Balón de Oro a Unai Simón

Registro: 21/05/2007

Publicado ayer a las 15:13
Editado 1 veces - Última vez ayer a las 15:15
Leído: 5.249
Ha hecho historia este verano. Además de ganar el Mundial

Respuestas al tema

Mostrando (46 - 60) de 60 respuestas

Respuesta #46
hace 11 horas y 30 minutos
Cita de Gainza92:
Cita:

Intoxicador y provocador nato, te pasas el día mal metiendo y riéndote del Athletic, eres un impresentable y a gente como tú hay que plantarles cara, y decirte algo y clarito que te vayas a tocar los ..... A OTRO SITIO.

Tú no me vas a echar de un foro por exponer una realidad muy negativa de nuestro club.
Seguiré exponiendo las estadísticas que considere, y si en adelante son positivas, mucho mejor.

De quien estas hablando, del mojon de Remiro?
Respuesta #47
hace 11 horas y 27 minutos
Cita de trumoie:
Cita:

A quien pondrías tú titular?

No se a qué viene tu pregunta ni qué has entendido, pero te voy a responder

A Unai.
Pero no me parece el mejor portero del mundo y no lo propondría para balón de oro ni me gustaría que se lo dieran.

Es tan difícil de entender? Eso me convierte en anti Athletic, en zebra o algo así?

Cuando decía lo de titular me refería a la candidatura de balón de oro, no de guardameta de nosotros.

Evidentemente los porteros creo que nunca han sido balón de oro, desde que sigo el fútbol desde hace más de 26 años creo que ningún portero ha sido balón de oro, pero creo que a nivel de guante de oro, se lo merece más Simón que Courtois.

Simón está regulero, no me extrañaría que hoy tuviera otra pifia, pero no entiendo porque está observado con lupa tanto por nosotros como por la central lechera. Bueno si lo entiendo.

Cualquier tiempo pasado fue mejor
@Juanje_jn
JJ

No interesa jugar 3 competiciones deportivamente. La Liga es lo que nos da de comer.

Jaburu askatu!

Respuesta #48
hace 11 horas y 27 minutos
Cita de AgureGordin:
Cita:

Sigue la corriente al trolazo y encima para meter mierda…

Para mierda la de limitada mental que, por desgracia, se sienta cerca mio y el sábado pasado se pasó todo el partido gritando "Simón, cabrón, vete a tu selección".

Ese tipo de gente tiene diarrea mental y la escupe por la boca. Confunden churras con merinas y dicense del Athletic.
Respuesta #49
hace 11 horas y 22 minutos
Editada hace 8 horas y 56 minutos
Cita de trumoie:
Cita:

Bai..ezan dozun gauzakin..bai...hamen danok dakigu nortzuk garen.

Aupa Athletic..Aupa Simon..gutariko bat dalako..badakizu zutzako ez dala..eta badakizu zergaitik den..ezta?

Esan mesedez gaur egun zein da Unai baino atezain hobea?

Espoiler: Courtoisen azken bi denboraldiak penagarriak izan dira.

Zer esan dot ba?
Unai Simon gure taldeko atezaina da, eta atezain ona. Hori bai, joan dan zapatuko modukoak hainbat egiten ditu, eta horrek, denboraldian bere ondorioak izaten ditu.
Baina niretzat ez da, inondik inora, munduko atezainik onena, eta ez da gure taldeak bere historian izan duen atezainik onena. Ez neban Carmelo ezagutu, beno, ezagutu izan dot, baina ez Athleticeko atezaina zanean. Baina Iribar ezagutu dot, eta Zubizarreta be bai.
Eta potroetaraino ya esaten dozuenekin guretzat ez dala munduko, unibertsoko, historiako… atezainik onena kirolagaz zerikusirik ez daben gauzengatik.
Joan den zapatuko kagada bikoitza barkaezina da bere mailako atezain batentzat. Holango gauzengatik dinot niretzat ez dala munduko onena, ezta gitxiago be.
Eta, beste gauza bat, zu jaio aurretik nik urte asko naroazan Athleticzale izaten. Beraz, alde horretatik, zulakoengandik, lekzino gitxi.

——————————————————————-

Esan mesedez gaur egun zein da Unai baino atezain hobea?

Espoiler: Courtoisen azken bi denboraldiak penagarriak izan dira.

Respuesta #50
hace 10 horas y 3 minutos
Cita de cuchi uralde:
Otro que viene a echar la tarde y tocar los.....

Vamos,como vos duele,si no vos gusta a recoger......xd,pero deja que no todos son como tu.

Go Athletic

Go Cs

Go Arsenal

Respuesta #51
hace 5 horas y 15 minutos
Cita de txime48:
Cita:

Euen Ama...p...ori.barriro jaio behar zara...nire zapata azpira heltzeko..
Zebra ostijori

Koldarra

Eta zu Ausarta....si por los.....hala..juateko singan.

Badakizu zer dan Singan egitea

Ilustre..
Respuesta #52
hace 5 horas y 9 minutos
Cita de trumoie:
Cita:

Bai..ezan dozun gauzakin..bai...hamen danok dakigu nortzuk garen.

Aupa Athletic..Aupa Simon..gutariko bat dalako..badakizu zutzako ez dala..eta badakizu zergaitik den..ezta?

Zer esan dot ba?
Unai Simon gure taldeko atezaina da, eta atezain ona. Hori bai, joan dan zapatuko modukoak hainbat egiten ditu, eta horrek, denboraldian bere ondorioak izaten ditu.
Baina niretzat ez da, inondik inora, munduko atezainik onena, eta ez da gure taldeak bere historian izan duen atezainik onena. Ez neban Carmelo ezagutu, beno, ezagutu izan dot, baina ez Athleticeko atezaina zanean. Baina Iribar ezagutu dot, eta Zubizarreta be bai.
Eta potroetaraino ya esaten dozuenekin guretzat ez dala munduko, unibertsoko, historiako… atezainik onena kirolagaz zerikusirik ez daben gauzengatik.
Joan den zapatuko kagada bikoitza barkaezina da bere mailako atezain batentzat. Holango gauzengatik dinot niretzat ez dala munduko onena, ezta gitxiago be.
Eta, beste gauza bat, zu jaio aurretik nik urte asko naroazan Athleticzale izaten. Beraz, alde horretatik, zulakoengandik, lekzino gitxi.

Neu be potrutaraiño nago zuekin...ez dozuelako hartzen gutariko bat dela...beste gauza batzuk gaittik..eta hori ez nazu ukatuko.
Eta kontuz..ia zu jaio orduko beste batzuk egoten bagiñien San Mamesen..

Aizu?lekzio gutxi niri..
Zoaz Singan zu ere....
Respuesta #53
hace 4 horas y 32 minutos
Cita de Neu:
Cita:

Koldarra

Ilustre..

Eta zu baldakizu zer den koldarra izatea?
Zu zarena, pantalla baten atzetik irainak botatzea
Respuesta #54
hace 4 horas y 30 minutos
Cita de Neu:
Cita:

Zer esan dot ba?

Neu be potrutaraiño nago zuekin...ez dozuelako hartzen gutariko bat dela...beste gauza batzuk gaittik..eta hori ez nazu ukatuko.

Aizu?lekzio gutxi niri..
Zoaz Singan zu ere....

Koldarra

Respuesta #55
hace 3 horas y 41 minutos
Cita de txime48:
Cita:

Ilustre..

Hamen egunero dabillwna txorradak soltaten hamendik..bizi pixkat...eta joaiari Singan..p.idearik ez daukazu zer dan eta..eta koldarra euen ama .bueno zure amak ez dauko kulparik..holako personajia ekartiarren mundura...
Zoaz Singan barriro..
Aupa Athletic eta Aupa

Simon..ezetz euki arrautzarik hau ezateko?

Zu Athletic zalea?

portuak eta bi .hogeita

hamabi
Betira arte...

Respuesta #56
hace 3 horas y 40 minutos
Cita de txime48:
Cita:

Aizu?lekzio gutxi niri..
Zoaz Singan zu ere....

Koldarra

Euen ama..inor defendatzen?

Danok bardiñak..ama batekuak

Respuesta #57
hace 2 horas y 8 minutos
Cita de Neu:
Cita:

Zer esan dot ba?

Aizu?lekzio gutxi niri..
Zoaz Singan zu ere....

Ergela zara, baina ergel hutsa eta probokatzailea, eta neurona bakarrekoa.
Eta bai, ukatzen deutsut, ni kirolaz bakarrik nabil berbetan, baina zure moduko ergelek ez dabe hori onartzen.
Nik ez dot esan ez dala gutarikoa, baina horrek ez dau esan gura munduko onena danik. Eta kritikau ahal jako, kritiketako moduko gauzak eitten dauzenien, joan dan zapatuan, adibidez.
Ni jaio orduko zu San Mamesen… ziurrenez zure aita bez. Beste mezu batean esan dodan moduan, nik Iribar ikusi nuen jokatzen, beraz, kalkulau. Zuk, ziurrenez, nor dan be ez dozu jakingo.
Eta oso ondo dago euskaraz idaztea, baina, ahal bada, ulertzeko moduan idatzi.
En fin, nondik urten dau esperpento honek? Klaseak emoten niri… 

Malcom X: “Si no andais prevenidos, los medios de comunicación os llevaran a odiar a los oprimidos y amar a los opresores”
Zoritxarrez, hemen kasu askotan hori lortu dute

Respuesta #58
hace 1 hora y 44 minutos
Cita de Neu:
Cita:

Hamen egunero dabillwna txorradak soltaten hamendik..bizi pixkat...eta joaiari Singan..p.idearik ez daukazu zer dan eta..eta koldarra euen ama .bueno zure amak ez dauko kulparik..holako personajia ekartiarren mundura...
Zoaz Singan barriro..
Aupa Athletic eta Aupa

Zu Athletic zalea?

portuak eta bi .hogeita

hamabi
Betira arte...

Agur koldarra jauna
Respuesta #59
hace 1 hora y 4 minutos
Cita de trumoie:
Cita:

Aizu?lekzio gutxi niri..
Zoaz Singan zu ere....

Ergela zara, baina ergel hutsa eta probokatzailea, eta neurona bakarrekoa.
Eta bai, ukatzen deutsut, ni kirolaz bakarrik nabil berbetan, baina zure moduko ergelek ez dabe hori onartzen.
Nik ez dot esan ez dala gutarikoa, baina horrek ez dau esan gura munduko onena danik. Eta kritikau ahal jako, kritiketako moduko gauzak eitten dauzenien, joan dan zapatuan, adibidez.
Ni jaio orduko zu San Mamesen… ziurrenez zure aita bez. Beste mezu batean esan dodan moduan, nik Iribar ikusi nuen jokatzen, beraz, kalkulau. Zuk, ziurrenez, nor dan be ez dozu jakingo.
Eta oso ondo dago euskaraz idaztea, baina, ahal bada, ulertzeko moduan idatzi.
En fin, nondik urten dau esperpento honek? Klaseak emoten niri… 

Ze osti zara ezaten. Nik ere ikusi dot Iribar jokatzen...zer zabiltza..nork daukon handiena ezaten?...eta ez badozu ulertzen..nire euskera..zeuk daukazu arazoa... nik dena ulertzen zaitut eta.. .et kritika gutxiago gure euskera maitagarriari...

Klasista
Respuesta #60
hace 1 hora y 4 minutos
Cita de txime48:
Cita:

Zoaz Singan barriro..
Aupa Athletic eta Aupa

Zu Athletic zalea?

portuak eta bi .hogeita

hamabi
Betira arte...

Agur koldarra jauna

Ezana..euen ama...

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso