La liga Iragarkia
Ez dakit zenbat denbora daraman iragartzen, baina ikusi berri dut lehen aldiz La Liga erakundeak egin duen spota, futbolera doazen aita eta seme baten arteko historia, semea txikia zenetik bere aitaren eskutik, aita nagusia eta semea, heldua denean, eramaten duen arte.
Fobiak lade batera utzita eta norberaren esperientziatik ikusita, hunkigarria oruditu zait asko. Gure lehengo oroipenak gogora ekartzen dizkiguna, aitarekin gindoazenean, bere lagunak, partidu aurreko hartzen zituzten patxaranak, zeu begira. Bere iritziak entzuten zenituenean, bere esperientziatik ikusi ta ikasi egiten zeneuenean. Eta denboraren poderioz, aita nagusitu eta zeu heldu.
Athletic - Murcia bat izan zen nire askotako lehenengoa, duela berrogeitapiku urte, eta hor beti, San Mamés katedrala eta belaunaldiz belaunaldi, Athletic geure erlijioa, geure betiko liturgia , aita semealabari lekuko emanez.
Polita. Geure Athleticen kasuan, politagoa
Aupa Athletic kagüen txos !!!
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, dakitenek erabiltzen ez dutelako baizik
Athletic, danontzat zara zu geuria !!
Iribar
DeMar Vivian Goiko Aymeric
Sola Urrutia Yeste
Williams Aduriz Sarabia
Fobiak lade batera utzita eta norberaren esperientziatik ikusita, hunkigarria oruditu zait asko. Gure lehengo oroipenak gogora ekartzen dizkiguna, aitarekin gindoazenean, bere lagunak, partidu aurreko hartzen zituzten patxaranak, zeu begira. Bere iritziak entzuten zenituenean, bere esperientziatik ikusi ta ikasi egiten zeneuenean. Eta denboraren poderioz, aita nagusitu eta zeu heldu.
Athletic - Murcia bat izan zen nire askotako lehenengoa, duela berrogeitapiku urte, eta hor beti, San Mamés katedrala eta belaunaldiz belaunaldi, Athletic geure erlijioa, geure betiko liturgia , aita semealabari lekuko emanez.
Polita. Geure Athleticen kasuan, politagoa
Aupa Athletic kagüen txos !!!
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, dakitenek erabiltzen ez dutelako baizik
Athletic, danontzat zara zu geuria !!
Iribar
DeMar Vivian Goiko Aymeric
Sola Urrutia Yeste
Williams Aduriz Sarabia
Respuestas al tema
Mostrando (1 - 2) de 2 respuestas
Respuesta #1
hace 3 horas y 30 minutos
hace 3 horas y 30 minutos
ni amarekin joaten nintzen, trena Unibertsitatean utzi, Doña Casilda zeharkatu eta San Mames zaharrera. Orain emakumeak futbolean ikustea ohikoa da, bere garaian ez hainbeste.
Gogoratzen dudan lehena Athletic-Real Madrid eta De Andresen lesio larria.
Gogoratzen dudan lehena Athletic-Real Madrid eta De Andresen lesio larria.
Respuesta #2
hace 14 minutos
hace 14 minutos
Ni aita zenarekin joaten nintzen. Orain, seme-alabekin joaten naiz, nahi baino gutxiago, oraindik txikiak direlako eta OSO GARESTIA delako. Niretzat hori da Athletic: familia, komunitatea, sentimendua...