Respecto a la final de la Copa de la Reina

Registro: 20/11/2009

Publicado el 14 de mayo a las 16:49
Leído: 2.987
Estaba pensando sobre la final del sábado y de cómo me alegré de que las chicas de la Real ganaran la copa. Y lo emocionante que fue para mí verlas felices y con las ikurriñas celebrándolo con la gente que fue a verlas.

Y luego pensaba que si ese mismo partido hubiera sido la final de Copa masculina, probablemente hubiera preferido que ganase el Atlético.

Hablándolo con amigos muchos piensan lo mismo. ¿Por qué le ocurrió esto a mucha gente si en realidad es el mismo club?

¿Puede ser que el fútbol femenino aún no esté contaminado por los egos y las envidias y siga siendo un puro juego? Y que por eso nos alegra ver a una cuadrilla de neskas de aquí ser campeonas ganando a un equipo superior.

¿Qué opináis?

Respuestas al tema

Mostrando (1 - 25) de 41 respuestas

Respuesta #1
el 14 de mayo a las 16:56
Cita:
Estaba pensando sobre la final del sábado y de cómo me alegré de que las chicas de la Real ganaran la copa. Y lo emocionante que fue para mí verlas felices y con las ikurriñas celebrándolo con la gente que fue a verlas.

Y luego pensaba que si ese mismo partido hubiera sido la final de Copa masculina, probablemente hubiera preferido que ganase el Atlético.

Hablándolo con amigos muchos piensan lo mismo. ¿Por qué le ocurrió esto a mucha gente si en realidad es el mismo club?

¿Puede ser que el fútbol femenino aún no esté contaminado por los egos y las envidias y siga siendo un puro juego? Y que por eso nos alegra ver a una cuadrilla de neskas de aquí ser campeonas ganando a un equipo superior.

¿Qué opináis?

Mi opinion es que el Athletic femenino gano la liga hace 4 días y partiendo de esa base, nos jode menos que gane algo la real. Si el Athletic no hubiese ganado jamas nada en futbol femenino creo que nos picaria mas.
En cuanto a los hombres, hemos perdido 4 finales en 10 años y la supercopa fue un chupito de consolacion (muy rico, pero chupito) con lo que si la real ganase la primera final que juega desde hace 25 años, nos joderia muchisimo. En cambio, si hubieramos ganado un par de finales de esas 4... no lo veriamos tan mal e incluso nos alegrariamos que ganasen a un equipo tan odioso como el Atletico.

ULTIMO ATHLETIC CAMPEON

----------------GORKA------------------

DE MARCOS--ETXEITA---LAPORTE---BALENZIAGA

-----------SANJO-----BEÑAT--------------

SUSAETA--------ERASO-----------SABIN

---------------ADURIZ-----------------

Respuesta #2
el 14 de mayo a las 16:59
si.
Respuesta #3
el 14 de mayo a las 17:10
Editada el 14 de mayo a las 17:18
Pues evidentemente no me hacia gracia ver ganar al Atletico pero me jodia mucho mas ver a la Real y me da igual que sea en chicos o chicas, ojala desaparezcan.

Tambien en feminas el Athletic es el club vasco mas laureado ganando varias ligas pero por un extraño motivo esta copa de la Real es mas importante.

Copa que ellos en masculino llaman trofeo menor porque nunca llegan a una final.

Ascazo y pena infinita la que siento por esa gente.

La Real es nuestro hermano....

Respuesta #4
el 14 de mayo a las 17:30
Cita:

¿Qué opináis?

Básicamente porque el fútbol femenino no nos importa absolutamente nada.

Ni Barça ni Madrid, ATHLETIC¡¡¡

Respuesta #5
el 14 de mayo a las 17:54
Pues no se en mi entorno ese partido tenia la misma transcendencia que un accidente de bici en Pekin el futbol femenino en general importa entre poco y nada. 3 dias de titulares en la prensa giputxi y adios como desgraciadamente paso aqui con la ultima liga de las chicas mas alla de filias y fobias el no tener eco social y mediatico solapa todo.

Gora Athletic

Respuesta #6
el 14 de mayo a las 18:03
Al enemigo ni agua, en este caso a los dos.

AUPA ATHLETIC FOREVER

Respuesta #7
el 14 de mayo a las 18:24
Bi hausnarketa esango ditut honen inguruan.

"Enekus" kidearen hausnarketa ez zait gaizki iruditzen, eta ziurrenik zurigorri batzuek (ez dakit gehiengoak edo gutxiengoak, baina bai sektore batek), egia da, hala ikus dezakeela, "Ondo da eurak lorpenak lortzea, lehenik guk irabazi baditugu". Nik ez dut hala sentitzen, baina ulertzen dut askok hala sentitzea, izan ere futbolean ikurrek eta norbera ikurra izateak garrantzia asko du.

Baina beste bi gauzarekin lotu nahi dut:

1) Emakumeen futbola sozialki babestea ondo dago, baina eztabaida hasi duenaren arrazoibidearekin lotuta("emakumeen futbolean Realaren alde egon ginen, baina gizonezkoen futbolean ez ginateke egongo"), nik esan beharra dut askotan "dilema" horretaz guztiz askatzea ez dudala lortu. Ez naiz Reala-Atletico partidaz arituko, baina bai "emakumeen" eta "gizonezkoen" futbola diferente ikusteaz, eta hori ea berdinzaletasunaren alde eraginkorrena ote denaz. Adibidez, Kopako Athletic-Atletico (0-2) ikusterakoan, oso ondo pasatu nuela esanda, ez nintzen guztiz libratu "baina egiten garen gauza hau ez al da paternalistegia, ez al da emakume futbolariak "panpintzat" edo "Maskotatzat" hartzea?" galderaz, eta behin eta berriz egin izan diott galdera hori nire buruari.

Hasita sentsazioa: "galdu egin dugu baina oso pozik gaude, eta gure neskak animatu ditugu". Gizonezkoen futbolean final laurdenetan 0-2 galduz gero, ez nire ez jende askoren sentsazioa ez zatekeen "galdu egin dugu baina oso ondo pasatu dugu mutilak animatzen" (San Mames lehen aldiz bisitatzearen esperientzia izan duten umeez aparte). Edo partida bukatu eta estadioari bira ematea, inori ez zitzaion okurrituko gizonezkoen futbolean hori egitea. En fin, agian orain, emakumeen futbola "ez ikusgarri" izatetik "Ikusgarri" izatera emateko urratsean dagoelarik, hori egin behar da, baina arriskutsua da hau betikotzea.

Reala-Atletico partida komentatzerakoan, eztabaida hasi duenaren "dileman" antzeko zerbait ikusi dut; hau da, ez al da jarrera bikoitz hori ematen, "emakumeen futbola" pixka bat lagun arteko futboltzat dugulako, baina "gizonezkoen futbolean" Reala "a sako gorroto dugunez" (ez dut esan nahi nik gorroto dudanik, argudioa emateko tokian jartzen ari naiz), Atletico babestuko al genuen? Eta orduan zergatik ez emakumeen artean? Ez al da hori gizonezkoen futbola "benetako futbol" gisa hartzea, hau da, "futbola bere hutsean";eta emakumezkoen futbola "baloreen futbol" edo "txintxoarena" egitekoa?

KONTUZ!! Ez dut esan nahi bi sexuetan Realaren aurka egon behar garenik, eta ez dut esan nahi eztabaida hasi deuna matxista denik ere. Esan nahi dut ez ote den arriskutsua gure filia eta fobia futbolistikoak gizonezkoen futbolean ateratzea, baina emakumezkoen futbolean beste era batera jokatzea, hori "benetako futbola" izango ez balitz bezala hartzea zatekeelako.

2) Beste gauza bat atera nahi dut. Txiokinean (twitterren) asko ibiltzen naiz, baita ere horik saltsan eta abar. Eta deigarria egin zait, euskal kulturgintzako jende askok (edo euskal giro ezkertiarraren inguruko jende askok) oraingoan, Realak Kopa irabazi duenez izan duen erreakzioa duela hiru urte Athleticek Liga irabazi zuenean izan zutenekiko erreakzio ezberdinak zian dituztela. Hau da, duela hiru urte esaten zen "Athleticeko neska gaixoak... Liga irabazi baina kirol matxista batean, klub matxista batean" (hots, Athletic bera ere matxista zen, eta nesken lorpena gibeleratu egin zuen). Oraingoan ordea, "aurrerapena", "urrats handia" eta abar esan dira, kontzeptu positiboak nagusitu dira. Ematen duenez, ez dago matxismorik jada, ez futbolean ez Realean.

Egia da hemen gabarra izan zela mutilentzat, eta neskentzat ordea ez; baina ez dut uste Donostian, gabarrarik ez badago ere, egoera guztiz berdinkidea denik. Realak (zalegoak eta taldeak) esfortzu bera edo gehiago egingo zuketen finalera gizonezkoen taldea iritsiko balitz? Denok dakigu askoz gehiago joko zutela. Eta ojo, hemen ere bai. Ez gara haiek baino hobeak. Baina ezta ere txarragoak ez atzerakoiagoak, nik uste. Eta nago halako ikuspegi-ezberdin bat egon dela; eta horrek arrazoi bat duela: zenbait giro euskaldunetan, "Bilbo" edo "Bizkaia" (eta hauen barruan denez, "Athletic") balore negatiboekin edo "antiereduarekin" lotzen direla: "hiria", "industria", "finantza", "erdara" (beste hiriak edo lurraldeak oso euskaldunak bailiran), "dirua", "Kapitalismoa" (beste hiriak oso sozialistak izango balira bezala), "EAJ"... finean, "herri txiki euskaldun jator gure-gurea" denaren kontrakoa. Hemen emakumeen talde osoa profesionalizatuta dugu (askoz gutxiago kobratuta, hori bai), baina ez da nahikoa destakatu izan.

Hots, askotan nabari izan dut herri-ekimen bat Bizkaian bada, mesfidantzaz hartu dela "itxurakeriaz egiten dute" pentsatzera emana dela; baita ere futbolaz harago. Eta azkenean, hau (Realaren Koparen lorpena Athleticen Liga baino positiboago baloratzea)

Eta ez naiz zale txuriurdinez ari. Hauek normala denez, beren taldearen lorpenak goratzen dituzte. Beste batzuez ari naiz, idazleez, kazetariez eta iritzigileez. Berez, "futbolaz kanpo" (edo "futbolean ez hain murgilduta") dauden horiez. Futbol-pikeez haratagoz doan zerbaitez ari naiz. Eta okerrena da ziur aski, modu inkontzientean egiten dutela, hots, oso barneratua dagoela Bizkaia (eta metonimiaz, Athletic) balore negatibo edo "ez jatorrekin" lotze hori.

Beno hau izan da nire txapa.
Respuesta #8
el 14 de mayo a las 19:56
Cita:
Cita:

¿Qué opináis?

Básicamente porque el fútbol femenino no nos importa absolutamente nada.

Habla por tí.
Respuesta #9
el 14 de mayo a las 20:11
Yo,si fuese una final masculina,evidentemente iría con la Real también,

Los derechos no caen del cielo.....SE CONQUISTAN!
SAN MAMES
ATHLETIC.
URBI.
Por mucho que nos digan que hacemos las cosas muy mal,no es verdad.

Respuesta #10
el 14 de mayo a las 20:13
Pues yo hubiera preferido que perdieran

Un equipo grande no es el que gana todos los partidos, sino el que nunca se da por vencido

Respuesta #11
el 14 de mayo a las 21:11
Pues en general yo diría que es porque el fútbol femenino nos da bastante igual.

Insisto: el fútbol femenino. No el Athletic.

“No me quieras porque gané, necesito que me quieras para ganar...al fin y al cabo...EL FÚTBOL ES SÓLO UNA EXCUSA PARA SER DEL ATHLETIC"
BETI ZUREKIN!!

Respuesta #12
el 14 de mayo a las 22:21
Yo sin duda hubiese preferido ver ganar a la Real, ya sea masculino o femenino, contra el Atlético. Ya sea en la final de Copa o en un amistoso de verano.

Pero supongo que hay opiniones para todos los gustos.

Agur bero bat.
Respuesta #13
el 14 de mayo a las 22:53
Cita:

"Enekus" kidearen hausnarketa ez zait gaizki iruditzen, eta ziurrenik zurigorri batzuek (ez dakit gehiengoak edo gutxiengoak, baina bai sektore batek), egia da, hala ikus dezakeela, "Ondo da eurak lorpenak lortzea, lehenik guk irabazi baditugu". Nik ez dut hala sentitzen, baina ulertzen dut askok hala sentitzea, izan ere futbolean ikurrek eta norbera ikurra izateak garrantzia asko du.

1) Emakumeen futbola sozialki babestea ondo dago, baina eztabaida hasi duenaren arrazoibidearekin lotuta("emakumeen futbolean Realaren alde egon ginen, baina gizonezkoen futbolean ez ginateke egongo"), nik esan beharra dut askotan "dilema" horretaz guztiz askatzea ez dudala lortu. Ez naiz Reala-Atletico partidaz arituko, baina bai "emakumeen" eta "gizonezkoen" futbola diferente ikusteaz, eta hori ea berdinzaletasunaren alde eraginkorrena ote denaz. Adibidez, Kopako Athletic-Atletico (0-2) ikusterakoan, oso ondo pasatu nuela esanda, ez nintzen guztiz libratu "baina egiten garen gauza hau ez al da paternalistegia, ez al da emakume futbolariak "panpintzat" edo "Maskotatzat" hartzea?" galderaz, eta behin eta berriz egin izan diott galdera hori nire buruari.

Hasita sentsazioa: "galdu egin dugu baina oso pozik gaude, eta gure neskak animatu ditugu". Gizonezkoen futbolean final laurdenetan 0-2 galduz gero, ez nire ez jende askoren sentsazioa ez zatekeen "galdu egin dugu baina oso ondo pasatu dugu mutilak animatzen" (San Mames lehen aldiz bisitatzearen esperientzia izan duten umeez aparte). Edo partida bukatu eta estadioari bira ematea, inori ez zitzaion okurrituko gizonezkoen futbolean hori egitea. En fin, agian orain, emakumeen futbola "ez ikusgarri" izatetik "Ikusgarri" izatera emateko urratsean dagoelarik, hori egin behar da, baina arriskutsua da hau betikotzea.

Reala-Atletico partida komentatzerakoan, eztabaida hasi duenaren "dileman" antzeko zerbait ikusi dut; hau da, ez al da jarrera bikoitz hori ematen, "emakumeen futbola" pixka bat lagun arteko futboltzat dugulako, baina "gizonezkoen futbolean" Reala "a sako gorroto dugunez" (ez dut esan nahi nik gorroto dudanik, argudioa emateko tokian jartzen ari naiz), Atletico babestuko al genuen? Eta orduan zergatik ez emakumeen artean? Ez al da hori gizonezkoen futbola "benetako futbol" gisa hartzea, hau da, "futbola bere hutsean";eta emakumezkoen futbola "baloreen futbol" edo "txintxoarena" egitekoa?

KONTUZ!! Ez dut esan nahi bi sexuetan Realaren aurka egon behar garenik, eta ez dut esan nahi eztabaida hasi deuna matxista denik ere. Esan nahi dut ez ote den arriskutsua gure filia eta fobia futbolistikoak gizonezkoen futbolean ateratzea, baina emakumezkoen futbolean beste era batera jokatzea, hori "benetako futbola" izango ez balitz bezala hartzea zatekeelako.

2) Beste gauza bat atera nahi dut. Txiokinean (twitterren) asko ibiltzen naiz, baita ere horik saltsan eta abar. Eta deigarria egin zait, euskal kulturgintzako jende askok (edo euskal giro ezkertiarraren inguruko jende askok) oraingoan, Realak Kopa irabazi duenez izan duen erreakzioa duela hiru urte Athleticek Liga irabazi zuenean izan zutenekiko erreakzio ezberdinak zian dituztela. Hau da, duela hiru urte esaten zen "Athleticeko neska gaixoak... Liga irabazi baina kirol matxista batean, klub matxista batean" (hots, Athletic bera ere matxista zen, eta nesken lorpena gibeleratu egin zuen). Oraingoan ordea, "aurrerapena", "urrats handia" eta abar esan dira, kontzeptu positiboak nagusitu dira. Ematen duenez, ez dago matxismorik jada, ez futbolean ez Realean.

Egia da hemen gabarra izan zela mutilentzat, eta neskentzat ordea ez; baina ez dut uste Donostian, gabarrarik ez badago ere, egoera guztiz berdinkidea denik. Realak (zalegoak eta taldeak) esfortzu bera edo gehiago egingo zuketen finalera gizonezkoen taldea iritsiko balitz? Denok dakigu askoz gehiago joko zutela. Eta ojo, hemen ere bai. Ez gara haiek baino hobeak. Baina ezta ere txarragoak ez atzerakoiagoak, nik uste. Eta nago halako ikuspegi-ezberdin bat egon dela; eta horrek arrazoi bat duela: zenbait giro euskaldunetan, "Bilbo" edo "Bizkaia" (eta hauen barruan denez, "Athletic") balore negatiboekin edo "antiereduarekin" lotzen direla: "hiria", "industria", "finantza", "erdara" (beste hiriak edo lurraldeak oso euskaldunak bailiran), "dirua", "Kapitalismoa" (beste hiriak oso sozialistak izango balira bezala), "EAJ"... finean, "herri txiki euskaldun jator gure-gurea" denaren kontrakoa. Hemen emakumeen talde osoa profesionalizatuta dugu (askoz gutxiago kobratuta, hori bai), baina ez da nahikoa destakatu izan.

