Laranja Mekanikoa-Tunisia

Mensajes: 1.448
Registro: 20/09/2010

Publicado hace 14 horas y 3 minutos
Leído: 1.035
Oranjeak lidergoaren bila!
Bihar seguraski Gakpo, Dumfries eta abarrei atsedena ematea tokatuko zaie. (Virgiliori ere bai?)

Nik ustet ondo dagoela. Ezohikoentzako aukera berezia da biharkoa. Hau luzea da (espero dut luzea izango dala gutxienez...) eta jokalari guztiak jokatu behar dute

Bitartean, Herbehereez maitemintzeko aukera eman zidan partidaz lotura bat uzten dizuet: Cruyff, Neeskens, Rensenbrik... Uff! Hori talde!. Jokuaren abiadura hori, kamiseta laranja haiek (koloretako telebistan partida bat ikusten nuen lehen aldia zela uste dut), gorputz luzexka haiek, 70garren hamarkadaren ile haiek... Neretzat zen gehiegi!!

Bide batez: partida ikusita konturatzen zara orduko futbolaren bi gaitz zorionez ezabatuta daudela gaur egun: atezainari egindako lagapenak, eta posiziozko jokoz kanpokoa. Penagarriak!

HUP HOLLAND HUP
GORA SAN VIRGILIO! (Van Dijk)
Fuente: YouTube https://share.google/sj1SipD0cJnlOy2Pz
https://share.google/sj1SipD0cJnlOy2Pz
Zaindu zurea. Zaindu gurea.



Respuestas al tema

Mostrando (16 - 16) de 16 respuestas

Respuesta #16
hace 1 hora y 47 minutos
Vaya truñado de mundial por ahora. En la liguilla ha habido uno o dos partidos decentes, los demás sin interés alguno.
A ver si empiezan las eliminatorias y hay algo decente.
Una cagada total esto de aumentar el número de países participantes.

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso