Aldagelako irudiekin auzo-lotsa sentitzen duen bakarra naiz?

Registro: 04/03/2007

Publicado el 5 de diciembre a las 10:14
Leído: 2.019
Ba, hori, aspaldian gero eta gehiago ikusten dira telebistan lehen taldeko aldagelako irudiak.
Ama Birjinen estanpitaz josita, "Padre nuestro" errezatzen, gaztelaniaz, jakina…
Nik, behintzat, kriston lotsa sentitzen dut horrelakoak ikustean, eta gure inguruko taldeetako zaleek barre egiten digute horren kontura… Nik gauza bera egingo nuke autopistako beste aldekoek horrelakoak egingo balituzte
Malcom X: “Si no andais prevenidos, los medios de comunicación os llevaran a odiar a los oprimidos y amar a los opresores”
Zoritxarrez, hemen kasu askotan hori lortu dute

Respuestas al tema

Mostrando (1 - 15) de 17 respuestas

Respuesta #1
el 5 de diciembre a las 10:17
ba niri berdin dit, eta auzokieek esaten dutena niri bost.
Respuesta #2
el 5 de diciembre a las 10:21
Penagarria benetan! Reggaetoia aldageletatik kanpo mesedez!!!
Respuesta #3
el 5 de diciembre a las 10:24
Cita de trumoie:
Ba, hori, aspaldian gero eta gehiago ikusten dira telebistan lehen taldeko aldagelako irudiak.
Ama Birjinen estanpitaz josita, "Padre nuestro" errezatzen, gaztelaniaz, jakina…
Nik, behintzat, kriston lotsa sentitzen dut horrelakoak ikustean, eta gure inguruko taldeetako zaleek barre egiten digute horren kontura… Nik gauza bera egingo nuke autopistako beste aldekoek horrelakoak egingo balituzte

Uler dezaket beste garai batzuk direla baina Athletic da eta dena dago tradizioz beterik eta jarrai dezala horrela....Futbol berria ez du ezer onik ekarri.
Beste alde batetik esaten duzu besteek barre egiten dutela gutaz...haiek atzera begira salto egiten dutenak? Hombre no me jodas!!! Los salta patras!!!
Respuesta #4
el 5 de diciembre a las 10:27
Cita de Gorria 67:
Cita de trumoie:

Uler dezaket beste garai batzuk direla baina Athletic da eta dena dago tradizioz beterik eta jarrai dezala horrela....Futbol berria ez du ezer onik ekarri.
Beste alde batetik esaten duzu besteek barre egiten dutela gutaz...haiek atzera begira salto egiten dutenak? Hombre no me jodas!!! Los salta patras!!!

nahaiago dut tradizioa eta nortasuna XXI.mendeko gizarte likidoa baino.

Nik gauza batzk pertsonalki ez nituzke egingo baina talde batean erritualek garrantzia ere badute.
Respuesta #5
el 5 de diciembre a las 10:32
Editada el 5 de diciembre a las 10:33
Askoz hobe regetaoi abesti batzuk betiko ohitura bat baino . Nori egiten dio kalte? Gaur eguneko wokismoak askoz naska gehio ematen dit   

Ta A8 tik beste aldera pentsatzen dutena neri bost axola
Respuesta #6
el 5 de diciembre a las 10:38
Cita de Gorbeialdea:
Askoz hobe regetaoi abesti batzuk betiko ohitura bat baino . Nori egiten dio kalte? Gaur eguneko wokismoak askoz naska gehio ematen dit   

Ta A8 tik beste aldera pentsatzen dutena neri bost axola

Wokismoa aspaldi dago gure gizartean.

CENSURA WOKE

Eres libre de expresar tu opinión, pero no por ello puedes atacar minorías sin datos, generalizar sobre asuntos tan delicados como la violencia de género o faltar al respeto a otros colectivos

https://ibb.co/2s97FLN

Respuesta #7
el 5 de diciembre a las 10:43
Irabazten badute, nahi dutena egin dezatela. Agian nik egitea emango zidan lotsa.

“Jugar en los mejores clubes es un bonito reto, pero hay un reto mucho más difícil. Jugar contra ellos y ganarles. Yo me dedico a eso.” (Matthew Le Tissier)

Respuesta #8
el 5 de diciembre a las 10:57
Cita de trumoie:

Ba Iñaki Williams jokalari oso erlijiosoa da eta erdalduna.

Jende ez erlijiosoa eta euskalduna nahi baduzu, arazo haundi bat daukazu daukagun eta datorren demografia aldaktarekin.

Lasai hartu.

CENSURA WOKE

Eres libre de expresar tu opinión, pero no por ello puedes atacar minorías sin datos, generalizar sobre asuntos tan delicados como la violencia de género o faltar al respeto a otros colectivos

Respuesta #9
el 5 de diciembre a las 10:58
Niri Amabirgiñaren irudiekaz beteta egotea aldaketak buztena zorroztutendozt. Atzoko moduen jokatuezkero egindaizela nahidabena

El León se come a la cebra

Respuesta #10
el 5 de diciembre a las 12:11
Cita de trumoie:

Lotsa Athleticren betiko tradizioak? Beste ehun egon daitezela atzokon partidua ikusita
Auzokideen menoe baldin bazauz, bejon zaizula
Respuesta #11
el 5 de diciembre a las 12:39
Nik ez nuke txarrera hartuko.

Egia da. Baina denborarekin hori ere desagertzen joango da, nire aburuz.
Respuesta #12
el 5 de diciembre a las 13:41
Cita de Pitarque:

Desagertzen?
Ez dakit nik ba, iruditzen zait gero eta indar gehiago hartzen ari dela.

Malcom X: “Si no andais prevenidos, los medios de comunicación os llevaran a odiar a los oprimidos y amar a los opresores”
Zoritxarrez, hemen kasu askotan hori lortu dute

Respuesta #13
el 5 de diciembre a las 13:44
Cita de trumoie:
Cita de Pitarque:

Desagertzen?

eleizak gero eta hustuagoak, bai. Baina mezkitak ez. Beraz...
Respuesta #14
el 5 de diciembre a las 13:52
Cita de munarri:
Cita:

Desagertzen?

Etorkinak oso erlijiosoak dira beraien jatorriko herriak bezala.

Eta etorkizun hurbil batean, jokalari musulmanak izango ditugu, ea orain kexatzen diren bererek zeozer esate duten partidu bat baino lehen otoi egiten dutenean edo ramadana betearazi nahi dutenean.

CENSURA WOKE

Respuesta #15
el 5 de diciembre a las 14:02
Cita de Santi Ath.:
Cita:

Etorkinak oso erlijiosoak dira beraien jatorriko herriak bezala.

Eta etorkizun hurbil batean, jokalari musulmanak izango ditugu, ea orain kexatzen diren bererek zeozer esate duten partidu bat baino lehen otoi egiten dutenean edo ramadana betearazi nahi dutenean.

Mancherster Uniteden kasuan ikusi den bezala, jokalari batek uko egin dio ortzadarraren besokoa eramateari. Gutxiengo bat beste gutxiengo bati nagusitu zaio.

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso