Athleticen ereserkia
Badakit gai honekin hautsak harrotuko ditut, eta batzuek burutik jota nagoela pensatuko dute baña nolanahi ere, arriskatuko naz. Athleticen ereserkiari buruz mintzatuko naz: Hasiera letra oso indartsu eta kantatzeko egokia dala uste dut, baña erdiko estrofeetara heltzen garenean, akabo!Konplikatu egiten da, eta esaldiak azkarregi doaz, eta, jakiña, kantatzeari utzi dio zaletasun askok. "Haritz zarraren enborra..." azken esaldia da askorentzat.
Zaharrek garenok aldiz "Tiene Bilbao un gran tesoro..." bukaeraraño kantatzen genuen arazorik gabe.
Eztakit nik ereserkiaren azken esaldiak erreztatu beharko genituzkela edo...
Zaindu zurea. Zaindu gurea.

Respuestas al tema
Mostrando (1 - 15) de 22 respuestas
el 17 de febrero a las 17:52
"Athletic gorri ta zuria
danontzat zara zu geuria
erritik sortu ziñalako
maite zaitu erriak"
Zati hau askoz azkarragoa ta zailagoa da. Dena abesten ez dutenek luzetasunagatik dala uste dut. Gainera, megafonia amatatzeak ez du laguntzen.
el 17 de febrero a las 18:01
Cita de aretabeti:
Badakit gai honekin hautsak harrotuko ditut, eta batzuek burutik jota nagoela pensatuko dute baña nolanahi ere, arriskatuko naz. Athleticen ereserkiari buruz mintzatuko naz: Hasiera letra oso indartsu eta kantatzeko egokia dala uste dut, baña erdiko estrofeetara heltzen garenean, akabo!Konplikatu egiten da, eta esaldiak azkarregi doaz, eta, jakiña, kantatzeari utzi dio zaletasun askok. "Haritz zarraren enborra..." azken esaldia da askorentzat.
Zaharrek garenok aldiz "Tiene Bilbao un gran tesoro..." bukaeraraño kantatzen genuen arazorik gabe.
Zatirik ederrena, bi ahotsetan abesten dena, inoiz ez dute ipintzen, a capella kantatzen 10 segundo besterik ez irauteko... zati horrek ilea tente jartzen dit.
el 17 de febrero a las 18:05
el 17 de febrero a las 18:06
Euskalduna eta jaio nintzenetik ATHLETIC ZALE
ATHLEEEEEEEEEEETIC EUUUPP!!!!
GORA Euskadi Askatuta!!!
el 17 de febrero a las 18:08
Cita de aretabeti:Nik oso, osorik kantetan dot. Beti. Eta ez naiz bakarra ...
el 17 de febrero a las 18:16
Ez nuke ezer aldatuko... Galtzerdi Uniformeak ere ez.
Momenturik onena beti irabazten duzunean, ondo jokatuz, edo zortearekin, eta baita iruzurra egiten ere.
Athletic Txapeldun..!

el 17 de febrero a las 18:49
Ni tú, ni yo, ni nadie golpea más fuerte que la vida, pero no importa lo fuerte que golpeas sino lo fuerte que pueden golpearte, y lo aguantas mientras avanzas, hay que soportar sin dejar de avanzar, así es como se gana.
el 17 de febrero a las 19:25
Editada el 17 de febrero a las 22:11
Ez dut nik horrelako beharrik ikusten.
el 17 de febrero a las 19:32
el 17 de febrero a las 20:03
Nire eretxiz amaierara arte itxi beharko litzateke
Malcom X: “Si no andais prevenidos, los medios de comunicación os llevaran a odiar a los oprimidos y amar a los opresores”
Zoritxarrez, hemen kasu askotan hori lortu dute
el 17 de febrero a las 20:04
el 17 de febrero a las 20:53
Cita de Malatesta:
Norbaitek interpretatu zuen bere garain Athletic izan behar dela tresna bat Euskara sustatzeko edo aberria eraikitzeko...ahaztuta zale gehien-gehienek gaztelaniaz aritzen direla. Normala da gatza egitea.
Eta aurreko himnoa "tiene Bilbao, un gran tesoro...." horrek bai zeukala indarra. Ez dut ulertu inoiz zergatik kendu ote zen.
Normalizatu beharko genuke gaztelaniaren errealitatea. Hau da futbol-talde bat, ez Euskaltegi bat.
"Aurreko himnoa" inoiz ez zen Athletic Clubeko himnoa izan.
Mundua ez da beti jai, inoiz tristea ere bai,
bainan badira mila motibo kantatzeko alai,
bestela datozen penai ez diet surik bota nahi,
ni hiltzen naizen gauean behintzat eizue lo lasai.
el 17 de febrero a las 21:51
Editada el 17 de febrero a las 21:52
Cita de Peio_70:Cita de Malatesta:
Norbaitek interpretatu zuen bere garain Athletic izan behar dela tresna bat Euskara sustatzeko edo aberria eraikitzeko...ahaztuta zale gehien-gehienek gaztelaniaz aritzen direla. Normala da gatza egitea.
Eta aurreko himnoa "tiene Bilbao, un gran tesoro...." horrek bai zeukala indarra. Ez dut ulertu inoiz zergatik kendu ote zen.
Normalizatu beharko genuke gaztelaniaren errealitatea. Hau da futbol-talde bat, ez Euskaltegi bat.
"Aurreko himnoa" inoiz ez zen Athletic Clubeko himnoa izan.
Egia da… baña “de facto” baietz
Edit: eta zuk, Peio, ezagutzen duzu primeran, ziur

Zaindu zurea. Zaindu gurea.
el 18 de febrero a las 08:30
nik osorik abestuten dot, baina euskera ez dakienentzako bigarren zatia zaila iruditu ahal jake ,gehien bat ez dalako parterik entzunena

el 18 de febrero a las 10:36
Gero musika kentzen duten unean, abestia jendearen indarra hartzen du momentu berezi bat sortuz, ez dakit zuek baina niri beti halako zirrara/emozioa ateratzen zait barrutik eta entzunda daukat, kanpotik etorritako pertsoneengandik eta San Mames lehendabiziz bizi dutenean, beti aipatzen dute nola hunkitu diete momentu hori.
Campeones Copa del Rey 2023/2024
Campeones Supercopa de España 2020/2021
Campeones Supercopa de España 2015/2016