Athletic triste dago

Registro: 11/05/2017

Publicado ayer a las 08:07
Leído: 3.525
Holako sentsazioa daukat aurredenboraldiko partidak ikusita.

Lesioi dezente, jokalariak fisiko eta psikologikoki formatik at….

Alaitasun falta alegia.

Txute baikor bat behar du taldeak, Sevillari irabaztea eta zelaian, San Mamesen, ondo pasatzea izango zen erremedio onena.

Aupa Athletic!!

Euskalduna eta jaio nintzenetik ATHLETIC ZALE

ATHLEEEEEEEEEEETIC    EUUUPP!!!!

GORA Euskadi Askatuta!!!

Respuestas al tema

Mostrando (16 - 18) de 18 respuestas

Respuesta #16
ayer a las 18:48
Ba nik oso lasai nago. Pasaden urtean abuztu oso txarra eduki genuen eta liga bukaeran laugarren eta europan final erdietan. Asko sinisten dut daukagun taldean eta gure entrenatzailean. Gero argi dago Ligak gure tokian jarriko gaitu.
Respuesta #17
ayer a las 19:53
Aurredenboraldiko partida guztiak ikusita, jokalarien irribarreak apenas ikusi ditut partiden zehar. Bere gorputz hizkuntzak triskantza adierazten du beraz.

Nere ustez aurredenboraldi honetan San Mamesen partida bat jokatzea falta bota dut, non alaitasuna eta zaleekin konplizitatea gerta litekeen.

Euskalduna eta jaio nintzenetik ATHLETIC ZALE

ATHLEEEEEEEEEEETIC    EUUUPP!!!!

GORA Euskadi Askatuta!!!

Respuesta #18
ayer a las 21:24
Editada ayer a las 21:26
Cita de GORATHLETIK:
Pasadan urteko aurre denboraldia berdina izan zen.
Nire ustez, prestaketa ondo joan da. Lesio gehiegi beharbada, baina ona izan da.
Ikusiko dugu hurrengo igandean zer gertatzen den.

+1

Gauza da ez daukala zentzurik 90 minutuak presioa egitea horrelako partidetan.

Liverpoolen aurka adibidez, titularrak presioa ondo egin zuten 20-25 minutuetan, baina zertarako hori luzatu 90 minutuetan, gero lesioak eta kezak. Presioa ondo egiten duzula ikusitakoan nahikoa eta hala ere 3-2 bakarrik, Liverpoolen aurka eta haien etxean.

Aurrekoan esan dudan bezala nik oso lasai nago. Gehiago esango dut, argi ibili gure aurrelarien zenbakiekin aurten.

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso