Jeitziko arriskua dago? (*)

Registro: 27/10/2004

Publicado el jueves a las 10:24
Leído: 835
Kaixo jendea , ba hori jakin nahi nuke zuen eritizan bigarren mailara jeitziko arriskuan badagaude a la ez.grrrrrrr

nik nahiz eta ez ondo jokatu uste dut ez gaude txarto jokatzen baina beste alderdi batetik ikusten dot sailkaperna eta ia-ia ZULO ´an gaude bakarrik puntu bat gehiagorekin eta orduan ez dakit zer pentza.grrrrrrrr

agurbenur.

KOLDO.

(*) como siempre os pido perdonar las faltas de ortografía pero es que joder nunca he ido a la ikastola , escuela publica , gau-eskola , euskaltegi , eta abar por no decir que vivo a 8 kilómetros de la muga.grrrrrrrrr
Profecía que hago hoy 1 de marzo de 2018 a las 12 horas: si la deriva en la que va el club no da un giro de 180º no descarto bajar a segunda en 5 , 17 , 38 ó 61 años y así poder ganar un título que tiene la Real si no desaparece

Respuestas al tema

Mostrando (1 - 16) de 16 respuestas

Respuesta #1
el jueves a las 10:34
Inolaz ez. Laster garaipenak iritziko dira. Ez larritu.

ODIO ETERNO AL FÚTBOL MODERNO
AUPA ATHLETIC KARAJO!!!
PITU, EZ ZAITUGU AHAZTUKO

Respuesta #2
el jueves a las 10:51
orduan lazain egongo nahiz ez que nire asmoa izan da erosteko ipurdian ipinteko Dodotis a la ez baina bueno ez dut erosiko.

Profecía que hago hoy 1 de marzo de 2018 a las 12 horas: si la deriva en la que va el club no da un giro de 180º no descarto bajar a segunda en 5 , 17 , 38 ó 61 años y así poder ganar un título que tiene la Real si no desaparece

Respuesta #3
el jueves a las 11:32
Benetan kezkagarria dena, zulotik taldeko beteranoek atera beharko dozkuela da. Gazteek ez dute horretarako Mailarik. Baina bai, zulotik aterako gara. Noiz arte?
Respuesta #4
el jueves a las 11:56
Editada el jueves a las 11:56
grrrrrr ez duzu itzuli.

Athletic! Athletic! Zu zara nagusia!!!!

A ver si sacamos de una vez la gabarra...

Respuesta #5
el jueves a las 12:42
Ba arriskua badago, bai.

Laister lortuko dira garaipenak eta aldenduko da. Ez daukat inolako zalantzarik. Gainera, ez dira garaipen asko beharko lortzeko: bizpahiru jarraian lortu ostean, gauzak desberdin ikusten dira.

Baina egon badago, bai.
Respuesta #6
el jueves a las 13:06
Cita:

Argumentorik dekozu hori esateko? Eta bilbotarrak izatea ez du balio.
Niretzat, arrisku larria dago, eta urte hau oso gogorra izango da.
Respuesta #7
el jueves a las 13:08
Gehien bat, fedea.

Pisu handiagokoa, estatistika.
Respuesta #8
el jueves a las 15:43
Cita:
Cita:

Argumentorik dekozu hori esateko? Eta bilbotarrak izatea ez du balio.

Batiz bat etxeko urrengo partidak Getafe, Girona ta Pucelaren aurka izango direla.

ODIO ETERNO AL FÚTBOL MODERNO
AUPA ATHLETIC KARAJO!!!
PITU, EZ ZAITUGU AHAZTUKO

Respuesta #9
el jueves a las 17:09
arriskua egon badago (real madrid, barcelona, atletico madrid, sevilla kenduta beste guztiak arriskuan daude).
aurten talde gehienen artean berdintasun handia dago (inoiz baino berdintasun handiagoa)
villareal, celta, real sociedad, betis, valencia, español gu baino talde zertxobait hobeak dauzketela uste det (eta alavesek salbatzeko puntuen erdia zakuan do jadanik)
egun jeisteko arriskua %10a joko nuke nik (edo %14 gehiena jota).

Respuesta #10
el jueves a las 17:25
Arriskua egon badago, urtero bezala.

Arrisku horren eragina txikitzea gure esku dago, eta horretarako, ahalik eta lasterren partiduak irabazten hasi behar gara.

"Alde ona" bi partidu erreskadan irabazi ezkero gorantzako kristongo jauzia egingo genukela uste dot, beraz ea irtenbide bat behingoz aurkitzen dugun eta lasaitzen joaten garen.
Respuesta #11
el jueves a las 19:29
Nire uste apalean, hiru maila ezberdindu beharko genituzke:

- Aukera: Noski. Edozeinek du. Baita Real Madrid berak ere.

- Arriskua: Baita ere. Egoera honi buelta ez ematekotan, arriskua egon badago.

- Probabilitatea: Nik, ehunekoetan neurtu beharko banu, % 5 eta 10 bitartean jarriko nuke.
Respuesta #12
el jueves a las 20:20
Arriskua? Handia gainera, beti euki dogu arrisku hori, baina orain ya datozten urteetan handiagoa izango da.
Respuesta #13
el jueves a las 20:35
Jaisteko? Zulora joateko arriskua? Egongo ez da ba! Koskobiloak zintzur-sagarrean dauzkat Athleticen ibilbidea dela eta Apophis eta Tutatis asteroideena dela... horren aurrean, Espainian gorantza datozen Ezkonduak, Hiritarrak, Ahotsak eta presidentea garbitu nahi dituzten "bakarkako" otsoak ume kontuak dira.

suena el irrintzi intrépido gora la bandera euskotarra corra la sangre hispana mientras dure la invasión unámonos todos los vascos olvidemos nuestras penas rompamos las cadenas del yugo francoespañol eusk nz t hrr ngp

Respuesta #14
el jueves a las 23:03
Amildegi ertzean borrokan ikusten dot taldea, aurten eta hurrengo urteetan.

Goseak begiak argi

Respuesta #15
el jueves a las 23:46
Cita:
grrrrrr ez duzu itzuli.

:::::::::::::::::::::::::

Guti-lehoi , positifo , nunca negatifo.grrrrrrrrr

Respuesta #16
el viernes a las 01:19
Cita:
Kaixo jendea , ba hori jakin nahi nuke zuen eritizan bigarren mailara jeitziko arriskuan badagaude a la ez.grrrrrrr

nik nahiz eta ez ondo jokatu uste dut ez gaude txarto jokatzen baina beste alderdi batetik ikusten dot sailkaperna eta ia-ia ZULO ´an gaude bakarrik puntu bat gehiagorekin eta orduan ez dakit zer pentza.grrrrrrrr

agurbenur.

KOLDO.

(*) como siempre os pido perdonar las faltas de ortografía pero es que joder nunca he ido a la ikastola , escuela publica , gau-eskola , euskaltegi , eta abar por no decir que vivo a 8 kilómetros de la muga.grrrrrrrrr

Bai. Arrisku galanta dago.

¿Qué son esos iconos?

Temas nuevos desde tu última visita.

Temas con mensajes nuevos desde tu última visita.

Reiniciar fecha de acceso