Irabaztekotan...
Registro: 05/06/2023
Registro: 05/06/2023
Publicado el 19 de enero a las 00:13
Editado 1 veces - Última vez el 19 de enero a las 00:14
Editado 1 veces - Última vez el 19 de enero a las 00:14
Leído: 2.675
Nahiko egun gogorrak izan dira gaur ta atzo, osasuna kontra San Mamésen galdu ondoren. Kopa oso txapelketa erakargarria da, ostegunean pasatu ezkero beste 3 partida baiko ez geneuzkalako aurretik Sevillara berriro ere joateko....pena handiko galera izan zen.
Baina oinak lurrean eta eguneko egoera aztertu ta honako hau daukagu begibistan: Vigon Celta gaindituz gero, mierdalonarekin berdinduko gunateke 39 puntutara eta ligako liderrarengandik 6 puntutara baino ez ginateke kokatuko, urtarrila bukatzera doanean... kriston egoera eta aukera paregabea ligan aspaldiko lorpena lortzeko aukera,.
Goazen bada denarekin bihar eta amestu dezagun aurretik daukagunarekin, ez dakigulako noiz egongo garen berriro horrelako egoera txukun baten aurrean
Aupa Athletic
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, dakitenek erabiltzen ez dutelako baizik
Athletic, danontzat zara zu geuria !!
Iribar
DeMar Vivian Goiko Aymeric
Sola Urrutia Yeste
Williams Aduriz Sarabia
Baina oinak lurrean eta eguneko egoera aztertu ta honako hau daukagu begibistan: Vigon Celta gaindituz gero, mierdalonarekin berdinduko gunateke 39 puntutara eta ligako liderrarengandik 6 puntutara baino ez ginateke kokatuko, urtarrila bukatzera doanean... kriston egoera eta aukera paregabea ligan aspaldiko lorpena lortzeko aukera,.
Goazen bada denarekin bihar eta amestu dezagun aurretik daukagunarekin, ez dakigulako noiz egongo garen berriro horrelako egoera txukun baten aurrean
Aupa Athletic
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, dakitenek erabiltzen ez dutelako baizik
Athletic, danontzat zara zu geuria !!
Iribar
DeMar Vivian Goiko Aymeric
Sola Urrutia Yeste
Williams Aduriz Sarabia

Respuestas al tema
Mostrando (16 - 17) de 17 respuestas
Respuesta #16
el 19 de enero a las 12:44
el 19 de enero a las 12:44
Beste datu bat. Celtak lau baja dauzka: Marcos Alonso, Aspas, Alfon y Fer López.
Guk, ordea, Oihan dugu bajan.
Bajak eta nekea, nik neuk baikortasunez ikusten dut partidua.
Guk, ordea, Oihan dugu bajan.
Bajak eta nekea, nik neuk baikortasunez ikusten dut partidua.
Respuesta #17
el 19 de enero a las 14:56
el 19 de enero a las 14:56
Edozein talde gainditzeko gauza gara, eta buru-belarri ekinez gero, galiziarrak menpean hartzeko aukera izango dugu.