Datorrena
Geldialdiaren ondoren datorkiguna:
Barça, Slavia ta Levante, hirurak etxetik kanpo eta aste berberean, ta gero Real Madrid, Simeoneren boys, eta PSG, San Mamesen.
Izugarria!
Zaindu zurea. Zaindu gurea.
Respuestas al tema
Mostrando (1 - 14) de 14 respuestas
el 9 de noviembre a las 17:44
Cita de aretabeti:
Barça, Slavia ta Levante, hirurak etxetik kanpo eta aste berberean, ta gero Real Madrid, Simeoneren boys, eta PSG, San Mamesen.
Izugarria!
Erronka andi bat!
el 9 de noviembre a las 17:45
El coche fantástico es una trepidante aventura, de un hombre que no existe, en un mundo lleno de peligros. Michael Knight, un joven solitario embarcado en una cruzada para salvar la causa de los inocentes, los indefensos,....
el 9 de noviembre a las 17:57
Gora gu ta gutarrak!
el 9 de noviembre a las 18:28
El León se come a la cebra
el 9 de noviembre a las 18:40
Malcom X: “Si no andais prevenidos, los medios de comunicación os llevaran a odiar a los oprimidos y amar a los opresores”
Zoritxarrez, hemen kasu askotan hori lortu dute
el 9 de noviembre a las 18:41
Cita de ONDARA:Cita de aretabeti:
Izugarria!
Erronka andi bat!
Gogorra izango da.
Ea bateren bat errekuperatzen dugun
el 9 de noviembre a las 19:01
Orain arte, Championseko partidak kenduta, Ligan nahiko egutegi erosoa izada oso puntu gutxi batu doguz beraz aurretik daukaguna ikusita...ez naiz oso baikorra egia esan.
Denboraldi gogorra izango da aurtengoa. Miraria litzateke europarako berriz sailkatzea.
el 9 de noviembre a las 19:42
Cita de aretabeti:
Izugarria!
Irabazi beharrekoak:
-Slavia.
-Levante.
-Atletico
-Levante.
Hori eginda, Ligan Europara begira egongo gara eta Championsen bizirik.
el 9 de noviembre a las 20:27
el 10 de noviembre a las 08:54
Cita de Bengoetxea 9:Cita de aretabeti:
Izugarria!
Irabazi beharrekoak:
-Slavia.
-Levante.
-Atletico
-Levante.
Hori eginda, Ligan Europara begira egongo gara eta Championsen bizirik.
Levante birritan?
Hiru partida irabazi behar dugula esan nahi duzu, uste dut (slavia, levante eta atletico)
Eztakit siñatuko dudan nik, baña beste aldetik errealista dirudit...
Zaindu zurea. Zaindu gurea.
el 10 de noviembre a las 09:16
Cita de aretabeti:
Izugarria!
Valverdek badu lan handia. Taldea oraindik oso txarto dabil, atzo bakarrik bi jaurtiketa euskarrien artean, aukera garbiak sortu barik, eta defentsan txarto gabiltza. Orain arte errezena euki dugu baina datorrena ez da makala.
Implacables en la lucha
generosos en la victoria
el mérito está en el trabajo
hecho con viejos bueyes y con las manos
con paciencia pero sin descanso
en eso somos los mejores
y nadie tiene ni tendrá ese título.
Aupa Athletic
el 10 de noviembre a las 09:22
Bartzelonaren partidua oso kuriosoa egiten zait. Duten defentsa sistema mantentzen badute, gure jokalariek agian badute zer esanik. Eta gainera 2 taldeko zaleek dugu besteari min egin nahi bortitza.
el 10 de noviembre a las 11:21
Cita de Galleta:
Atzo 7 jaurtiketa egin ziren euskarrien artean, ez 2. Hori bai, gol gutxi.
Bartzelonaren partidua oso kuriosoa egiten zait. Duten defentsa sistema mantentzen badute, gure jokalariek agian badute zer esanik. Eta gainera 2 taldeko zaleek dugu besteari min egin nahi bortitza.
Arrazoia daukazu 7 jaurtiketa ez bi, okertu naiz. Beste kontua da etxean jokatzen genuela eta Oviedok izan zuen jabetza gehiago.
Implacables en la lucha
generosos en la victoria
el mérito está en el trabajo
hecho con viejos bueyes y con las manos
con paciencia pero sin descanso
en eso somos los mejores
y nadie tiene ni tendrá ese título.
Aupa Athletic
el 10 de noviembre a las 11:32
Cita de easybizi:Cita de Galleta:
Atzo 7 jaurtiketa egin ziren euskarrien artean, ez 2. Hori bai, gol gutxi.
Arrazoia daukazu 7 jaurtiketa ez bi, okertu naiz. Beste kontua da etxean jokatzen genuela eta Oviedok izan zuen jabetza gehiago.
Oso gustoko izan zitzaizkidan aurreko denboraldiko hainbat eta hainbat partidu non gure taldeak jabetza gutxi bainan oso "elektriko" jokatzen zuenean. Min egiten zuten, baloi barik. Eta aurtengo urtena horri eusten diot, taldeak finura hori lortzear dagoela usten dut.