Animazioa HHtik kanpo
Askotan Herri Harmailan soilik animazioa egiten dala entzuten dut eta hori ez da egia.
Argi dago han zarata haundiagoa egiten dala, koordinaturik daude eta Athleticzale gazte asko bilatzen direla, ordun, noski baietz, bere oihuak oso nabarmenak dira.
Baña beste lekuetan ere jende ugari animatzen dugu.
Nire aldean, adibidez (beheko hegoaldean, bazterrean, korner ondoan) kriston "spiker" daukagu (mikro barik, bai, baña zelako eztarria duen tipo honek!) eta zale asko erakartzen gaitu.
Dena ez da zuria ala beltza...
Zaindu zurea. Zaindu gurea.

Respuestas al tema
Mostrando (16 - 20) de 20 respuestas
Respuesta #16
el 24 de febrero a las 07:15
el 24 de febrero a las 07:15
Hala izango da, baina telebistatik San Mamesek hilda dagoela ematen du. Animazio une gutxi eta isiltasun luzeak nabaritzen dira.
Respuesta #17
el 24 de febrero a las 07:18
el 24 de febrero a las 07:18
Talde txikiren bat eta pertsona soltiak bai, animaten dabe.....baina animazioa horrengan dependidu bihar ba dau asunto eskasa.
Hobeto arazoa ondo bideratzen bada bestela geroago eta tristeagoa izango da giroa.
Herri harmailak sortzen daben giroa itzela da ta taldiak igarri egiten dau.
Hobeto arazoa ondo bideratzen bada bestela geroago eta tristeagoa izango da giroa.
Herri harmailak sortzen daben giroa itzela da ta taldiak igarri egiten dau.
Respuesta #18
el 24 de febrero a las 09:50
el 24 de febrero a las 09:50
Bai, Herri harmailaren arazoari amiera jarri behar zaio hala edo ahala (akordioen bidez, ez inposaketa eta debekuen bidez).
Baina galdetu beharko genuke ia beste 40.000 pertsonek zergaitik jartzen dioten gogo gehiago HH-ri txistu egiteari, taldea animatzeari baino.
Baina galdetu beharko genuke ia beste 40.000 pertsonek zergaitik jartzen dioten gogo gehiago HH-ri txistu egiteari, taldea animatzeari baino.
Respuesta #19
el 24 de febrero a las 11:27
el 24 de febrero a las 11:27
Cita de Adar:
Bai, Herri harmailaren arazoari amiera jarri behar zaio hala edo ahala (akordioen bidez, ez inposaketa eta debekuen bidez).
Nik ikusten dudana (nire inguruan gutxienez) animatzen ez dutenak HHri txistu egiten dutenak direla.
Denadala "txistulariak" oso gutxi dira baña asko entzuten dira. Nire inguruan, berriro diot, eztakit beste zonaldetan
Zaindu zurea. Zaindu gurea.
Respuesta #20
el 24 de febrero a las 12:33
el 24 de febrero a las 12:33
Al final esto se va a convertir en una casa de brujas y como no nos relajemos nos lo cargamos ....
Aurten Bai JTK.