Aldagelako irudiekin auzo-lotsa sentitzen duen bakarra naiz?
Ba, hori, aspaldian gero eta gehiago ikusten dira telebistan lehen taldeko aldagelako irudiak.
Ama Birjinen estanpitaz josita, "Padre nuestro" errezatzen, gaztelaniaz, jakina…
Nik, behintzat, kriston lotsa sentitzen dut horrelakoak ikustean, eta gure inguruko taldeetako zaleek barre egiten digute horren kontura… Nik gauza bera egingo nuke autopistako beste aldekoek horrelakoak egingo balituzte
Malcom X: “Si no andais prevenidos, los medios de comunicación os llevaran a odiar a los oprimidos y amar a los opresores”
Zoritxarrez, hemen kasu askotan hori lortu dute
Ama Birjinen estanpitaz josita, "Padre nuestro" errezatzen, gaztelaniaz, jakina…
Nik, behintzat, kriston lotsa sentitzen dut horrelakoak ikustean, eta gure inguruko taldeetako zaleek barre egiten digute horren kontura… Nik gauza bera egingo nuke autopistako beste aldekoek horrelakoak egingo balituzte
Malcom X: “Si no andais prevenidos, los medios de comunicación os llevaran a odiar a los oprimidos y amar a los opresores”
Zoritxarrez, hemen kasu askotan hori lortu dute

Respuestas al tema
Mostrando (16 - 17) de 17 respuestas
Respuesta #16
el 5 de diciembre a las 14:41
el 5 de diciembre a las 14:41
Niri ez dit batere lotsarik ematen. Alderantziz gustoko dut.
“Maldigo la poesía concebida como un lujo cultural por los neutrales”
Gabriel Celaya
Respuesta #17
el 5 de diciembre a las 17:36
Editada el 5 de diciembre a las 17:43
el 5 de diciembre a las 17:36
Editada el 5 de diciembre a las 17:43
Cita de trumoie:
Ba, hori, aspaldian gero eta gehiago ikusten dira telebistan lehen taldeko aldagelako irudiak.
Eta haiek ez dute lotsik sentitzen gol bat ospatzeko bizkarrez salto egiten dutenean ? Nik behintzat sentituko nuke.

Un equipo grande no es el que gana todos los partidos, sino el que nunca se da por vencido