Eta Berdinketa...?

Registro: 20/09/2010

Publicado el 27 de enero a las 21:59
Leído: 2.236

Berdinketa nahikoa izango litzateke? Ez naiz matematiketan aditua, eta badakit garaipenean bakarrik pentsatzen dugunez (Bilbokoak gara, mesedez...), gertatu zait: Eta berdintzen badugu?

Aber adituak ze esaten duten
Zaindu zurea. Zaindu gurea.

Respuestas al tema

Mostrando (1 - 13) de 13 respuestas

Respuesta #1
el 27 de enero a las 22:02

Hori nahikoa izan liteke. Beste markatzaile batzuen araberakoa da…
Respuesta #2
el 27 de enero a las 22:34
Bardinketsrekin gure posibilitate matematikoak, gutxi gora behera, %65-koak dira.
Respuesta #3
el 27 de enero a las 22:45
Zaila, baina izan liteke...

Atzetik datozen bederatzietatik eta aurretik ditugun 3retatik ez badute 4 taldek irabazten (lehenengoen kasuan) edo berdintzen/irabazten (bigarrenen kasuan) balio digu berdinketa...

Gauza zailagorik badago...

Respuesta #4
el 27 de enero a las 23:05
Nik partida baino lehen ez nuke sekula sinatuko. Azken jardunaldiak arraro xamar izaten ohi dira, eta baliteke 80. minutuan berdinketa balio izatea, eta bapatean dana pikutara joatea denbora nahikorik gabe.

IZAN ZIRELAKO GARA, GARELAKO IZANGO DIRA

Yo vi jugar a Aritz Aduriz

Betirarte, Pitu

Mila esker Marcelo Bielsa, ez zaitugu inoiz ahaztuko

Respuesta #5
el 27 de enero a las 23:32
Golaverage erabaki dezake. Ea ez ditugun gogoratzen azken minutuetan jasotako golak.
Respuesta #6
el 28 de enero a las 00:02
Berdinduz gero aukera nahikotxo daude. Simuladorean proba daiteke:
https://www.marca.com/futbol/champions-league/calculadora.shtml https://www.marca.com/futbol/champions-league/calculadora.shtml
Respuesta #7
el 28 de enero a las 07:03
Berdinduz gero aukera oso gutxi.
Respuesta #8
el 28 de enero a las 08:21

A ver ekipo, ados jarri zaitezte mesedez, batzuentzat berdinketa ondo, besteentzat eskas jeje, nik idearik bez egia esanda.

Hoberena, gaurkoan partidu guztiak ordu berean direzela eta hor ikusi ahalko da zuzenean berdinketa nahikoa den ala ez...
Respuesta #9
el 28 de enero a las 09:44
Matematikoki aukerak onak dira berdinduz gero. Baina jakina, gure zorte txarra ikusita, ulertzen dut jendea asko ez fidatzea...
Respuesta #10
el 28 de enero a las 10:13
Atzo esan zuen Valverdek, partidua irabazten badugu ere besteen emaitzen arabera Champions-etik kanpo gelditzeko aukera era badagoela.

Campeones Copa del Rey 2023/2024
Campeones Supercopa de España 2020/2021
Campeones Supercopa de España 2015/2016

Unai Simón - Trofeo Zamora 23/24
Aritz Aduriz - Trofeo Zarra 14/15 y 15/16
Fernando Llorente - Trofeo Zarra 11/12

Respuesta #11
el 28 de enero a las 10:35
Cita de patapun:
Atzo esan zuen Valverdek, partidua irabazten badugu ere besteen emaitzen arabera Champions-etik kanpo gelditzeko aukera era badagoela.

Matematikoki ere, egia da hori, baina emaitzak izugarri arraroak izan beharko lirateke. Ondo daki ezkorrak izatea, baina hainbeste...
Respuesta #12
el 28 de enero a las 12:50
Cita de romano:

A ver ekipo, ados jarri zaitezte mesedez, batzuentzat berdinketa ondo, besteentzat eskas jeje, nik idearik bez egia esanda.

Hoberena, gaurkoan partidu guztiak ordu berean direzela eta hor ikusi ahalko da zuzenean berdinketa nahikoa den ala ez...

Opta-k pasatzeko ia %50eko probabilitatea ematen digu, datu objetiboagorik ezin dizut eman
Orain...ikusi beharko zein zen probabilitatea Bergamon 3 gol ordu laurden batean sartzeko...
Hobeto irabaztea eta estatistika beste egun baterako uztea
Respuesta #13
el 28 de enero a las 14:38
Jakintsutik daukat gutxi.
Jaizubitarra, giputxi.
Aurten daukagun, suerte txar hori,
Nahi nuke gaur autsi.
Egingo degula sinetsi,
Animoak goi-goian eutsi.
Champions-a hortxe daukagu eta,
Enpatiakin, ez etsi !!

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso