Herbeherak-Maroko

Registro: 20/09/2010

Publicado el 29 de junio a las 09:31
Leído: 1.545
Arriskua Brahim eta Saibari deitzen da.
Bigarrena oso ezaguna Herbeheretan (PSVn jokatzen du), eta Brahim Real Madrilen ikusita badaukagu eta inkordio galanta da: txikia, trebea eta azkarra.
Konfiantza izan dezagun Virgilio, Dumpfries eta besteengan, azken finean saria golosoa bait da: Kanada hurrengo kanporaketan (Laurdenak nahiko errazak... paperetan)

GORA SAN VIRGILIO! (Van Dijk)

HUP HOLLAND HUP!!
Zaindu zurea. Zaindu gurea.

Respuestas al tema

Mostrando (16 - 20) de 20 respuestas

Respuesta #16
el 30 de junio a las 17:20
Editada el 30 de junio a las 17:21
Azkenean sandwich holandes-a egin diete.
Respuesta #17
el 1 de julio a las 12:37
Cita de 30desocio:
Azkenean sandwich holandes-a egin diete.

Ba kontuz ea Españiar harrokiluei Austriar Pretzela ito bihar jakien.
Respuesta #18
el 1 de julio a las 18:28
Berez, ez Espainian ezta Austrian ere ez dira sandwich herbeheretarrak prestatzen, ez baitira paradisu fiskalak, Herbehereak bezala.
Respuesta #19
el 2 de julio a las 12:49
Cita de 30desocio:
Berez, ez Espainian ezta Austrian ere ez dira sandwich herbeheretarrak prestatzen, ez baitira paradisu fiskalak, Herbehereak bezala.

Barreguria emuten doszt esatiak Herbereheak diela Paraisu fiskala, Españan korrupziñua kirol nazionala danian. Zozoak beleari Ipurbletz.

Respuesta #20
el 2 de julio a las 16:15
Cita de Guiness:
Cita de 30desocio:

Barreguria emuten doszt esatiak Herbereheak diela Paraisu fiskala, Españan korrupziñua kirol nazionala danian. Zozoak beleari Ipurbletz.

Paraisu fiskala dela ez dut nik bakarrik esaten, bestela oso erraza litzateke niri ahoa ixtea. “ Países Bajos no está clasificado oficialmente como un paraíso fiscal, pero funciona como un centro de planificación fiscal agresiva. El país ofrece ventajas y herramientas de ingeniería financiera utilizadas por multinacionales para desviar beneficios hacia otros territorios con menor o nula tributación.”. Horri esaten zaio sandwich holandes.

Bestalde, ados Espainak duela korrupzio pilo bat, Herbeherak baino gehiago. Ni ez naiz inoren defendatzailea, bakarrik egia esaten ari naiz.

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso