Lopetegi erabakitze eskubidearen aurka ?

Registro: 05/06/2023

Publicado el 25 de noviembre a las 00:08
Editado 1 veces - Última vez el 25 de noviembre a las 00:12
Leído: 3.391
AS egunkariak argitaratu duen albiste baten arabera, Kataluniako referenduma egindakoan eta estatuko selekzioaren hurrengo deialdian, berak (hautatzailea) eta Sergio Ramosek (kapitaina), Barçako Gerard Piquéri, bere jarrera eta bozka egiteko eskubidearen alde agertzeagatik, leporatu zioten eta barkamena eskatu behar zuela agindu ere. Honen arabera, Lopetegik barkamena eskatzeko aurretik prestatutako idatzi bat ere luzatu omen zion, berak publikoki iragartzeko.

Hau egia bada, eta ez dut zalantzan jartzen, eskandalo hutsa da, ez bakarrik adierazpen eta pentsaera askatasunaren kontra zuzen jotzen duelako, baizik eta taldekide batzuk beste bati euren pentsamoldea inposatzen saiatzeagatik ere.

Norbaitek Espainiako selekzioan aritzeko pentsamendu gutxieneko batzuk eskatu beharko balitu, ez litzateke izan behar taldkide bat, eta gainera, guztiz erratuta egongo litzateke, gaur egun estatua ulertzeko modu anitz bait daude, eta ez Sergio Ramoes eta beste eskuineko askoren bakar hori.

Eta benetan harrigarria iruditu zaidana da nola Asteasu bezalako herri bateko gizon batek, Julen Lopetegik, ez dakien ordurako edo ahaztu zaion askatasuna eta herri baten eskubidea zer den. Zelako etsipena.

Zuek esan...

https://as.com/futbol/seleccion/pique-sobre-el-referendum-lopetegui-y-ramos-me-dijeron-que-tenia-que-pedir-perdon-n/
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, dakitenek erabiltzen ez dutelako baizik
Athletic, danontzat zara zu geuria !!
    Iribar
DeMar Vivian Goiko Aymeric
Sola Urrutia Yeste
Williams Aduriz Sarabia

Respuestas al tema

Mostrando (1 - 15) de 19 respuestas

Respuesta #1
el 25 de noviembre a las 00:12
Lopetegui jaunak gure dauena sentitu leike bere jaioterria zein den alde batera utzita. Horrek ez luke norberaren pentsamoldea baldintzatu behar.
Respuesta #2
el 25 de noviembre a las 00:16
Cita de Gainza92:
Lopetegui jaunak gure dauena sentitu leike bere jaioterria zein den alde batera utzita. Horrek ez luke norberaren pentsamoldea baldintzatu behar.

Jakina

Baina ziur aski ulertu daiteke errazago herri baten eskubideabeta askatasun adierzapena zer diren Asteasun jaio bazara, Murcian , Jaénen edo Toledon jaio bazara baino

Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, dakitenek erabiltzen ez dutelako baizik
Athletic, danontzat zara zu geuria !!
    Iribar
DeMar Vivian Goiko Aymeric
Sola Urrutia Yeste
Williams Aduriz Sarabia

Respuesta #3
el 25 de noviembre a las 00:18
Ramos ek hori egitea, ba bueno, badakigu nor dan. Lopetegi batek bardin jokatzie...edarra

Pique lerdo itzala da eta geur eguneko futbolien dauen ustelkerizen parte bere negozioekin. Baina ondo dau holako gauzak publikoki argi eta garbi esatie, jakin dagigun danok batzuen benetako aurpegize.

Halo on fire

Respuesta #4
el 25 de noviembre a las 00:22
Espaino … lazos. Biak.

Euskalduna eta jaio nintzenetik ATHLETIC ZALE

ATHLEEEEEEEEEEETIC    EUUUPP!!!!

GORA Euskadi Askatuta!!!

Respuesta #5
el 25 de noviembre a las 00:25
Editada el 25 de noviembre a las 00:44
Cita de EHSukarra:
Cita de Gainza92:

Jakina

Baina ziur aski ulertu daiteke errazago herri baten eskubideabeta askatasun adierzapena zer diren Asteasun jaio bazara, Murcian , Jaénen edo Toledon jaio bazara baino

Eta Bilbon edo Asteasun jaio bazara baina ez badaukazu inongo loturarik hemengo kulturarekin?

Zihur asko Murcian edo Jaenen jaio den batek errazago ulertzen du euskal herriaren independentzia nahia Casablancan, Bucarest edo Quiton jaio direnekin konparatuz nahiz eta Euskal Herrian bizik,hemen jaio diren semeak barne.

CENSURA WOKE

Eres libre de expresar tu opinión, pero no por ello puedes atacar minorías sin datos, generalizar sobre asuntos tan delicados como la violencia de género o faltar al respeto a otros colectivos

https://ibb.co/2s97FLN

Respuesta #6
el 25 de noviembre a las 00:41
Lopetegi erabakitze eskubidearen aurka egon ahal da, baina ez da bere konpetentzia bronka botatzea bere jokalari bati jokalari horrek kontrakoa pentsatzen badu.

Athletic! Athletic! Zu zara nagusia!!!!

A por el Katxi con asas!!!

Respuesta #7
el 25 de noviembre a las 07:32
Piqué no es santo de mi devoción pero aquí actuó con la cabeza sobre los hombros. Defendió el derecho a decidir de los catalanes haciendo uso de su libertad de expresión y además lo hizo con educación cuando además es bastante evidente que él no es independentista, básicamente es de donde pueda hacer dinero.

Sorprende el papel de Lopetegi en ese sainete.

De Ramos no sorprende nada, típico descerebrado que todo aquello que se sale de su esquema mental le resulta inasumible.

"Bueno, ya me he enrollao mucho". Ernesto Valverde Tejedor. 16.03.2025.

Respuesta #8
el 25 de noviembre a las 07:49
Bueno parece que Pique ha despertado y se le ha quitado el ideal de ultraderecha de crear un independentismo.
Respuesta #9
el 25 de noviembre a las 07:52
Cita de Anderson:
Piqué no es santo de mi devoción pero aquí actuó con la cabeza sobre los hombros. Defendió el derecho a decidir de los catalanes haciendo uso de su libertad de expresión y además lo hizo con educación cuando además es bastante evidente que él no es independentista, básicamente es de donde pueda hacer dinero.

De Ramos no sorprende nada, típico descerebrado que todo aquello que se sale de su esquema mental le resulta inasumible.

Si el tema es que qué cojones tiene que ver la gestión de grupo de la selección con ese tema...

Respuesta #10
el 25 de noviembre a las 07:54
Cita de Guti Lehoi:
Cita de Anderson:

Si el tema es que qué cojones tiene que ver la gestión de grupo de la selección con ese tema...

Mi mensaje está acorde a la noticia, no sé cual es el problema.

También hay mención expresa para Lopetegi.

Respuesta #11
el 25 de noviembre a las 08:00
Cita de Anderson:
Cita:

Problema ninguno.

Respuesta #12
el 25 de noviembre a las 08:14
Cita de Guti Lehoi:
Cita:

Problema ninguno.

Entonces no resulta muy comprensible tu réplica.

Respuesta #13
el 25 de noviembre a las 08:24
Editada el 25 de noviembre a las 08:35
Cita de Anderson:
Cita:

Problema ninguno.

Bueno... porque más que sorprender, que eso es más bien una impresión que pueda tener cada uno, más bien es que lo que hicieron está fuera de lugar.

En cuanto a qué me sorprende y que no, opino igual. A veces de quien te podías esperar que no se mete en ese tipo de cosas, se mete. Y al contrario.

No estaba refutándote nada.

Respuesta #14
el 25 de noviembre a las 08:31
Sinestezina Lopetegirena... Auzo-lotsa

—¿Te das cuenta, Benjamín? El tipo puede cambiar de todo: de cara, de casa, de familia, de novia, de religión, de Dios. Pero hay una cosa que no puede cambiar, Benjamín: no puede cambiar de pasión. (El Secreto De Sus Ojos)

ATH

Respuesta #15
el 25 de noviembre a las 08:57
Cita de Guti Lehoi:
Cita:

Bueno... porque más que sorprender, que eso es más bien una impresión que pueda tener cada uno, más bien es que lo que hicieron está fuera de lugar.

En cuanto a qué me sorprende y que no, opino igual. A veces de quien te podías esperar que no se mete en ese tipo de cosas, se mete. Y al contrario.

No estaba refutándote nada.

OK pero en tu primer mensaje parecía que me estabas diciendo que el tema que se estaba tratando era otro al que me refería yo y no entendía nada.

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso