Botila erdi betea ala erdi hutsa?
Defentsa zentralaren arazoa denboraldi honetan larria da, zalantzarik ez! Hor daudeYerairen doping-zigorra eta Egiluzen lesoi larria aurredenboraldian arazo hori erakusteko. Hala ere, Laporteren fitxaketa, nahiz eta berandu izan, arazoa leuntzeko baliogarria izan da, baita Yuriren birkokapena ere PSGren kontrako partidan.
Dena den, Laporte zein Yuriren lesioak eta Viviánen zigorrak, bakarrik utzi du Paredes plantilan Ourense eta Espanyolen kontrako partidetan alineatzeko. Valverdek erabakiko du, Lekue edota Vesgari aukera eman baliteke izatea edo Monreal titular jarri
Ourensen eta ondo arituz gero, Espaynolen kontra formula errepikatu. Hori espero dut gertatzea eta Monrealek aukera aprobetxatzea
Hau da botila erdi betea ikustea, beste batzuek erdi hutsa ikusten duten arren.
Esaterako Artetxek idatzitako artikuluan:
https://www.deia.eus/opinion/rojo-sobre-blanco/2025/12/16/pasa-athletic-10476277.html
Euskalduna eta jaio nintzenetik ATHLETIC ZALE
ATHLEEEEEEEEEEETIC EUUUPP!!!!
GORA Euskadi Askatuta!!!
Dena den, Laporte zein Yuriren lesioak eta Viviánen zigorrak, bakarrik utzi du Paredes plantilan Ourense eta Espanyolen kontrako partidetan alineatzeko. Valverdek erabakiko du, Lekue edota Vesgari aukera eman baliteke izatea edo Monreal titular jarri
Ourensen eta ondo arituz gero, Espaynolen kontra formula errepikatu. Hori espero dut gertatzea eta Monrealek aukera aprobetxatzea
Hau da botila erdi betea ikustea, beste batzuek erdi hutsa ikusten duten arren.
Esaterako Artetxek idatzitako artikuluan:
https://www.deia.eus/opinion/rojo-sobre-blanco/2025/12/16/pasa-athletic-10476277.html
Euskalduna eta jaio nintzenetik ATHLETIC ZALE
ATHLEEEEEEEEEEETIC EUUUPP!!!!
GORA Euskadi Askatuta!!!
Respuestas al tema
Mostrando (1 - 4) de 4 respuestas
Respuesta #1
hace 7 horas y 7 minutos
hace 7 horas y 7 minutos
Erdi beteta.
Respuesta #2
hace 6 horas y 57 minutos
hace 6 horas y 57 minutos
Ezin dugu alde batera utzi, ezta atzera utzi ere, udako denboraldiko plangintza eta jokalariek garai hartan egin zutena. Noraezean zebilen taldea, eta Laporteren fitxaketak eta Yerayren akatsak min egin zuten.
Baina hemen garrantzitsuena horrekin lan egingo duen entrenatzaile bat izatea da eta ez dugu izan.
Esan nahi dut, edonork entrenatzen du eta hamaikako bat egiten du sasoian dauden jokalariekin eta joka dezatela.
Zailena arazoak konpontzea eta antzematea da, eta, batez ere, egoa eta harrotasuna poltsikoan sartzea.
Niretzat botila de arena.
Baina hemen garrantzitsuena horrekin lan egingo duen entrenatzaile bat izatea da eta ez dugu izan.
Esan nahi dut, edonork entrenatzen du eta hamaikako bat egiten du sasoian dauden jokalariekin eta joka dezatela.
Zailena arazoak konpontzea eta antzematea da, eta, batez ere, egoa eta harrotasuna poltsikoan sartzea.
Niretzat botila de arena.
Vesga no tiene leku e.
Respuesta #3
hace 4 horas y 13 minutos
hace 4 horas y 13 minutos
Aurrez, eskerrikasko, horrelako gaiak euskeraz idazteagatik.
Erdi betea edo erdi utsa ??
Nik esango nuke oraingo "arazoa".... dauzkagun herramintekin aurre egiteak, "eragozpen" bihurtzen duela.
Bere berri ez genuen , mutiko batzuk azaldu zaizkigu, Selton, Rego, Hierro.....
Denak "balekuak" !!
ERDI-BETEA , dudik´pe !!!
Botilla erdi betea,
Hara hemen nere ustea.
Gure kaltetan izango degu
Ez ba goaz batea.
Ez dedin autsi katea
Atera mutil gaztea.
Dagonarekin konformaturik
Kopa Irabaztea.
Aupa Athletik, kopon !!
Erdi betea edo erdi utsa ??
Nik esango nuke oraingo "arazoa".... dauzkagun herramintekin aurre egiteak, "eragozpen" bihurtzen duela.
Bere berri ez genuen , mutiko batzuk azaldu zaizkigu, Selton, Rego, Hierro.....
Denak "balekuak" !!
ERDI-BETEA , dudik´pe !!!
Botilla erdi betea,
Hara hemen nere ustea.
Gure kaltetan izango degu
Ez ba goaz batea.
Ez dedin autsi katea
Atera mutil gaztea.
Dagonarekin konformaturik
Kopa Irabaztea.
Aupa Athletik, kopon !!
Respuesta #4
hace 3 horas y 12 minutos
hace 3 horas y 12 minutos
Erderaz esaten den bezala, "hacer de la necesidad, virtud". Gazteren batek jokatu behako luke Ourenseren aurka (zati handi bat behintzat).