Hots, askotan nabari izan dut herri-ekimen bat Bizkaian bada, mesfidantzaz hartu dela "itxurakeriaz egiten dute" pentsatzera emana dela; baita ere futbolaz harago. Eta azkenean, hau (Realaren Koparen lorpena Athleticen Liga baino positiboago baloratzea)

Eta ez naiz zale txuriurdinez ari. Hauek normala denez, beren taldearen lorpenak goratzen dituzte. Beste batzuez ari naiz, idazleez, kazetariez eta iritzigileez. Berez, "futbolaz kanpo" (edo "futbolean ez hain murgilduta") dauden horiez. Futbol-pikeez haratagoz doan zerbaitez ari naiz. Eta okerrena da ziur aski, modu inkontzientean egiten dutela, hots, oso barneratua dagoela Bizkaia (eta metonimiaz, Athletic) balore negatibo edo "ez jatorrekin" lotze hori.

Oso hausnarketa bikaina! Guztiz ados.

Beti zurekin!!

Respuesta #14
el 14 de mayo a las 23:19
Cita:

Txalo bero bat! Erabat ados zurekin Ñañarri!
Tristeki hiritar oso gutxik egiten du zuk planteauriko ausnarketa guztiz zuzena.

Marcelo Alberto Bielsa Caldera: "Aprendí que Bizkaia se expresa a través del Athletic".
San Mames zaharra betirako gure bihotzean!

Respuesta #15
el 14 de mayo a las 23:19
Cita:

¿Qué opináis?

Yo prefiero que gane la Real antes que el Atlético siempre.

Athletic! Athletic! Zu zara nagusia!!!!

A ver si sacamos de una vez la gabarra...

Respuesta #16
el 14 de mayo a las 23:40
Yo le deseo al San Sebastián exactamente lo mismo que sus aficionados no desean a nosotros, es decir que pierda siempre contra cualquier rival y en cualquier circunstancia. Chicos, chicas y lo que me echen.
Respuesta #17
el 14 de mayo a las 23:56
Cita:
Yo le deseo al San Sebastián exactamente lo mismo que sus aficionados no desean a nosotros, es decir que pierda siempre contra cualquier rival y en cualquier circunstancia. Chicos, chicas y lo que me echen.

Esta muy feo desear que pierda siempre, debe de ganar el que juegue mejor y sea mejor equipo en el campo, asi que yo siempre les deseo que sean peor que el rival

La ilusiòn de un aficionado del Athletic no es ganar titulos sino ver crecer a sus cachorros

Respuesta #18
el 15 de mayo a las 00:12

::::::::::::::::::::::

Ñañarri , erderaz seguimos con la burra a brincos o sea demostrando tu falta de educación con el resto de foreros que no saben euskera que yo calculo que puede ser aproximadamente un 98 % .grrrrrrrrrrrr

alan eta guztiz nigaitik idatzi dezakezu nahi dozun bexalaxe ze naiz eta gauza asko ez ulertu zuzenean erderaz ezaten dela bexalaze en el contesto de la frase ulertu lirteke.grrrrrrrrr

si no metemos mano a los señoritos nunca mejoraran las cosas.grrrrrrr

Respuesta #19
el 15 de mayo a las 00:42
Cita:

Ñañarri , erderaz seguimos con la burra a brincos o sea demostrando tu falta de educación con el resto de foreros que no saben euskera que yo calculo que puede ser aproximadamente un 98 % .grrrrrrrrrrrr

alan eta guztiz nigaitik idatzi dezakezu nahi dozun bexalaxe ze naiz eta gauza asko ez ulertu zuzenean erderaz ezaten dela bexalaze en el contesto de la frase ulertu lirteke.grrrrrrrrr

Seguimos con la burra a brincos demostrando tu falta de educación con los foreros que quieren expresarse en euskera.

Mundua ez da beti jai, inoiz tristea ere bai,
bainan badira mila motibo kantatzeko alai,
bestela datozen penai ez diet surik bota nahi,
ni hiltzen naizen gauean behintzat eizue lo lasai.

Respuesta #20
el 15 de mayo a las 07:50
Cita:

Todos los problemas que tiene el euskera para su conservación y desarrollo se derivan de los que piensan que hablarlo y escribirlo es de mala educación.

Respuesta #21
el 15 de mayo a las 08:17
Cita:

¿Qué opináis?

Muy interesante cuestión.

No voy a negar que no me hace gracia que la Real gane en ninguna competición, masculina o femenina. Como me pasa con Osasuna también. Con Alavés y muy especialmente Eibar, ese sentimiento se reduce. Los dos primeros y sus aficionados nos tienen un odio africano que, aunque puntualísimamente pueda ver justificado me parece excesivo a todas luces.

Dicho ésto, que nos importe menos el que gane la real femenina puede venir por dos cuestiones principales (seguramente no únicas):

1.- Que nos importe más bien poco lo que ocurra en competiciones femeninas (salvo que nos sirva para celebrar algo).

2.- Y derivado de eso, que seamos más condescendientes con los triunfos de un equipo por el que normalmente no se tiene gran simpatía en su versión masculina.

Por lo tanto, podríamos decir que mantener con ellas el sentimiento de rivalidad enconada es una actitud feminista porque no variamos nuestra aversión a la Real Sociedad por que sean mujeres mientras que aflojar mecha con ellas por ser fútbol "de chicas" sea una actitud levemente machista pues hay una cierta condescendencia ahí (siempre que la actitud con los tíos sea de rivalidad tensa).

Que me da igual, no voy a señalar a nadie por ello, pero es una lectura que se puede hacer también. Antes de que alguno me salte a la yugular tómenselo con cierto humor.

Yo vi jugar al CHOLO SIMEONE.

Respuesta #22
el 15 de mayo a las 08:35
Cita:

Eso es.

Aunque yo después de ver que había gente aquí que quería que ganara la Copa el Alavés hace un par de años, lo que dejaba al Athletic sin Europa, me lo creo todo.

Me parece tan increíble que haya alguien que quiera que gane algo la Real...

https://www.youtube.com/watch?v=tQ4z4741dM8

Quiero más a Raúl García que a mucha gente de mi familia.

No te digo trigo por no llamarte Rodrigo!!

Respuesta #23
el 15 de mayo a las 08:39
Me gusta el fútbol femenino en general, en el caso que aquí se habla es el más extremo para la elección.
En cualquier otra ocasión con estos dos equipos en el campo habría elegido al contrario.
Me alegré por las chicas de la Real pero lo cierto es que durante el partido quería más goles, más ocasiones, por el espectáculo y no por un equipo en concreto.

PS: KELG creo que patinas otra vez con el euskera en el foro.

¿Cuántas veces los lobos podrían haber atacado a las personas por la espalda? Antes de que tú los veas, ellos te habrán visto SIEMPRE. El mejor lobo que verás sera aquel que no veas, pero que sientas.

Respuesta #24
el 15 de mayo a las 09:51
Yo ya lo que es desear, desear, sólo deseo que gane el Athletic siempre.

Desear o preferir derrotas de otros equipos cada vez me da más pereza (salvo si afectan al Athletic). Que gane quien más lo merezca o quien mejor juegue y punto.

Y el que nos odie, pues allá él. O ella.

Aupa Athletic - Beti zurekin

Respuesta #25
el 15 de mayo a las 10:18
Cita:
Cita:

.....

Txalo bero bat! Erabat ados zurekin Ñañarri!
Tristeki hiritar oso gutxik egiten du zuk planteauriko ausnarketa guztiz zuzena.

Ñañarrik esandakoarekin ados.

Twitterren gertatzen dena horrela da.

Esandakoari zera gehituko nioke.

Zergatik kirol danen artean futbola izan da aukeratua sexuen arteko berdintasuna lortzeko?
Orain dala 20 urte, nesken saskibaloiak jarraipen haundiagoa zuen, eta orain bapatean dana da futbola.
Gogoratu daigun gainera, Errealaren kasuan, hainbat kiroletan taldeak daukiezala, eta Hockey-an esaterako txapeldun izatera heldu direla, hainbesteko oihartzunik eduki gabe.

«Ustedes de la debilidad hacen una fortaleza»
(Co Adriaanse, Ex-entrenador del Oporto)

Solo los Athleticzales entendemos porque hay globulos rojos y blancos.

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso