Gaur egun, Eskolan animatzen jarraitzen dute?

Registro: 23/02/2025

Publicado el jueves a las 00:22
Editado 2 veces - Última vez el jueves a las 00:38
Leído: 1.639
Se polita den egun hau. Atzo ya kostatu zidan lo egitea, baina gaur... EZINEZKOA. Hamaika ta erdietatik lo egiten zaiatzen, baina lortu dudan bakarra biharko (orain gaurko) partidan gertatuko denaz pentsatzea da (hamaikakoa, animazioa, Romako zaleak...).

Ta bat-batean, hau gogorazten hasi naiz, eta a ze nolako nostalgia! Ez dakit gaur egun egiten jarraitzen baden, baina nire eskolan, gaurko egunen bezalakoetan, denok Athletikeko kamisetekin eta bufandekin joaten ginen, eta patioan, a ze nolako festa sortzen zen. Gaur bezalako egunetan, gure maisu eta andereñoekin bat-batean denok ondo eramaten ginen, eta guztiak batera, Athletikek animatzeko kanta guztiak abesten genuen.

Badakizue, gaur egun hau egiten jarraitzen badute eskoletan?
Zuek ere bai egiten zenuten zuen eskoletan?

Respuestas al tema

Mostrando (1 - 15) de 15 respuestas

Respuesta #1
el jueves a las 01:23
Benga lolitos egitera! AUPA ATHLETIC!
Respuesta #2
el jueves a las 06:54
Cita de Aitor_Athl:
Se polita den egun hau. Atzo ya kostatu zidan lo egitea, baina gaur... EZINEZKOA. Hamaika ta erdietatik lo egiten zaiatzen, baina lortu dudan bakarra biharko (orain gaurko) partidan gertatuko denaz pentsatzea da (hamaikakoa, animazioa, Romako zaleak...).

Ta bat-batean, hau gogorazten hasi naiz, eta a ze nolako nostalgia! Ez dakit gaur egun egiten jarraitzen baden, baina nire eskolan, gaurko egunen bezalakoetan, denok Athletikeko kamisetekin eta bufandekin joaten ginen, eta patioan, a ze nolako festa sortzen zen. Gaur bezalako egunetan, gure maisu eta andereñoekin bat-batean denok ondo eramaten ginen, eta guztiak batera, Athletikek animatzeko kanta guztiak abesten genuen.

Ni Haur Hezkuntzako irakaslea naz eta atzo ume guztiei esan notsien Athleticeko kamisetakin etorri behar zirela, bai edo bai.

Irabazi zein galdu Athleticekoa beti.
Aurten gabarra Ibaizabalen ikusiko dot

Respuesta #3
el jueves a las 07:12
Zoritxarrez, nire alabaren ikastolan ez dabez Athletic-en aldeko mugimendurik egiten. Edozein gauzak deuko bere lekue; ingurugiroak, ezohizko familiak, emakumearen egunak.... Baina Athletic-ari buruz, ezer ere ez. Eta Durango bizi gara eh! Etzazula pentseu Gipuzkuan, Araban edo Naparruan gaudenik.

Denbora da poligrafo bakarra

Respuesta #4
el jueves a las 07:19
Gaur nire alaba ta nire semea Athleticeko kamisetagaz doaz Ikastolara.

Respuesta #5
el jueves a las 07:36
Txikia nintzanian uniformea eraman behar genun eskolara eta holako egunetan athleticen kamiseta eramateko baimena emoten ziguten.

Batxilergoan nengoela Athletic Europako finalerdietara heldu zanian, bueltako partidaren egunian Orlaren argazkiak atera behar genitun eta klaseko guztiak hitz ein genun danok Athleticen kamisetagaz juteko egun horretan eta gaur egun orlako argazkietan zurigorriagaz jantzitza gagoz danok.
Respuesta #6
el jueves a las 07:52
Cita de txurfer:
Txikia nintzanian uniformea eraman behar genun eskolara eta holako egunetan athleticen kamiseta eramateko baimena emoten ziguten.

Batxilergoan nengoela Athletic Europako finalerdietara heldu zanian, bueltako partidaren egunian Orlaren argazkiak atera behar genitun eta klaseko guztiak hitz ein genun danok Athleticen kamisetagaz juteko egun horretan eta gaur egun orlako argazkietan zurigorriagaz jantzitza gagoz danok.

Ona !
Respuesta #7
el jueves a las 08:15
Cita de Gobi:
Cita de Aitor_Athl:

Ni Haur Hezkuntzako irakaslea naz eta atzo ume guztiei esan notsien Athleticeko kamisetakin etorri behar zirela, bai edo bai.

jajajajaj onaaaa!! Egun politak dire gaur bezalakoak, Bizkaian batez ere! Ni umea nintzenean eta Nafarroan gainera holako egunik ez zen izaten, Athletic ere ez zen hain irabazlea....baina tarteka umeren bat kamisetarekin ikusten da!
Respuesta #8
el jueves a las 08:16
Cita de txurfer:

Respuesta #9
el jueves a las 09:08
Bilboko estola bateko Gorputz Hezkuntzako maisue nai, da bai, nire eskolan Athleticen himnue imintzen da holako egunetan. Irakasle-ikasle asko athleticen nikidxe zeñ bufandakaz etortendiez bebai.
Bermioko eskolatn be eitzenzan nik daitzela, balle eztaitz geurko egunien. Suposatzen dot baietz.

¨No ser del Athletic es una oportunidad perdida.¨-Jose Iragorri

NAZIO BAT, SELEKZIO BAT!!!!

Respuesta #10
el jueves a las 09:42
Cita de txurfer:

Endibijje txo!!

Respuesta #11
el jueves a las 09:43
Cita de AC1898:
Bilboko estola bateko Gorputz Hezkuntzako maisue nai, da bai, nire eskolan Athleticen himnue imintzen da holako egunetan. Irakasle-ikasle asko athleticen nikidxe zeñ bufandakaz etortendiez bebai.
Bermioko eskolatn be eitzenzan nik daitzela, balle eztaitz geurko egunien. Suposatzen dot baietz.

Badiñotzut baietz. Nire kuadrillekuek umiek han dekoie, eta danak tuez zurigorrijjegaz.
Aupa Zu, segido holan!.

Respuesta #12
el jueves a las 10:34
Nire semeak, 7 eta 2 urtekoak, kamiseta ipinita joan dira Ikastolara, nik eraman ditut, kamiseta ipinita ere
Respuesta #13
el jueves a las 10:42
Nik ere eraman ditut kamisetarekin

La descojonación es la solución.

Respuesta #14
el jueves a las 10:56
Post hau aprobetxatzen dut foroaren eguneraketa eskatzeko, teknikoki posible bada. Gaur Bilbon jendearen irudiak kamisetarekin edo partekatzen ditugun albisteen esteken aurrebistaratzea sartu ahal izatea...

Oso zaharra dirudi teknikoki, ezta?

Gracias a aita y a ama por conocerse en San Mamés!!!

Respuesta #15
el jueves a las 16:50
Nire alabaren ikastolan partidu egun guztietan animatzen da, atezainaren kontu

No ser del Athletic club es una oportunidad perdida
Agoreros y palmeros, vayanse a tomar por culo

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso