Irabaztekotan...

Registro: 05/06/2023

Publicado el 19 de enero a las 00:13
Editado 1 veces - Última vez el 19 de enero a las 00:14
Leído: 2.677
Nahiko egun gogorrak izan dira gaur ta atzo, osasuna kontra San Mamésen galdu ondoren. Kopa oso txapelketa erakargarria da, ostegunean pasatu ezkero beste 3 partida baiko ez geneuzkalako aurretik Sevillara berriro ere joateko....pena handiko galera izan zen.

Baina oinak lurrean eta eguneko egoera aztertu ta honako hau daukagu begibistan: Vigon Celta gaindituz gero, mierdalonarekin berdinduko gunateke 39 puntutara eta ligako liderrarengandik 6 puntutara baino ez ginateke kokatuko, urtarrila bukatzera doanean... kriston egoera eta aukera paregabea ligan aspaldiko lorpena lortzeko aukera,.

Goazen bada denarekin bihar eta amestu dezagun aurretik daukagunarekin, ez dakigulako noiz egongo garen berriro horrelako egoera txukun baten aurrean

Aupa Athletic
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, dakitenek erabiltzen ez dutelako baizik
Athletic, danontzat zara zu geuria !!
    Iribar
DeMar Vivian Goiko Aymeric
Sola Urrutia Yeste
Williams Aduriz Sarabia

Respuestas al tema

Mostrando (1 - 15) de 17 respuestas

Respuesta #1
el 19 de enero a las 00:15
+1000
Ados
Goazen bai
Zazpi puntutara irabezten badugu eta Real Madrilek ere bai.

JANTZI ZURIGORRIA AMETSAREN ZAPI , ZAPI ZURI GORRIA HERRIAREN ZATI

ZURI GORRI BAI
ZORAGARRI BAI
ATHLETIC

Respuesta #2
el 19 de enero a las 00:15
Bihar kolpea emango dugu mahai gainean

Bailando te tengo, BAILANDO!!!😎🤣
Los haters de Lekue y Agirrezabala son de lo más lamentable. Aupa Iñigo ta Julen!!!
Borroka da bide bakarra!!!

Respuesta #3
el 19 de enero a las 00:57
Editada el 19 de enero a las 00:58
Cita de EHSukarra:
Nahiko egun gogorrak izan dira gaur ta atzo, osasuna kontra San Mamésen galdu ondoren. Kopa oso txapelketa erakargarria da, ostegunean pasatu ezkero beste 3 partida baiko ez geneuzkalako aurretik Sevillara berriro ere joateko....pena handiko galera izan zen.

Baina oinak lurrean eta eguneko egoera aztertu ta honako hau daukagu begibistan: Vigon Celta gaindituz gero, mierdalonarekin berdinduko gunateke 39 puntutara eta ligako liderrarengandik 6 puntutara baino ez ginateke kokatuko , urtarrila bukatzera doanean... kriston egoera eta aukera paregabea ligan aspaldiko lorpena lortzeko aukera,.

Goazen bada denarekin bihar eta amestu dezagun aurretik daukagunarekin, ez dakigulako noiz egongo garen berriro horrelako egoera txukun baten aurrean

Aupa Athletic

Erratzen ez banaiz, Real Madriden emaitzaren arabera, liderrarekiko distantzia 5 edo 7 puntukoa izango litzateke.

Mundua ez da beti jai, inoiz tristea ere bai,
bainan badira mila motibo kantatzeko alai,
bestela datozen penai ez diet surik bota nahi,
ni hiltzen naizen gauean behintzat eizue lo lasai.

Respuesta #4
el 19 de enero a las 01:11
Pasadan eguneko kolpearen ondoren...guztiagaz jo ta ke

Herritik sortu zinalako...
...maite zaitu herriak
Bizkaia, Euskal Herria
Jo ta ke, irabazi arte

Respuesta #5
el 19 de enero a las 03:13
Cita de Zarra 9:
Bihar kolpea emango dugu mahai gainean

Eta gero ALMERIA.

Poliki pokiki
Respuesta #6
el 19 de enero a las 07:01
Talde bat zenbatetan erori denagatik ezin diogu neurtu, altxatzeko gai izan den baino.

Athleticek gaur aukera badauka.

Ea lortzen duen (a lo bajini se vive mejor).

Euskalduna eta jaio nintzenetik ATHLETIC ZALE

ATHLEEEEEEEEEEETIC    EUUUPP!!!!

GORA Euskadi Askatuta!!!

Respuesta #7
el 19 de enero a las 08:37
Ez dut uste irabaziko dugunik.

Ez gaude ondo eta Balaidos zelai zaila da.

Oker nagoela espero dut.
Respuesta #8
el 19 de enero a las 10:01
Editada el 19 de enero a las 10:01
Argi dago garaipenaren bila beti irten behar garela, baina gaur partidu zaila eh? Nik, egia esanda, berdinketa sinatuko nuke. Urte hasiera ez da onena izan, emaitzaz aparte, taldeari ondo baino hobeto etorriko litzaioke jokoan sentsazioak eta soltura hori berreskuratzea.

Aupa Athletic!

Respuesta #9
el 19 de enero a las 10:56
Kopatik kanpo, baina Europa Leaguen lidertzan eta ligan laugarren, ilusioa galdu barik! Gainera, nik gaur irabaziko dugun sentipena daukat!
Respuesta #10
el 19 de enero a las 11:48
Denok kontu hori egin dugula uste dut.

Dena den Celtak etxean izugarrizko emaitzak lortu dituela kontutan izan behar dugu.

Guk ere Ligan hamar norgehiago galdu batik daramatzagu.

Printzipioz oso ekargarria gaurko partidua.

“Maldigo la poesía concebida como un lujo cultural por los neutrales”

Gabriel Celaya

Respuesta #11
el 19 de enero a las 11:54
Aukera polita daukagu gaur, bai, baina etsai gogorra bebai.

El Athletic, como institución, es lo primero.
El bienestar del club está por encima de presidentes, directivos, técnicos, jugadores, socios, peñistas y aficionados.

Respuesta #12
el 19 de enero a las 12:07
Edozein talde gainditzeko gauza gara, eta buru-belarri ekinez gero, galiziarrak menpean hartzeko aukera izango dugu.
Respuesta #13
el 19 de enero a las 12:09
Baikorra naiz, besteak beste, Celtak luzapena jokatu behar izan zuelako Real Madrilen kontra eta hauts eginda amaitu zuten zenbait jokalarik.

Irabaziz gero, taulan Bartzelonak beste puntu edukitzeari nik ez nioke gehiegizko garrantzirik emango. Atzetik datozenei nago begira; atzekoekin hutsartea zabaltzeari emango nioke garrantzia, horrek lasaitasuna emango liguke-eta.

Dena dela, ez gaitezen gora etorri eta goza dezagun partiduaz.

Gure alde Celtakoak nekatuago egotea.

Respuesta #14
el 19 de enero a las 12:20
Gaurko partida oso garrantzitsua da.

Ez emaitzagatik bakarrik (hori beti da garrantzitsua), baina, batez ere, taldeak nortasuna erakutsi behar duelako gaur. Gaurko jarrerak esango digu zer espero ahal dugun aurten.

Dicen que el tiempo y el olvido son como hermanos gemelos
que vas echando de más lo que un dia echaste de menos

Respuesta #15
el 19 de enero a las 12:38
Cita de TIKO-TIKO:
Gaurko partida oso garrantzitsua da.

Ez emaitzagatik bakarrik (hori beti da garrantzitsua), baina, batez ere, taldeak nortasuna erakutsi behar duelako gaur. Gaurko jarrerak esango digu zer espero ahal dugun aurten.

Aupa athletik

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso