´Zikinkeria´ (edo ´bizkortasuna´, edo ´Beste futbola´) 2-1ekoan.

Registro: 24/04/2014

Publicado el 21 de enero a las 13:29
Leído: 977
Kaixo!!

Lehenik eta beihn barkatu gai hau komentatuta badago, n

ik ez dut ikusi (ezin izan dut atzokoari buruz dena begiratu).

2-1ekoarekin Bartzelonak "beste futbola" nola erabili zuen komentatu nahi dut; hain zuen ere euren prentsak esaten baitu eurek sekula ez dutela halakorik egiten.

Iñigo Martinezek gola sartu zuenean, epaileak gola eman eta denok txoratzen hasi ginen. Jokalariak zelai erdirantz eta baloia zelai-erdiko puntuan erditik ateratzeko prest. Baina Bartzelonak ez zuen baloia oraindik erditik atera, VARretik epaileari ohartarazi zioten agian jokoz kanpo, edo falta edo batek daki zer egon zitekeela. Minutu bat edo egon zen erabakia hartzekotan.

Halako batean, Bartzelonako batek baloia hartu eta Ter Stegenen aterantz mugitzen du "handik atera behar da" iradokiz. Oraindik epaileak erabakia hartu gabe zuen; hau da, fait accompli bat egin nahi zuten; epailea baldintzatzeko edo. Gogoan izan epailearen hasierako aukera gola ematea zela, beraz kontrakorik erabaki ezean, baloiak zelai-erdian behar zuen. hala ere, aterantz mugitzen, jotzat eman nahi zuten falta edo zeozer zela.

Batzuen arabera joko zikina izango da, beste batzuen arabera azkarra izatea; baina kuriosoa da bere propagandak halakorik egiten ez omen duela dion kluba hala aritzea.

Aupa Athletic!!

Respuestas al tema

Mostrando (1 - 9) de 9 respuestas

Respuesta #1
el 21 de enero a las 13:36
Bartzelona, katalana dan heinean, artista hutsa da “postureo”etarako.
Dana adornatzen dabe gauzarik eta xumeenari estratosferikoa dan itxura emon arte. Esaldi biribilak esaten eta estetika zaintzen primeran dakie. Orain, horren atzean miseria hutsa baino ez da egoten sarritan.

"Todos creen en nuestra filosofía. Los que dicen que no creen es porque la envidian".
Forer@ Aitxan 2018-12-14

Respuesta #2
el 21 de enero a las 13:47
Cita de Ñañarri:
Kaixo!!

2-1ekoarekin Bartzelonak "beste futbola" nola erabili zuen komentatu nahi dut; hain zuen ere euren prentsak esaten baitu eurek sekula ez dutela halakorik egiten.

Iñigo Martinezek gola sartu zuenean, epaileak gola eman eta denok txoratzen hasi ginen. Jokalariak zelai erdirantz eta baloia zelai-erdiko puntuan erditik ateratzeko prest. Baina Bartzelonak ez zuen baloia oraindik erditik atera, VARretik epaileari ohartarazi zioten agian jokoz kanpo, edo falta edo batek daki zer egon zitekeela. Minutu bat edo egon zen erabakia hartzekotan.

Halako batean, Bartzelonako batek baloia hartu eta Ter Stegenen aterantz mugitzen du "handik atera behar da" iradokiz. Oraindik epaileak erabakia hartu gabe zuen; hau da, fait accompli bat egin nahi zuten; epailea baldintzatzeko edo. Gogoan izan epailearen hasierako aukera gola ematea zela, beraz kontrakorik erabaki ezean, baloiak zelai-erdian behar zuen. hala ere, aterantz mugitzen, jotzat eman nahi zuten falta edo zeozer zela.

Batzuen arabera joko zikina izango da, beste batzuen arabera azkarra izatea; baina kuriosoa da bere propagandak halakorik egiten ez omen duela dion kluba hala aritzea.

Bartzelona beti izan da bi aurpegiko kluba,irabazi ezkero oso laguna,hitz onak ikurriñak atera etabar....
Galtzen dutenean ordena gizontasun gutxi,atzo ere adibidez bukatuta segituan denak barrura eskurik eman gabe Ter Stegen ezik.
Aupa Athletic!!
Respuesta #3
el 21 de enero a las 13:59
Cita de Ñañarri:
Kaixo!!

Aupa Athletic!!

Ansu Fati izan zen. Nik ere ikusi eta komentatu nuen. Oso itsusia izan zen. Baloia bere kabuz hartu eta bere atezainari pasatu, arbitroak ezer esan baino lehen.

EZ DUT BIHOTZIK, ATHLETICEN ARMARRI BAT BAIZIK

Respuesta #4
el 21 de enero a las 14:09
Cita de txanpon:
Cita de Ñañarri:
Kaixo!!

Aupa Athletic!!

Ansu Fati izan zen. Nik ere ikusi eta komentatu nuen. Oso itsusia izan zen. Baloia bere kabuz hartu eta bere atezainari pasatu, arbitroak ezer esan baino lehen.

Zikiña izango da baiña bizkorkeria erakusten dau euren aldetik, gure jokalarietan une batzutan faltan botaten dodan bizkorkeria. Epaileak gizakiak dira eta beraz eraginberak, erabakia hartzeko unean faktore askok eragin dezakete eta horretan bizkorrak eta azkarrak izan beharko giñateke.
Respuesta #5
el 21 de enero a las 14:13
Argi dago epaileek ez dabiela eukiten jarrera bardine Athletickegaz eta talde hauekaz, ikusi baino ez dau Nikori botaten dotzan bronka eta gero holako gauzek bapez esan barik honartzen dabezala
Respuesta #6
el 21 de enero a las 14:14
Betidanik horrelakoak egitera ohituta egon zaranean oso gatxa da, egun batetik bestera, barneratuta dekozuzan portaera batzuk aldatzea. Are gitxiago, horrelako portaerek epailearen erabakiengan askotan eragina izan dabenean.

Ez dira ohartzen edo ez dira ohartu nahi orain VAR-ari "ezin jakola" (teorian behintzat) kontra egin.

Beste adibide bat Jordi Albaren jokaera baloiak eskuan emon eutsonean. Jarri ebazan aurpegiak eta egindako keinuak ikusten bazenduzan... Inork ez leuke pentsatuko eskua izango litzatekeenik!

Azken finean, tranpatia zaranean eta horregaz eroso sentitzen zaranean... Ez zara horren erraz aldatuko.
Respuesta #7
el 21 de enero a las 14:25
Talde guztiek azerikeriak egiten dituzte epaileak baldintzatzeko.Ez daukate lan errezik epaileek.
Respuesta #8
el 21 de enero a las 14:40
Cita de Poxpolu:
Talde guztiek azerikeriak egiten dituzte epaileak baldintzatzeko.Ez daukate lan errezik epaileek.

+1
Guk ere azken minutuetan azerikeri asko egin genituen. esatebaterako Iñakiren txartel behiegiaren jokaldian...

Zaindu zurea. Zaindu gurea.

Respuesta #9
el 21 de enero a las 17:43
Horrelakoetan,behintzat, gu seko inozoak gara.

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso