Athletic triste dago
Holako sentsazioa daukat aurredenboraldiko partidak ikusita.
Lesioi dezente, jokalariak fisiko eta psikologikoki formatik at….
Alaitasun falta alegia.
Txute baikor bat behar du taldeak, Sevillari irabaztea eta zelaian, San Mamesen, ondo pasatzea izango zen erremedio onena.
Aupa Athletic!!
Euskalduna eta jaio nintzenetik ATHLETIC ZALE
ATHLEEEEEEEEEEETIC EUUUPP!!!!
GORA Euskadi Askatuta!!!
Lesioi dezente, jokalariak fisiko eta psikologikoki formatik at….
Alaitasun falta alegia.
Txute baikor bat behar du taldeak, Sevillari irabaztea eta zelaian, San Mamesen, ondo pasatzea izango zen erremedio onena.
Aupa Athletic!!
GORA Euskadi Askatuta!!!

Respuestas al tema
Mostrando (1 - 15) de 18 respuestas
Respuesta #1
ayer a las 08:29
Editada ayer a las 10:50
ayer a las 08:29
Editada ayer a las 10:50
Ni lasai nago.
Fisikoarena bagenekien, apropos eginda dago. Urrian egongo dira jokalariak %100ean. Iaz ere gauza Bera gertatu zen. Getaferen aurkako partida oso txarra izan zen eta ez genuen galdu txiripaz. Bigarren jardunaldian ere galdu. Denek uste zuten desastrea izango zela eta beitu, azkenaldiko onenetarikoa.
Beste taldeak ere berdin dabiltza, kontua da ez dutela jokatu Europako onenen aurka. Sevillak, adibidez, ez du defentsarik eta ea nola iristen diren hona.
Hori + askoz talde hobea dugula + San Mamés: 3 puntu
Fisikoarena bagenekien, apropos eginda dago. Urrian egongo dira jokalariak %100ean. Iaz ere gauza Bera gertatu zen. Getaferen aurkako partida oso txarra izan zen eta ez genuen galdu txiripaz. Bigarren jardunaldian ere galdu. Denek uste zuten desastrea izango zela eta beitu, azkenaldiko onenetarikoa.
Beste taldeak ere berdin dabiltza, kontua da ez dutela jokatu Europako onenen aurka. Sevillak, adibidez, ez du defentsarik eta ea nola iristen diren hona.
Hori + askoz talde hobea dugula + San Mamés: 3 puntu
Respuesta #2
ayer a las 10:39
ayer a las 10:39
Ni kezkatuta nago. Ez dut jokorik ikusten.
Ez dut aurrerabiderik ikusten itxaropena izaten laguntzeko. Zerbait aldatu behar da. Bete gabeko hutsuneak ez ezik, estiloa, intentsitatea eta abiadura jokoan.
Bestalde, egoerari buelta ematea espero dut, hobetzeko potentziala eta tarte handia dagoelako.
Ez dut aurrerabiderik ikusten itxaropena izaten laguntzeko. Zerbait aldatu behar da. Bete gabeko hutsuneak ez ezik, estiloa, intentsitatea eta abiadura jokoan.
Bestalde, egoerari buelta ematea espero dut, hobetzeko potentziala eta tarte handia dagoelako.
Respuesta #3
ayer a las 10:59
ayer a las 10:59
Aurredenboraldia ona izan ez dela argi dago. Hala ere, eta ez dut aitzakitzat jarri nahi, oso zorte txarra izan dugu. Defentsaren erdialdean ez ditugu izan hainbat jokalari lesioak bitarte.
Egia da txispa falta ikusi dela, baina denboraldia ooooso luzea izango da. Agian nahita da fisikoki orain horrela egotea.
Sancet ere, oitzen ari garen bezala, berriro minduta.
Ez diot guztia zorte txarrari egokitu nahi, baina zorte txar handia egon da behar bezalako aurredenboraldia egiteko.
Egia da txispa falta ikusi dela, baina denboraldia ooooso luzea izango da. Agian nahita da fisikoki orain horrela egotea.
Sancet ere, oitzen ari garen bezala, berriro minduta.
Ez diot guztia zorte txarrari egokitu nahi, baina zorte txar handia egon da behar bezalako aurredenboraldia egiteko.
Respuesta #4
ayer a las 11:04
ayer a las 11:04
Ez dut uste Athletic triste dagoenik, foroa bai dagoela triste. Dena da negatiboa, dena txarra,….partidu guztisk irabazten ez badira eta Laporte bihar bertan ez badator.
Gizartearen islada da foro hau, guztia oraintxe bertan gertatzea nahi dugu eta akatsik gabe; ta hori ezinezkoa da.
Egia da lesioekin zorre hagitz txarra izaten ari garela, baina hau aurredenboraldia da. Sevillan ez dut uste gu baino askoz hobekiago egongo direnik.
Lasaitasuna ta pazientzia, Athletic aurten ere agertuko da; indartsu ta joko onarekin, ziur. Gora Athletic!!
Gizartearen islada da foro hau, guztia oraintxe bertan gertatzea nahi dugu eta akatsik gabe; ta hori ezinezkoa da.
Egia da lesioekin zorre hagitz txarra izaten ari garela, baina hau aurredenboraldia da. Sevillan ez dut uste gu baino askoz hobekiago egongo direnik.
Lasaitasuna ta pazientzia, Athletic aurten ere agertuko da; indartsu ta joko onarekin, ziur. Gora Athletic!!
Respuesta #5
ayer a las 11:06
ayer a las 11:06
Uste dot danok daukaguzala bardin antzeko sentsazinoak.
Defentsa lerroa desastre hutsa, jokalariak lekoz kanpo hamaikakoa osotzeko zailtasunak daukaguzalako,…baina hori bagenkian. Zertan dagoz defentsarako inor ekarri barik liga aste bete barru hasteko dagoala? Ez dot ulertzen.
Entrenatzaileak ezin dau magiarik egin eta jokalariek ere ezin dabe beraien maila egokiena emon edonon jokatuta.
Hala ere, erdiko lerroaren jokoak (joko falta nabarmena esango neuke) kezkatu nau gehien. Oso makala.
Itxaron dagigun baina itxura ez da bat ere ona.
Defentsa lerroa desastre hutsa, jokalariak lekoz kanpo hamaikakoa osotzeko zailtasunak daukaguzalako,…baina hori bagenkian. Zertan dagoz defentsarako inor ekarri barik liga aste bete barru hasteko dagoala? Ez dot ulertzen.
Entrenatzaileak ezin dau magiarik egin eta jokalariek ere ezin dabe beraien maila egokiena emon edonon jokatuta.
Hala ere, erdiko lerroaren jokoak (joko falta nabarmena esango neuke) kezkatu nau gehien. Oso makala.
Itxaron dagigun baina itxura ez da bat ere ona.
"Todos creen en nuestra filosofía. Los que dicen que no creen es porque la envidian".
Forer@ Aitxan 2018-12-14
Respuesta #6
ayer a las 11:08
ayer a las 11:08
Pasadan urteko aurre denboraldia berdina izan zen.
Nire ustez, prestaketa ondo joan da. Lesio gehiegi beharbada, baina ona izan da.
Ikusiko dugu hurrengo igandean zer gertatzen den.
Nire ustez, prestaketa ondo joan da. Lesio gehiegi beharbada, baina ona izan da.
Ikusiko dugu hurrengo igandean zer gertatzen den.
El Athletic, como institución, es lo primero.
El bienestar del club está por encima de presidentes, directivos, técnicos, jugadores, socios, peñistas y aficionados.

Respuesta #7
ayer a las 11:10
Presioa jaistea beharra dago, futbola kirola izan ezezik, joku bat da eta joku guztietan irabazteko, ondo pasatzen duzu jokatzen.
Disfrutatu jokatzen!!
Disfrutatu jokatzen!!
GORA Euskadi Askatuta!!!
Respuesta #8
Ihazko aurrenaldiko eta lehenengo ligako partiduen emaitzak eta badakigu nola bukatu zen denboraldia
Burgos CF 2
Athletic Club 1
Athletic Club 2
Real Racing Club de Santander 1
Sporting Clube Portugal 3
Athletic Club 0
Athletic 1
SD Eibar 0
Athletic Club 2
CA Osasuna 1
Aston Villa FC 3
Athletic Club 2
VfB Stuttgart 4
Athletic Club 0
LIGA
Athletic Club 1
Getafe CF 1
FC Barcelona 2
Athletic Club 1
Athletic Club 1
Valencia CF 0
Athletic Club 0
Atlético de Madrid 1
Ez dakit zertan gabiltzazen. Zoratute gauz.
Burgos CF 2
Athletic Club 1
Athletic Club 2
Athletic Club 0
Athletic 1
SD Eibar 0
Athletic Club 2
CA Osasuna 1
Aston Villa FC 3
Athletic Club 2
VfB Stuttgart 4
Athletic Club 0
LIGA
Athletic Club 1
Getafe CF 1
FC Barcelona 2
Athletic Club 1
Athletic Club 1
Valencia CF 0
Athletic Club 0
Atlético de Madrid 1
Respuesta #9
ayer a las 11:25
ayer a las 11:25
Cita de Macpluto:
Ihazko aurrenaldiko eta lehenengo ligako partiduen emaitzak eta badakigu nola bukatu zen denboraldia
Burgos CF 2
Athletic Club 1
Athletic Club 2
Athletic Club 0
Athletic 1
SD Eibar 0
Athletic Club 2
CA Osasuna 1
Aston Villa FC 3
Athletic Club 2
VfB Stuttgart 4
Athletic Club 0
LIGA
Athletic Club 1
Getafe CF 1
FC Barcelona 2
Athletic Club 1
Athletic Club 1
Valencia CF 0
Athletic Club 0
Atlético de Madrid 1
Jendeak nahiago du Sestaoren eta Peña Sporten aurka jokatu eta 7-0 eta irabazi, baina horrek ez du zentzu handirik.
Konfiantza osoa jokalariengan. Lasai, denboraldi ona izanen da.
Respuesta #10
ayer a las 11:32
ayer a las 11:32
Niretzako keskagarriena lesioak eta yeraien gaia dira...futbolari begira, datorren domekatik aurrera ikusiko da keskagarria den egoera edo ez
Herritik sortu zinalako...
...maite zaitu herriak
Bizkaia, Euskal Herria
Jo ta ke, irabazi arte
Respuesta #11
ayer a las 11:44
ayer a las 11:44
Abuztua da.
Hurrengo igandean, gauzak aldatuko dira zalantzarik gabe.
Hurrengo igandean, gauzak aldatuko dira zalantzarik gabe.
Respuesta #12
ayer a las 12:44
ayer a las 12:44
Igandean asten da benetakoa.
Lasai peña.
Lasai peña.
Respuesta #13
ayer a las 13:29
ayer a las 13:29
Erabat lasai nago ni ba.
Oso talde indartsuen aurka jokatu ditugu azken 4 partidak eta beraien etxean gainera.
Adibide gisa gogoratu nola Joan zitzaion RealMadrid guztiahalduenari Arsenslen kontra championsean.
Paciencia eta ditugun jokalari ta entrenatzailearekin garzas aterako dirá seguru
Oso talde indartsuen aurka jokatu ditugu azken 4 partidak eta beraien etxean gainera.
Adibide gisa gogoratu nola Joan zitzaion RealMadrid guztiahalduenari Arsenslen kontra championsean.
Paciencia eta ditugun jokalari ta entrenatzailearekin garzas aterako dirá seguru
Respuesta #14
ayer a las 13:45
ayer a las 13:45
Lasai egon mutilak! Pretenporadia baino ez da kagon zotz!

Respuesta #15
ayer a las 16:26
ayer a las 16:26
Nik uste dut zaleak garela triste gaudenak.
Orain dala aste batzuk kriston poza Nicoren kontratu berritzearekin, eta orain hau. Honela gara.
"Aimar Atea"

Zaindu zurea. Zaindu gurea.