Aste burua erabakiorra Ligan
Igandean Villarreal-Athletic
1.Aukera: ONENA. Barça eta Athletic garaileak izatea, bai Villarreal, baita Betis ere 9 puntura geldituko liratekelako (Villarreal partida bat gutxiagoarekin).
2.Aukera: ONA. Betisek puntu bat lortzen du eta Athleticek hiru, Villarreal 9 puntura eta Betis 8 puntura geldituko liratekelako.
3.Aukera: ERDI ONA. Betisek galdu eta Athleticek puntu bat lortzen du, Villarreal 6 puntura partida bat gutxiagoarekin eta Betis 7 puntura geldituko liratekelako.
4.Aukera: ERDI TXARRA. Betis garaile suertatzen da eta Athleticek puntu bat lortzen du, Betisek aurreratzen du Villarreal sailkapenean eta 4 puntura gelditzen delako, Villarreal, ostera, 6 puntura partida bat gutxiagoarekin.
5. Aukera: TXARRENA. Betis eta Villarreal garaileak suertatzen dira. Biak 3 puntura, eta Villarreal partida bat gutxiagoarekin.
Lehenengo aukera izatea espero dut, nahiz eta bigarrena edota hirugarrena ASKI izango liratekeen.
Zein pentsatzen duzue suertatuko den?
Aupa Athletic!!
Euskalduna eta jaio nintzenetik ATHLETIC ZALE
ATHLEEEEEEEEEEETIC EUUUPP!!!!
GORA Euskadi Askatuta!!!

Respuestas al tema
Mostrando (1 - 15) de 21 respuestas
el 3 de abril a las 06:59
Halere, Betis-ek 6 partidu jarraian irabaztetik dator, ta goiko jendea (Isco, Antony, Jesús) ligako hoberenetarikoa da.
Gure kasuan, tira, partidu zaila espero dot. Vivían eta Sancet zelaian egitekotan irabazteko aukerak gehitzen dira, baina badakigu Marcelino oso entrenadore ona dela eta. Hori eta Villarrealeko hamaikakoaren nibela gure parean ikusten dodala, egia esan nahiko txarto ikusten dot.
Gainera Osasunaren kontrako partidua etsipen handia izan zen niretzat.
Agur bero bat.
Bidea dogu helburu
el 3 de abril a las 08:53
Cita de AKRATATH:
Bartzelona oso momentu onan dago, ta kapaz dira edozein talderen kontra errez lortzeko garaipena.
Halere, Betis-ek 6 partidu jarraian irabaztetik dator, ta goiko jendea (Isco, Antony, Jesús) ligako hoberenetarikoa da.
Gure kasuan, tira, partidu zaila espero dot. Vivían eta Sancet zelaian egitekotan irabazteko aukerak gehitzen dira, baina badakigu Marcelino oso entrenadore ona dela eta. Hori eta Villarrealeko hamaikakoaren nibela gure parean ikusten dodala, egia esan nahiko txarto ikusten dot.
Gainera Osasunaren kontrako partidua etsipen handia izan zen niretzat.
Agur bero bat.
Zure etsipena ulertzen dut, baina badakizu futbolean asteroko ebaluazioa daukagula eta honetan bikain nota eskuratzea espero dut.
Baikorra naiz.
GORA Euskadi Askatuta!!!
el 3 de abril a las 08:54
Nik uste Bartzelonak Betisi irabaziko diola. Halere, Athleticek irabazten duen bitartean, Betisek berdinketa bat lortuta ere ez dut uste kezkatzekoa izango litzatekeenik.
Bertze aldetik, Betisek galtzea eta guk berdinketa bat lortzea oraintxe bertan sinatuko nuke dudarik gabe....dudarik gabe irabaztea nahiago dudala, baina partida gogorra dugu igandean. Aupa lehoiak!
el 3 de abril a las 09:13
el 3 de abril a las 09:22
Hay magia cuando sigues luchando más allá de tu resistencia.
La magia de darlo todo por un sueño que nadie más ve aparte de ti.
Aupa Athletic!!!!
el 3 de abril a las 10:10

el 3 de abril a las 10:17
Hay magia cuando sigues luchando más allá de tu resistencia.
La magia de darlo todo por un sueño que nadie más ve aparte de ti.
Aupa Athletic!!!!
el 3 de abril a las 10:40
Ez dut ulertzen ostegunean Europan jokatuta, igandean gaueko 9.00etan jartzea partidua. Horregatik, zalantza daukat Txingurrik aterako duen hamaikakoarekin. Baliteke aldaketak egitea; esaterako, Adama eta Gorosabel, Yuri eta De Marcosen ordez.
el 3 de abril a las 10:46
Cita de lega:
Lehen 3 aukerak onak dira, bai. Vilarealen ez galtzeak esan nahi du aurretik jarraitzea goal-averagea alde mantenduta.
Ez dut ulertzen ostegunean Europan jokatuta, igandean gaueko 9.00etan jartzea partidua. Horregatik, zalantza daukat Txingurrik aterako duen hamaikakoarekin. Baliteke aldaketak egitea; esaterako, Adama eta Gorosabel, Yuri eta De Marcosen ordez.
Baliteke hori gertatzea, dena den Vivián, Galaxy eta Sancet espero dut bizkarhezurra izatea, eta horrekin taldeak asko irabazten du.
GORA Euskadi Askatuta!!!
el 3 de abril a las 11:03

App Arin (Android): Metro Bilbao, Bizkaibus, KBus
https://play.google.com/store/apps/details?id=bizkaitarra.arin
el 3 de abril a las 11:08
Athletic eta Betis irabazi
Posibilitateak (1X2 quinielan bezala)
1-1
1-X
1-2
X-1
X-X
X-2
2-1
2-X
2-2
App Arin (Android): Metro Bilbao, Bizkaibus, KBus
https://play.google.com/store/apps/details?id=bizkaitarra.arin
el 3 de abril a las 11:42
Cita de pimpollo:Cita de lega:
Lehen 3 aukerak onak dira, bai. Vilarealen ez galtzeak esan nahi du aurretik jarraitzea goal-averagea alde mantenduta.
Baliteke hori gertatzea, bai, dena den Vivián, Galaxy eta Sancet espero dut bizkarhezurra izatea, eta horrekin taldeak asko irabazten du.
Garrantzi haundia dauka horrek.
Hirurak ondo egotekotan, esango nuke bai domekan eta bai Glasgow-en ikusiko doguzala hasierako hamaikakoan. Denboraldiaren momentua eta klasifikazioaren egoera pixkat hori egitera derrigortzen gaitu (ez ahaztu hemendik hilabete batera partidu zailak egongo direla: Rayo, Real Madrid eta Erreala Anoetan...)
Bizpahiru emaitza txarra eukita seigarren postura jaisteko aukerak nahikotxo handitzen direz.
Argi dau ez naizela zuek bezain baikorra, tamalez

Agur bero bat.
Bidea dogu helburu
el 3 de abril a las 12:03
Zu zara nagusia !!
el 3 de abril a las 12:22
“Maldigo la poesía concebida como un lujo cultural por los neutrales”
Gabriel Celaya

el 3 de abril a las 13:58
Hau da dena emateko unea
Malcom X: “Si no andais prevenidos, los medios de comunicación os llevaran a odiar a los oprimidos y amar a los opresores”
Zoritxarrez, hemen kasu askotan hori lortu dute