Zortearen kontua
Gaur zorte "apur" bat gehiago izan bagenu, egoera guztiz bestelakoa izango litzatekeela uste duen bakarra naiz?
Penaltia sartu izan bagenu eta Izetak barrura sartu izan balu, berdinketa, eta seguru denok pozik etxera.
Ez zait iruditu Celta gu baino gehiago izan denik. Lehenengo zatian gu gehiago izan gara, eta bigarrenean, lehenengo hamar minutuetako golek dena baldintzatu dute, baina, hala ere, bi gol sartzeko moduan egon gara.
Gaur galdu eta gero badirudi bigarren mailara goazela ezinbestean, Valverdek ez du ezertarako balio…
Uste dut batzuetan gauzak bere onetik ateratzen ditugula
Malcom X: “Si no andais prevenidos, los medios de comunicación os llevaran a odiar a los oprimidos y amar a los opresores”
Zoritxarrez, hemen kasu askotan hori lortu dute
Penaltia sartu izan bagenu eta Izetak barrura sartu izan balu, berdinketa, eta seguru denok pozik etxera.
Ez zait iruditu Celta gu baino gehiago izan denik. Lehenengo zatian gu gehiago izan gara, eta bigarrenean, lehenengo hamar minutuetako golek dena baldintzatu dute, baina, hala ere, bi gol sartzeko moduan egon gara.
Gaur galdu eta gero badirudi bigarren mailara goazela ezinbestean, Valverdek ez du ezertarako balio…
Uste dut batzuetan gauzak bere onetik ateratzen ditugula
Malcom X: “Si no andais prevenidos, los medios de comunicación os llevaran a odiar a los oprimidos y amar a los opresores”
Zoritxarrez, hemen kasu askotan hori lortu dute
Respuestas al tema
Mostrando (1 - 2) de 2 respuestas
Respuesta #1
hace 1 hora y 49 minutos
hace 1 hora y 49 minutos
Zuk diozun hori posible da. Penaltia sartu izan bagenu, ziur berdinketa izango genukeen.
Respuesta #2
hace 53 minutos
hace 53 minutos
Penaltia oso txarto botata izan denez eta Izetarena zutoian jo egin duelako, bi aukera galduak izan dira gureak. Eurenetan gure defentsek eman dizkien aukerak ondo aprobetxatu dituzte, beraz zorte txarra ez da izan, baizik eta gure aukerak alferrik galduta eta euren aukerak ondo aprobetxatuta.
The end.
The end.
Euskalduna eta jaio nintzenetik ATHLETIC ZALE
ATHLEEEEEEEEEEETIC EUUUPP!!!!
GORA Euskadi Askatuta!!!