Osasunak Valentin Rosier fitxatu du

Registro: 11/05/2017

Publicado el jueves a las 20:25
Leído: 3.111
https://www.deia.eus/athletic/2025/05/29/osasuna-da-perdido-jesus-areso-9695522.html

Jesús Areso galdutzat ematen dutelako.
Euskalduna eta jaio nintzenetik ATHLETIC ZALE

ATHLEEEEEEEEEEETIC    EUUUPP!!!!

GORA Euskadi Askatuta!!!

Respuestas al tema

Mostrando (16 - 25) de 25 respuestas

Respuesta #16
el jueves a las 23:14
Cita de forever:
Cita:

Hori, eta dagoeneko badute ordezko bat sinatuta. Sentsazioa dut zehatz-mehatz dakitela nora doan eta transferentziatik zenbat lortuko duten.

Badakite hona etorriko dela eta zenbatengatik, dagoeneko sinatu baitute.

Itzultzaileari agurtzen ari zara, ezta? Aresori dagokionez, badirudi hemen hasiko duela aurredenboraldia eta hala ez bada, Hugo eta Gororekin abiada bizian egongo da.

Un giorno senza un sorriso è un giorno perso.

Respuesta #17
el jueves a las 23:18
Cita de AgureGordin:
Cita:

Eta ondo funtzionatzen du? Gaizki idazteko prest nago.

Nire ustez, hau hobea da.
https://www.euskadi.eus/traductor/

Probatu egin beharko da, mila esker.

Respuesta #18
el jueves a las 23:29
Cita de EHSukarra:
Euskaldun adituak ez zaretenok hobe duakazue, baimentzen banauzue, zeuen euskera erabiltzen naduzue, horuxe baita hobetzeko modu bakarra. Ahalegindu, huts egin, hobetu ta segitu.

Aurrera bakoitzaren euskera mailatik gora

Entzun, minimo hori izan behar du komunikatzeko. Dena den, sinesten ez baduzu ere, itzultzailea erabiliz ere ikasi egiten da. Bide batez, nahiz eta euskaraz komunikatzeko gai ez izan, 92ko E.H Sukarraren CDa etxetzat daukat oraindik. Discazo!

Respuesta #19
el jueves a las 23:32
Cita de JIMIFLOID:
Cita:

Nire ustez, hau hobea da.
https://www.euskadi.eus/traductor/

Probatu egin beharko da, mila esker.

Bai, hori hobea da.

Dicen que el tiempo y el olvido son como hermanos gemelos
que vas echando de más lo que un dia echaste de menos

Respuesta #20
ayer a las 00:15
Nire ustez, Areso fitxatu beharra dago. Nahiz eta pixkat garestia izan, ez da zoramena.

Baina horretaz gain, beste fitxaketa pare bat behar dira chanpionsen eta ligan egoki lehiatzeko.
Respuesta #21
ayer a las 05:43
Areso Osasunatik badoala argi dago. Nora? Hor dago koska.
Respuesta #22
ayer a las 08:24
Espero dut Aresok gure taldean jokatuko duela heldu den urtetik aurrera.
Respuesta #23
ayer a las 08:53
Cita de JIMIFLOID:
Cita de EHSukarra:
Euskaldun adituak ez zaretenok hobe duakazue, baimentzen banauzue, zeuen euskera erabiltzen naduzue, horuxe baita hobetzeko modu bakarra. Ahalegindu, huts egin, hobetu ta segitu.

Aurrera bakoitzaren euskera mailatik gora

Entzun, minimo hori izan behar du komunikatzeko. Dena den, sinesten ez baduzu ere, itzultzailea erabiliz ere ikasi egiten da. Bide batez, nahiz eta euskaraz komunikatzeko gai ez izan, 92ko E.H Sukarraren CDa etxetzat daukat oraindik. Discazo!

Bai horixe !!!!

Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, dakitenek erabiltzen ez dutelako baizik
Athletic, danontzat zara zu geuria !!
    Iribar
DeMar Vivian Goiko Aymeric
Sola Urrutia Yeste
Williams Aduriz Sarabia

Respuesta #24
ayer a las 12:36
Aresok ez du akordiorik inorekin, gertuko jendeak esanda diot hau, baina Osasunak badaki Aresok ez duela jarraituko. Nik ez dut horren argi Athleticek eramango duenik, badaude beste talde batzuk interesatuta Ligan eta Ligatik kanpo. Uste dut klausula baino gutxiagorengarik aterako dela, hemengo forero horrek arrazoia zuen baina ez dut horren argi Bilbon bukatuko duenik. Nik zer espero dudan? Gehien ordaintzen diguten lekuan bukatzea, berdin zait Bilbo edo beste nonbait den.

PD: ez izan beldurrik gaizki egiteari, ausartu euskaraz ahal duzuen moduan egiten! Aupa zuek!
Respuesta #25
ayer a las 13:04
Jesús Osasunatik joango dela 12 kilo baino gutxiagotik uste dut.

Osasunari gehien ordaitzen dion Klubak jokalarioa eramngo du. Ez dut uste inork 12 kiloetara mahai ganean jarriko duenik.

“Maldigo la poesía concebida como un lujo cultural por los neutrales”

Gabriel Celaya

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso