Dani Rodriguezek Croaziara ihes?

Registro: 21/11/2025

Publicado hace 2 horas
Leído: 903
Croaziara omen dijoa Dani Rodriguez, astigarrako motikoa.... SPORT-ek dioenez, 600.000 € ordainduta eta Barsak bere eskubideen ehuneko 20 gordetzen dituela esanez.
Oso motiko bizkorra eta teknikoki oso abilla iruditzen zitzaidan eta penarekin artu det notizia.
Guretzako balekua jotzen nuen, baina jakinik, barsarekiko relazioak nola dauden, zaila iruditzen zitzaidan tratu batera iristea.
Badakizute, saiatu diran edo ez, motikoa konbenzitzen ??
600.000€ neretzat asko dira baina futbola dagoen bezela, zakurran putza dela iruditzen zait.

Respuestas al tema

Mostrando (1 - 5) de 5 respuestas

Respuesta #1
hace 1 hora y 47 minutos
Cita de JAIZUBIA:
Croaziara omen dijoa Dani Rodriguez, astigarrako motikoa.... SPORT-ek dioenez, 600.000 € ordainduta eta Barsak bere eskubideen ehuneko 20 gordetzen dituela esanez.
Oso motiko bizkorra eta teknikoki oso abilla iruditzen zitzaidan eta penarekin artu det notizia.
Guretzako balekua jotzen nuen, baina jakinik, barsarekiko relazioak nola dauden, zaila iruditzen zitzaidan tratu batera iristea.
600.000€ neretzat asko dira baina futbola dagoen bezela, zakurran putza dela iruditzen zait.
Buenas tardes el otro dia vi que hugo Guillamon queria dejar Croacia y dijo que le gustaba el Athetic
Respuesta #2
hace 1 hora y 44 minutos

Nik ez dut inoiz jokalari hau ikusi, baina askotan irakurri dut gure Athletic-ek interesa izan omen duela berarengan, zer den egia edo zer ez... zeinek daki.

Zorte ona izan dezala bere hurrengo taldean eta ea horrekin hona etortzea errezten den, Bartzelonatik zuzenean etortzea, edo behintzat arrazoizko prezio batean, ezinezkoa iruditzen zait.
Respuesta #3
hace 1 hora y 40 minutos
Cita de fret52:
Cita de JAIZUBIA:
Buenas tardes el otro dia vi que hugo Guillamon queria dejar Croacia y dijo que le gustaba el Athetic

A mí también me gusta, el Athletic digo.
Respuesta #4
hace 1 hora y 12 minutos
Dani Olmo en su día se fue al Dinamo de Zagreb también, buen club para crecer y jugar competiciones europeas

Habrá que seguirle la pista a su evolución
Respuesta #5
hace 40 minutos
Olmok egin zuen moduan. Hori bai, Olmo askoz gazteagoa zen erabakia hartu zuenean.

“Maldigo la poesía concebida como un lujo cultural por los neutrales”

Gabriel Celaya

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso