Nire hamaikakoa Getaferako

Registro: 08/12/2013

Publicado el 26 de noviembre a las 06:45
Editado 3 veces - Última vez el 26 de noviembre a las 07:00
Leído: 1.398
             Simón
Capa Yeray Núñez Martínez Yuri
      Dani García López (RG, zalantza)
            Muniain
       Williams Villalibre

Getafe oso-oso erasokorra da etxean eta bi erdiko aurrelari jarri ohi ditu. Partida ona iruditzen zait 5eko defensa jartzeko.
Bestetik, defendatzean falta asko egiten ditu, ia ezinezkoa izanik arerioarentzat jokaldi luzeak egitea; hortaz, pase gutxirekin heldu beharko gara areara, eta Williams eta Villalibre oso onak dira korrika egiteko lekua baldin badute; haien defentsa aurreratua baliatzea litzateke nire helburua.
Dani García ezinbesteko dakust, eta López jarriko nuke, baina ez nuke gaizki ikusiko Raúl García atzeratzea partida honetan.

Respuestas al tema

Mostrando (1 - 10) de 10 respuestas

Respuesta #1
el 26 de noviembre a las 07:35
Editada el 26 de noviembre a las 07:36
Neu Gaizka banintz asteleheneko hamaikako bera aterako nuke, ea nola moldatzen den arerio harritsu baten kontra. Oso partidu gogorra izango da eta bigarren zatian jokalari freskoak jarri beharko ditu.

Neure aholkua Gaizkarentzat, apaltasun osoz: atera partidua irabaztera, argi ikusi dadila. Getaferen jokuan sartzen bagara ez dago zereginik.

You´ll never walk alone

Respuesta #2
el 26 de noviembre a las 08:31
Cita de barria33:
             Simón
            Muniain
       Williams Villalibre

Getafe oso-oso erasokorra da etxean eta bi erdiko aurrelari jarri ohi ditu. Partida ona iruditzen zait 5eko defensa jartzeko.
Bestetik, defendatzean falta asko egiten ditu, ia ezinezkoa izanik arerioarentzat jokaldi luzeak egitea; hortaz, pase gutxirekin heldu beharko gara areara, eta Williams eta Villalibre oso onak dira korrika egiteko lekua baldin badute; haien defentsa aurreratua baliatzea litzateke nire helburua.
Dani García ezinbesteko dakust, eta López jarriko nuke, baina ez nuke gaizki ikusiko Raúl García atzeratzea partida honetan.

Egun on!

Zelai erdian, kendu Dani eta jarri Mikel. Bestela, ados hamaikakoarekin.

Nire ustez, aurten Getafe ez da horren talde sendoa, eta bigarren garaipena jarraian lortuko dugu.

Athletic, karajo!

Respuesta #3
el 26 de noviembre a las 08:37
Ieup,

Gaizka ezagututa, ustet lehengo zatian jokalari indartsuagoak aterako direla. Dani erdien eta Rulo aurrekaldean.
Bigarren zatian ordea abiadura eta mobilidade gehiagoko jendeagaz. Bufalo eta Morci hain zuzen.
Ikusikogu.

Suposatzen dot holako zeozer izango dela:

Unai

Capa. Yeray. Iñigo.   Yuri

Dani.   Vesga

Williams.   Muniain. Berenguer

Rulo

Bigarren zatian:

Unai

Capa.   Yeray. Iñigo.   Yuri

Dani/Vesga Unai

Williams.   Muniain.   Morci

Villalibre

Partidu latza izango da, esperogu 3 puntuekaz Bilbora bueltatzia ta sentsazio onak izatea. Azkenengo jardunaldiarekin etzaka zerikusirik izango baina mina egiteko jokalariak dekoguz. Halan da guztiz be, beldurra emoten dozte estrategiako jokaldiak. Bordalasek ondo lantzen dauz horrelakoak ta azkenengo boladan nahiko ahula ikusten dot taldea.

Agur bero bat.
Respuesta #4
el 26 de noviembre a las 08:55
Cita de AKRATATH:
Ieup,

Gaizka ezagututa, ustet lehengo zatian jokalari indartsuagoak aterako direla. Dani erdien eta Rulo aurrekaldean.
Bigarren zatian ordea abiadura eta mobilidade gehiagoko jendeagaz. Bufalo eta Morci hain zuzen.
Ikusikogu.

Suposatzen dot holako zeozer izango dela:

Unai

Capa. Yeray. Iñigo.   Yuri

Dani.   Vesga

Williams.   Muniain. Berenguer

Rulo

Bigarren zatian:

Unai

Capa.   Yeray. Iñigo.   Yuri

Dani/Vesga Unai

Williams.   Muniain.   Morci

Villalibre

Partidu latza izango da, esperogu 3 puntuekaz Bilbora bueltatzia ta sentsazio onak izatea. Azkenengo jardunaldiarekin etzaka zerikusirik izango baina mina egiteko jokalariak dekoguz. Halan da guztiz be, beldurra emoten dozte estrategiako jokaldiak. Bordalasek ondo lantzen dauz horrelakoak ta azkenengo boladan nahiko ahula ikusten dot taldea.

Agur bero bat.

Baloi geldietan, defentsako estrategian, ez gabiltza fin azkenaldian. Espero dut asteon hori landu izana.

Baina, benetan, Athletic faborito ikusten dut partidu honetan.

Irabaziz gero, oso ondo jartzen gara!
Respuesta #5
el 26 de noviembre a las 10:42
Getafe etxien nahiz eta oso erasokorra dan Bere jokua nahiko nahasia da, ez day jokatzen lagaten, falta asko,bigarren jokaldiak, geldikako jokaldiak... baliatzen dabez partiduek Aurrera ataratekl. Hori kontuten izanda saiatuko nintzateke beste joko bat proposatzen, hacen jokoan sartzekotan gitxi dekogu irabazteko esan dozuen moduen. Hori kontuten ixenda nik aurreko asteleheneko hamaikakoaren antzeko zeozer planteatuko nuke.   
         Unai Simon
capa. Yeray. Iñigo Martínez Yuri

Vesga   Unai lopez
Williams. Muniain    berenguer

Gernikeko Bufalu

Orokorrean egiten doguzan planteamentuek natez be etxetik kanpo hasiera baten nahiko defentsiboak izaten dire... ta usteot espero ez daben zerbait plantea beharko dogule, hasikeratik partidaren Vila Joan, jokatzen saiatu ta villalibreren mugikortasuna baliatu zirrikituak bukatzeko. Partida horrela planteatuta klabe bi ikusten dotez. Alde batetik bandak... cucurella gelditzea eta Damián Suárezen igoerak zailtzea ezinedtekitzat jotzen dut... ikusita bi lateral potente ditugula eta fisikoki hobera doazela duren igoerak ahalbidetuko nitizke bi horiek eusteko... horregatik Berenguer eta ez morcillo lehenengo zatian gitxienez, berenguerrek leku gehixau lagaten dotze Yuriri ta espazioak bilatzen ditu barrutik, getaferen ordena apurtzeko baliabide ona. Bestalde uste dot villalibreren mugikortasuna aprobetxatzekl zelai erdian baloia jokatzen duten bi jokalaro izatea egokia izan leike konbinatzen azkar atenta ahal izateko. vesga taktikoki oso jokalari ona da eta Dani Garciak baino hobeto ikutzen du baloia beraz... vencedorrentzako agian gehiegi da aranbarri ta maksimovicen jokoa veraz horregatik Unai...

Ni tú, ni yo, ni nadie golpea más fuerte que la vida, pero no importa lo fuerte que golpeas sino lo fuerte que pueden golpearte, y lo aguantas mientras avanzas, hay que soportar sin dejar de avanzar, así es como se gana.

Respuesta #6
el 26 de noviembre a las 10:59
Cita de barria33:
             Simón
            Muniain
       Williams Villalibre

Orain konturatu naiz hamaikako horretan jokalari bat falta zela! Kar, kar, kar.

Nik Morcillo jarriko nuke igandean, Damianekin borrokatzeko

Athletic, karajo!
Respuesta #7
el 26 de noviembre a las 11:12
Egun on, forokideok!

Neuk ere Betisen aurkako hamaikako bera aterako nuke. Batetik, futbolean, bizitzako arlo orotan bezalaxe, konfiantza ezinbestekoa da, eta lehen egunekoek merezi dute, sobran merezi ere. Bestetik, aulkian daudenak espabilatu behar dira, hurrengoetan aterako badira. Bigarren zatian Zarraga edo Unai López aterako nuke, Vencedor edo Vesga fin ez badabiz...

Eskemak eta estiloak finkatu beharra dauzkagu; eta jarraipena baino gauza hoberik ez dago horretarako. Ea Athleticek galtzea nahiago dutenek unekada baterako isiltzen ditugun. (Horien artean ez dut uste euskaldun askorik dagoenik).

Aupa Athletic!

Daukanak daukanetik, ez daukanak bihotzetik

Respuesta #8
el 26 de noviembre a las 11:48
Nik jarriko neukena:

Simón
       Dani García Unai López
            Muniain
    Williams       Morcillo
          Villalibre

Nire zalantzak?: Muniain ala Raul Garcia (uste dot une honetan Muni hobeto dagoela) eta Morcillo ala Berenguer

Malcom X: “Si no andais prevenidos, los medios de comunicación os llevaran a odiar a los oprimidos y amar a los opresores”
Zoritxarrez, hemen kasu askotan hori lortu dute

Respuesta #9
el 26 de noviembre a las 19:35
Ni hiruko defentsaren aldekoa izan arren domekarako aurreko 11-koa mantenduko nuke, edo asko jota Unai Lopez Vencedorren ordez.

Getafek lerroak asko batzen dauz eta bitarteetan espazio gutxi izten dau. Presioan oldarkorra da, aurkariaren jokoa asko mozten dau eta baloia bereganatu orduko kontraerasoa botatzea da bere jokoa.
Gainera kalitatedun jokalarien bat badauka eta buruz jokalari arriskutsu asko.

Asko landu beharreko partidua ikusten dot. Gol bakoitza urre gorria izango da.

Baloiari alde batetik bestera zirkulazio ona emoteko ez dot Dani Garcia egokiena ikusten.
Erdiraketak azpitik atzera arrisku asko ari dira sortzen, eta bai Vesga eta bai Unai Lopez ondo heltzen dira area ertzeraino erremate bila. Berenguer ere Betisen kontra egindako gola eta ezkerretik egin zuen zuloa ikusita arma ona dirudi Getaferen defentsari min emateko.

Eta bestetik burua galdu gabe jokatu, baloi galtze zentzu bakoak ekidin, falta ta kornerrik ez oparitu, eta erritmo bizia mantendu.

Ea partidu hau mugarri den.

Goseak begiak argi

Respuesta #10
el 26 de noviembre a las 23:16
                   Unai Simon
    capa. Yeray. Iñigo Martínez Yuri

Vesga / vencedor

Unai/zarraga.       Muniain
Williams.                               Berenguer
                   Villa

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso