimidos y amar a los opresores”
Zoritxarrez, hemen kasu askotan hori lortu dute

Respuestas al tema

Mostrando (1 - 5) de 5 respuestas

Respuesta #1
ayer a las 22:05

Zuk diozun hori posible da. Penaltia sartu izan bagenu, ziur berdinketa izango genukeen.
Respuesta #2
ayer a las 23:01
Penaltia oso txarto botata izan denez eta Izetarena zutoian jo egin duelako, bi aukera galduak izan dira gureak. Eurenetan gure defentsek eman dizkien aukerak ondo aprobetxatu dituzte, beraz zorte txarra ez da izan, baizik eta gure aukerak alferrik galduta eta euren aukerak ondo aprobetxatuta.

The end.

Euskalduna eta jaio nintzenetik ATHLETIC ZALE

ATHLEEEEEEEEEEETIC    EUUUPP!!!!

GORA Euskadi Askatuta!!!

Respuesta #3
hace 22 horas y 53 minutos
Guk horrek biak sartu bagenitu gauzak ezberdinak izango ziratekeen. Baina bestalde, eurek beste aukera garbi bi izan dituzte, horrek sartuta emaitza 4-0 izango zam beraz nere ustez, emaitza justua da.
Respuesta #4
hace 13 horas y 41 minutos
Eta nere amamak hiru burbil euki bazenun goitibera izangozan. Atzokoa ez da izan sugertan gauza, ganora barik jolaztea baizik.

El León se come a la cebra

Respuesta #5
hace 13 horas y 28 minutos
Cita de trumoie:
Gaur zorte "apur" bat gehiago izan bagenu, egoera guztiz bestelakoa izango litzatekeela uste duen bakarra naiz?
Penaltia sartu izan bagenu eta Izetak barrura sartu izan balu, berdinketa, eta seguru denok pozik etxera.
Ez zait iruditu Celta gu baino gehiago izan denik. Lehenengo zatian gu gehiago izan gara, eta bigarrenean, lehenengo hamar minutuetako golek dena baldintzatu dute, baina, hala ere, bi gol sartzeko moduan egon gara.
Gaur galdu eta gero badirudi bigarren mailara goazela ezinbestean, Valverdek ez du ezertarako balio…
Uste dut batzuetan gauzak bere onetik ateratzen ditugula

Zortea ez da Nico-k bota zuen penalti txarra ez sartzea. Sortea ez da ia ia gol aukerarik ez sortzea, zortea futbolan ez da existitzen. Egun batean zortearekin lortzen duzuna hurrengo egunean zorte berak kentzen dizu. Ez bazara golak sartzeko aukerarik sortzen ez dago zorterik jokuan, baizik eta ezintasuna eta entrenatzailearen lan eskasa. Zailkapena ondo begiratzen badugu, gure azpian dauden taldeak (4-7 talde) 4-5 puntura daude bakarrik, partida bat gutxiagoarekin, ...kontuz horrekin.

Implacables en la lucha
generosos en la victoria
el mérito está en el trabajo
hecho con viejos bueyes y con las manos
con paciencia pero sin descanso
en eso somos los mejores
y nadie tiene ni tendrá ese título.
Aupa Athletic

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso