Zergatik lehengo edo bigarrena izan
Aupa!
Nire lehengo posta! Urdurik nago ta guzti hehe. Hurrengo irudia Gazteleraz lortu dut, beraz guztientzako baliogarria.
Lehengo edo bigarrena izatekotan txapelketaren partidu guztien buelta etxean jokatuko ziren.
Datu hori brutala da! Ta Txingurrik zeozer bazekien ta horrexegatik jarri izan du beti talde titularrena.
Beraz, gaurko Lazio ta Stturgarten partiduak oso inportanteak ditugu!
https://twitter.com/piz_Zurigorri/status/1867090673901637738
Nire lehengo posta! Urdurik nago ta guzti hehe. Hurrengo irudia Gazteleraz lortu dut, beraz guztientzako baliogarria.
Lehengo edo bigarrena izatekotan txapelketaren partidu guztien buelta etxean jokatuko ziren.
Datu hori brutala da! Ta Txingurrik zeozer bazekien ta horrexegatik jarri izan du beti talde titularrena.
Respuestas al tema
Mostrando (1 - 8) de 8 respuestas
Respuesta #1
el 12 de diciembre a las 17:04
el 12 de diciembre a las 17:04
Cita de Zaindari:
Aupa!
Kaixo!!
Brutala litzateke, baina ez da horrela. Final laurdenetatik aurrera, zozketattu egiten da.
Respuesta #2
el 12 de diciembre a las 17:05
el 12 de diciembre a las 17:05
Ez da horrela bakarrik balio du para octavos gero zozketa dago. Norbaitek zabaldu du buloa eta hortik dago bolo bolo.
Respuesta #3
el 12 de diciembre a las 17:06
el 12 de diciembre a las 17:06
Final-laurdenetatik aurrera zozketa egiten da etxean itzulia nork jokatzen duen zehazteko.
Erakusten duzun kuadroa ez da zuzena.
Erakusten duzun kuadroa ez da zuzena.
10.9%
Respuesta #4
el 12 de diciembre a las 17:13
Editada el 12 de diciembre a las 17:26
el 12 de diciembre a las 17:13
Editada el 12 de diciembre a las 17:26
Ba UEFAren webgunean ikusi dut orain zozketa bakarra egongo dela otsailaren 21ean eta literalki jartzen du egun horretan "octavos de final, cuartos de final y semifinales" zozkatuko direla ... Beraz ene ustez egia da lehengoa eta bigarrena kanporakera guztietan bueltako partidua etxean jokatuko luketeela.
Respuesta #5
el 12 de diciembre a las 17:43
el 12 de diciembre a las 17:43
Cita de Piru84:
Ba UEFAren webgunean ikusi dut orain zozketa bakarra egongo dela otsailaren 21ean eta literalki jartzen du egun horretan "octavos de final, cuartos de final y semifinales" zozkatuko direla ... Beraz ene ustez egia da lehengoa eta bigarrena kanporakera guztietan bueltako partidua etxean jokatuko luketeela.
Ezetz...
19.04
The quarter-finals, semi-finals and final pairings are determined according to Annex B. A draw is conducted to determine which team plays the first leg match at home.
Mundua ez da beti jai, inoiz tristea ere bai,
bainan badira mila motibo kantatzeko alai,
bestela datozen penai ez diet surik bota nahi,
ni hiltzen naizen gauean behintzat eizue lo lasai.
Respuesta #6
el 12 de diciembre a las 17:49
el 12 de diciembre a las 17:49
Zozketarena egia ez bada ere, interesgarria da lehen edo bigarren postuan geratzea bi gauzengatik: Ahulagoak (printzipioz) diren aurkariei aurre egitea , eta Europako lehiaketa batean hain goian geratzeak ematen dizun prestigioa (ta dirua).
—¿Te das cuenta, Benjamín? El tipo puede cambiar de todo: de cara, de casa, de familia, de novia, de religión, de Dios. Pero hay una cosa que no puede cambiar, Benjamín: no puede cambiar de pasión. (El Secreto De Sus Ojos)
ATH
Respuesta #7
el 12 de diciembre a las 17:58
el 12 de diciembre a las 17:58
Cita de Peio_70:Cita de Piru84:
Ezetz...
19.04
The quarter-finals, semi-finals and final pairings are determined according to Annex B. A draw is conducted to determine which team plays the first leg match at home.
Arrazoia duzu, baina arraroa egiten zait zozketak egitea soilik jakiteko zeinek jokatzen duen lehenengo etxean... eta gainera, normala iruditzen zait lehengoa edo bigarren geratzeak saria eukitea
Respuesta #8
el 14 de diciembre a las 07:24
el 14 de diciembre a las 07:24
Cita de Piru84:Cita:
Ezetz...
19.04
Arrazoia duzu, baina arraroa egiten zait zozketak egitea soilik jakiteko zeinek jokatzen duen lehenengo etxean... eta gainera, normala iruditzen zait lehengoa edo bigarren geratzeak saria eukitea
Saria kasu honetan diru gehiago da.
10-12-2017, laterales del futuro Athletic, Imanol y Areso.