Athletic triste dago
Holako sentsazioa daukat aurredenboraldiko partidak ikusita.
Lesioi dezente, jokalariak fisiko eta psikologikoki formatik at….
Alaitasun falta alegia.
Txute baikor bat behar du taldeak, Sevillari irabaztea eta zelaian, San Mamesen, ondo pasatzea izango zen erremedio onena.
Aupa Athletic!!
Euskalduna eta jaio nintzenetik ATHLETIC ZALE
ATHLEEEEEEEEEEETIC EUUUPP!!!!
GORA Euskadi Askatuta!!!
Lesioi dezente, jokalariak fisiko eta psikologikoki formatik at….
Alaitasun falta alegia.
Txute baikor bat behar du taldeak, Sevillari irabaztea eta zelaian, San Mamesen, ondo pasatzea izango zen erremedio onena.
Aupa Athletic!!
Euskalduna eta jaio nintzenetik ATHLETIC ZALE
ATHLEEEEEEEEEEETIC EUUUPP!!!!
GORA Euskadi Askatuta!!!

Respuestas al tema
Mostrando (1 - 3) de 3 respuestas
Respuesta #1
hace 2 horas y 33 minutos
Editada hace 12 minutos
hace 2 horas y 33 minutos
Editada hace 12 minutos
Ni lasai nago.
Fisikoarena bagenekien, apropos eginda dago. Urrian egongo dira jokalariak %100ean. Iaz ere gauza Bera gertatu zen. Getaferen aurkako partida oso txarra izan zen eta ez genuen galdu txiripaz. Bigarren jardunaldian ere galdu. Denek uste zuten desastrea izango zela eta beitu, azkenaldiko onenetarikoa.
Beste taldeak ere berdin dabiltza, kontua da ez dutela jokatu Europako onenen aurka. Sevillak, adibidez, ez du defentsarik eta ea nola iristen diren hona.
Hori + askoz talde hobea dugula + San Mamés: 3 puntu
Fisikoarena bagenekien, apropos eginda dago. Urrian egongo dira jokalariak %100ean. Iaz ere gauza Bera gertatu zen. Getaferen aurkako partida oso txarra izan zen eta ez genuen galdu txiripaz. Bigarren jardunaldian ere galdu. Denek uste zuten desastrea izango zela eta beitu, azkenaldiko onenetarikoa.
Beste taldeak ere berdin dabiltza, kontua da ez dutela jokatu Europako onenen aurka. Sevillak, adibidez, ez du defentsarik eta ea nola iristen diren hona.
Hori + askoz talde hobea dugula + San Mamés: 3 puntu
Respuesta #2
hace 23 minutos
hace 23 minutos
Ni kezkatuta nago. Ez dut jokorik ikusten.
Ez dut aurrerabiderik ikusten itxaropena izaten laguntzeko. Zerbait aldatu behar da. Bete gabeko hutsuneak ez ezik, estiloa, intentsitatea eta abiadura jokoan.
Bestalde, egoerari buelta ematea espero dut, hobetzeko potentziala eta tarte handia dagoelako.
Ez dut aurrerabiderik ikusten itxaropena izaten laguntzeko. Zerbait aldatu behar da. Bete gabeko hutsuneak ez ezik, estiloa, intentsitatea eta abiadura jokoan.
Bestalde, egoerari buelta ematea espero dut, hobetzeko potentziala eta tarte handia dagoelako.
Respuesta #3
hace 3 minutos
hace 3 minutos
Aurredenboraldia ona izan ez dela argi dago. Hala ere, eta ez dut aitzakitzat jarri nahi, oso zorte txarra izan dugu. Defentsaren erdialdean ez ditugu izan hainbat jokalari lesioak bitarte.
Egia da txispa falta ikusi dela, baina denboraldia ooooso luzea izango da. Agian nahita da fisikoki orain horrela egotea.
Sancet ere, oitzen ari garen bezala, berriro minduta.
Ez diot guztia zorte txarrari egokitu nahi, baina zorte txar handia egon da behar bezalako aurredenboraldia egiteko.
Egia da txispa falta ikusi dela, baina denboraldia ooooso luzea izango da. Agian nahita da fisikoki orain horrela egotea.
Sancet ere, oitzen ari garen bezala, berriro minduta.
Ez diot guztia zorte txarrari egokitu nahi, baina zorte txar handia egon da behar bezalako aurredenboraldia egiteko.