Argi ibili
eta burua erabili.
Aurredenboraldian gaude oraindik ere. Gaur hiru eta bateko porrota izan dugu lehen mailako aurkari baten aurka. Lasai. Probatzen jarraitu behar dugu. Emaitza ez da horren garrantzitsua.
Partiduaren harian irakurtzen egon naiz eta harritu xamar geratu naz, ta hari berri bat egitea otu egin zait.
Taldea ondo dabil. Ikasten dabil. Hobetzen dabil. Jende gaztea sartzen, hazten, handitzen. Canales, Rincon, Gere, Johaneko. Eta beste zenbait be.
Lasaitzeko ireki nahi nuen haria, emaitza ez da horren garrrantzitsua. Ligako lehen partidua da orain garrantzitxua den bakarra.
Jokalari onak dauzkaugu. Entrenatzaile ona daukagu. Lehenenego seiren artean aritzeko gaitasuna daukagu argi eta garbi.
Ez larritu.
Aurredenboraldian gaude oraindik ere. Gaur hiru eta bateko porrota izan dugu lehen mailako aurkari baten aurka. Lasai. Probatzen jarraitu behar dugu. Emaitza ez da horren garrantzitsua.
Partiduaren harian irakurtzen egon naiz eta harritu xamar geratu naz, ta hari berri bat egitea otu egin zait.
Taldea ondo dabil. Ikasten dabil. Hobetzen dabil. Jende gaztea sartzen, hazten, handitzen. Canales, Rincon, Gere, Johaneko. Eta beste zenbait be.
Lasaitzeko ireki nahi nuen haria, emaitza ez da horren garrrantzitsua. Ligako lehen partidua da orain garrantzitxua den bakarra.
Jokalari onak dauzkaugu. Entrenatzaile ona daukagu. Lehenenego seiren artean aritzeko gaitasuna daukagu argi eta garbi.
Ez larritu.
Respuestas al tema
Mostrando (1 - 8) de 8 respuestas
Respuesta #1
ayer a las 21:56
ayer a las 21:56
Puxa!!
Respuesta #2
ayer a las 21:58
ayer a las 21:58
mezu "baikor" bat AupaAthleticen... ba, ez dut uste
Respuesta #3
ayer a las 22:32
ayer a las 22:32
Larritu.....ba ez.
Baiña gaurkoa.....lan asko egiteke, oraindik.
Urte politta dator.
Baiña gaurkoa.....lan asko egiteke, oraindik.
Urte politta dator.
Respuesta #4
ayer a las 22:38
ayer a las 22:38
Ados.
Era berri batean aurrean gaude eta gauzak lasaitasunez hartu behar ditugu.
Nik konfiantza osoa daukat.
Aupa Athletic!
Era berri batean aurrean gaude eta gauzak lasaitasunez hartu behar ditugu.
Nik konfiantza osoa daukat.
Aupa Athletic!
Daukanak daukanetik, ez daukanak bihotzetik
Respuesta #5
ayer a las 23:00
ayer a las 23:00
Eta gure izar nagusietako batzuk falta dira...
Respuesta #6
ayer a las 23:01
ayer a las 23:01
Ados nago. Lasai egoteko momentua da. Aurredenboraldian gaude oraindik, eta entrenatzaile berriarekin normala da taldeak denbora behar izatea ideia eta sistema berriak barneratzeko.
Gainera, gazte eta jokalari berri asko ari dira minutuak hartzen: Hugo Rincón, Canales eta beste hainbat. Horiek ere ikasi, egokitu eta hazteko prozesuan daude. Horregatik, emaitzek baino gehiago jokoak eta taldearen bilakaerak eman behar digute pistak.
Nik behintzat sentsazio onak dauzkat. Taldeak maila dauka, entrenatzaileak ere bai, eta jokalari interesgarri asko ditugu. Urte ona egingo dugula uste dut, eta nire iritziz lehen sei sailkatuen artean bukatzeko aukera handiak ditugu.
Beraz, pazientzia pixka bat. Garrantzitsuena liga ondo hastea eta taldeak hilabeteekin aurrera egitea izango da.
Gainera, gazte eta jokalari berri asko ari dira minutuak hartzen: Hugo Rincón, Canales eta beste hainbat. Horiek ere ikasi, egokitu eta hazteko prozesuan daude. Horregatik, emaitzek baino gehiago jokoak eta taldearen bilakaerak eman behar digute pistak.
Nik behintzat sentsazio onak dauzkat. Taldeak maila dauka, entrenatzaileak ere bai, eta jokalari interesgarri asko ditugu. Urte ona egingo dugula uste dut, eta nire iritziz lehen sei sailkatuen artean bukatzeko aukera handiak ditugu.
Beraz, pazientzia pixka bat. Garrantzitsuena liga ondo hastea eta taldeak hilabeteekin aurrera egitea izango da.
Respuesta #7
ayer a las 23:30
ayer a las 23:30
Bai. Ados nago zurekin.
Baina, talde hau hobea dela ikusten dudan arren, gauza bera esaten zen duela urtebete.
Baina, talde hau hobea dela ikusten dudan arren, gauza bera esaten zen duela urtebete.
Respuesta #8
ayer a las 23:32
ayer a las 23:32
Larritzekoa ez, baie arduratuteko...asko. Ikusitako sentzazioengaitik,ez emaitzas, batez be.
Herritik sortu zinalako...
...maite zaitu herriak
Bizkaia, Euskal Herria
Jo ta ke, irabazi arte