Agur bero bat, Kuko!

Registro: 30/11/2017

Publicado el 15 de mayo a las 09:35
Leído: 5.685
Guztiz bat nator Ramon Basaldua, Bizkai Irratiko kazetariak, gaur Deian idatzi dauan artikuluarekin.

Nahiz eta aurtengo denboraldia, kirol mailan, penagarria izan Zigandak, Lezaman egindako lanaren esker ona merezi dau. Are gehiago, Athletic izanda, harrobia zuztatzen dauan taldea izanda eta hondorioz, etxekoak zaindu behar doguzala kontutan izanda.

Agur bero bat Kuko! eta sorte on!

http://www.deia.eus/2018/05/15/opinion/columnistas/brankaganetik-kikuke/kuko-neure-taldean-beti

Respuestas al tema

Mostrando (1 - 26) de 26 respuestas

Respuesta #1
el 15 de mayo a las 09:46
ados, etxekoak zaindu behar ditugu!!!! Agur kuko ta zorte on!

GOAZEN ATHLETIC! SEGI JO TA KE!
ATHLETIC GU GARA!!!!!!!!!!

Jaio.Athletic.Hil
AMNISTIA ETA ASKATASUNA
FUTBOLA ZALEENTZAT

Respuesta #2
el 15 de mayo a las 09:49
Cita:
Guztiz bat nator Ramon Basaldua, Bizkai Irratiko kazetariak, gaur Deian idatzi dauan artikuluarekin.

Nahiz eta aurtengo denboraldia, kirol mailan, penagarria izan Zigandak, Lezaman egindako lanaren esker ona merezi dau. Are gehiago, Athletic izanda, harrobia zuztatzen dauan taldea izanda eta hondorioz, etxekoak zaindu behar doguzala kontutan izanda.

http://www.deia.eus/2018/05/15/opinion/columnistas/brankaganetik-kikuke/kuko-neure-taldean-beti

Bai, neu be bat nator. Kukok asko emon deutso Athleticeri. Clubak be, ederto ordaintzen deu, dena den. Urrutiak esan zeuen moduen, 7 + 7 urte egon da Clubean. Gehienak, oso honak. Pare bat oso txarrak. Naiz eta arduradun bakarra ez izan, berea da erantsunkizuna.
Respuesta #3
el 15 de mayo a las 09:57
Zigandari onena opa diot, baina egia esa espero dut partidan txalorik ez jasotzea. Emandakoa mezua penagarria litzateke.

Aupa Athletic!!

Respuesta #4
el 15 de mayo a las 09:58
Cita:
Cita:

Bai, neu be bat nator. Kukok asko emon deutso Athleticeri. Clubak be, ederto ordaintzen deu, dena den. Urrutiak esan zeuen moduen, 7 + 7 urte egon da Clubean. Gehienak, oso honak. Pare bat oso txarrak. Naiz eta arduradun bakarra ez izan, berea da erantsunkizuna.

Aurtengo urteko kirol kontuetako arduradun garrantzitsuena bera izan dala, ukaezina da. Ez dau jakin edo ezin izan dau taldeari behar dan errendimendua ateratzen.
Respuesta #5
el 15 de mayo a las 10:06
Cita:
Zigandari onena opa diot, baina egia esa espero dut partidan txalorik ez jasotzea. Emandakoa mezua penagarria litzateke.

Aurtengo denboraldiko desadostasuna behin baino gehiagotan erakutsi deutso San Mamesek Zigandari. Berak ere, argi izango dau zaleak guztiz etsita dagozala aurtengo taldearen mailarekin.

Horretaz gain, gauza onak ere egin dauz, bai aurten baita Bilbao Athleticen egondako denboraldietan. Eta nik pertsonalki, ez dot inoiz zalegoaren aldetik merezi dauan onespenik ikusi. Uste dot momentu ona dala hori egiteko eta zalego moduan desberdinak garela erakusteko.
Respuesta #6
el 15 de mayo a las 10:47
Cita:

bueno, Valverderi ez geuntsezan apenas txalorik egin, Kukori gitxiago.
Respuesta #7
el 15 de mayo a las 11:34
Guztiz ados Ramonegaz. Esker ona besterik ez bada be, merezi dau. Nik pertsonalki, sorterik onena opa deutsot, eta etorkizunen hemen euki dauana baino sorte hobeagoa euki daian. Agur, Kuko!

Denbora da poligrafo bakarra

Respuesta #8
el 15 de mayo a las 11:45
Editada el 15 de mayo a las 11:47
Nik ez dut sekula ulertu batzuen gorrotoa Athleticen entrenatzailea denaren eta jokalaria izandakoaren kontra. Nik uste bereizi behar direla epe laburra (denboraldi benetan txarra, argi dago Kukok aurten ez duela asmatu) eta ibilbide orokorra (Klubeko pertsona da).

Kukori zer aurpegiratu dakioke? Lehen taldearen urte txar bat, txarra benetan. Bera izan da entrenatzailea eta ez gara bere ardura zuritzen ibiliko.

Baina, bestela? Jokalari legez oso maitea zen eta Bilbao Athleticen lan bikaina egin zuen. Ez da normala futbolak daukan epe laburrerako joera ikaragarri hau: behin txarto ibiliz gero nahikoa da pertsona batek egindako guztia ahaztu eta, gainera, irainekin hasteko etsaia izango balitz bezala. Ziur nago zuek ere ikusita dauzkazuela halakoak Athleticen Twitter edo Facebookean. Eta gero horiek izango dira futbol modernoaren kritikatzaile Leicesterrek Ranieri bota zuenean... Halako gauzekin burura datorkit gero eta gehiago garela besteen antzekoak.

Eta horrekin ez dut esan gura Kukok jarraitu beharko lukeenik, ezta gutxiago ere.

Besteen modukoa izateko aukera zegoen; guk biderik zailena hartu genuen.

Respuesta #9
el 15 de mayo a las 11:58
Cita:

Gustiz ados...

Con tu escudo o sobre él... molon labe

Respuesta #10
el 15 de mayo a las 12:05
Cita:
Nik ez dut sekula ulertu batzuen gorrotoa Athleticen entrenatzailea denaren eta jokalaria izandakoaren kontra. Nik uste bereizi behar direla epe laburra (denboraldi benetan txarra, argi dago Kukok aurten ez duela asmatu) eta ibilbide orokorra (Klubeko pertsona da).

Kukori zer aurpegiratu dakioke? Lehen taldearen urte txar bat, txarra benetan. Bera izan da entrenatzailea eta ez gara bere ardura zuritzen ibiliko.

Baina, bestela? Jokalari legez oso maitea zen eta Bilbao Athleticen lan bikaina egin zuen. Ez da normala futbolak daukan epe laburrerako joera ikaragarri hau: behin txarto ibiliz gero nahikoa da pertsona batek egindako guztia ahaztu eta, gainera, irainekin hasteko etsaia izango balitz bezala. Ziur nago zuek ere ikusita dauzkazuela halakoak Athleticen Twitter edo Facebookean. Eta gero horiek izango dira futbol modernoaren kritikatzaile Leicesterrek Ranieri bota zuenean... Halako gauzekin burura datorkit gero eta gehiago garela besteen antzekoak.

Eta horrekin ez dut esan gura Kukok jarraitu beharko lukeenik, ezta gutxiago ere.

Zureki guztiz bat ere. Harrigarria, post honetan gehienak gatoz bat!. Kasualitatea....?

Denbora da poligrafo bakarra

Respuesta #11
el 15 de mayo a las 12:13
Nire txikitxako idolua izan da Kuko eta benetan gogoko izan dut beti.
Horrek ez dau kentzen ikuspegi kritiko batetik aztertzu behar izana lehenengo taldean egindako lana, eta alde batera egin ez izatia berak ikusi ebanian (pixkat inteligentia bada aspaldi konturatuko zan) kapaza ez dala taldia ganoriaz zuzentzeko.
Txaluak merezi dixenian bai, baina debaldeko txaluak ez noia oparitzen. Irainak bez, noski.

Antes morir que vivir muerto.

Respuesta #12
el 15 de mayo a las 12:33
Cita:

Ez da Twitter-era edo Facebook-era jo behar irainak ikusteko. San Mamesen ere entzun daikeguz. Hori da tamalgarria, nik ere uste dot, gero ta gehiago bestean antzekoak garela. Horregatik zapatuan Kuko txaloz agurtzeko aukera ezin dogu alperrik galdu.
Respuesta #13
el 15 de mayo a las 12:39
Cita:
Cita:

Ez da Twitter-era edo Facebook-era jo behar irainak ikusteko. San Mamesen ere entzun daikeguz. Hori da tamalgarria, nik ere uste dot, gero ta gehiago bestean antzekoak garela. Horregatik zapatuan Kuko txaloz agurtzeko aukera ezin dogu alperrik galdu.

Gauza bat da irainik ez botatia eta beste gauza bat txalotzia. Ze ein dau txaloak mereziduteko? Hurrengua ze ixango da, Udaletxian harrera bat?
Mesedez...

Respuesta #14
el 15 de mayo a las 12:49
Cita:
Cita:

Gauza bat da irainik ez botatia eta beste gauza bat txalotzia. Ze ein dau txaloak mereziduteko? Hurrengua ze ixango da, Udaletxian harrera bat?
Mesedez...

Bilbao Athleticen egin dauazan urteak, bigarren B mailara bajatu zanekoa kenduta (Amorrortuk ere mesede makala egin eutson), paregabeak izan dire. Epe horietako fruituak lehenengo taldeak jaso dauz, Kepa, Yerai, Williams, Nuñez edo Cordoba moduko jokalariek asko deukie Zigandari eskertzeko, beraien lana eta kalitatea alde batera utzi barik.

Baina txaloz agurtzeko nire eske honen gakoa ez da lan horren onespena bakarrik jaso daien, baizik eta zalego eta Club moduan, Futbolaren munduaren aurrean bereizi gaitezen.

Gustu onez txalotu doguz Athleticegaz zerikusi gitxi dabezan jokalariak, Joaquin horain dala aste pare bat...

Ez al dau Kukok horrelakorik merezi, etxekoa izanda?????
Respuesta #15
el 15 de mayo a las 12:55
Cita:
Cita:

Mesedez...

Bilbao Athleticen egin dauazan urteak, bigarren B mailara bajatu zanekoa kenduta (Amorrortuk ere mesede makala egin eutson), paregabeak izan dire. Epe horietako fruituak lehenengo taldeak jaso dauz, Kepa, Yerai, Williams, Nuñez edo Cordoba moduko jokalariek asko deukie Zigandari eskertzeko, beraien lana eta kalitatea alde batera utzi barik.

Baina txaloz agurtzeko nire eske honen gakoa ez da lan horren onespena bakarrik jaso daien, baizik eta zalego eta Club moduan, Futbolaren munduaren aurrean bereizi gaitezen.

Gustu onez txalotu doguz Athleticegaz zerikusi gitxi dabezan jokalariak, Joaquin horain dala aste pare bat...

Ederto, ba omenaldi bat eingo dotzau, baina datorren urtian.
Aurten, aspaldiko kalsifikazinorik eskasena lortu ta gero, zelan mereziko dau txaluak emotia?
Ez nator bat ezetarako bez. Athletik desberdina dala nahi ba gaitxuzu saldu, ondo, baina sekula bez, sekula bez ez gara ixan holakuak.
Akordaten naz Iruretagaz, Txetxu Rojo, Yeste, eta hainbeste jokalari, bihotzez Athletikzaliak, txistu einjotzena San Mamesen hainbeste bider.
Horretan ez datza desberdintasuna.

Respuesta #16
el 15 de mayo a las 13:05
Cita:
Cita:

Mesedez...

Barkatu, baina jokalari moduan milaka txalo jaso zituen, eta kanta bat egin genion: "kuko kuko", sarritan entzundakoa.

Bilbao Athleticen egindako lanari esker lehen taldea gidatzeko aukera izan du, guztiz merezitakoa.

Hortik aurrera, eta aurten ikusitako porrotak eta irudia aztertuz ez dut ikusten arrazoirik Ziganda txalotzeko. Athleticzalea da, ok. Gure historiaren zati baten portagonista, baita ere, ederto. Oso langilea dela, baliteke, baina tira, kobratu ere egiten du.

Baina onartezina da aurtengoa txalotzea azken partiduan, mezu kaltegarria litzateke guztiontzat, jokalari, zuzendaritza eta afizioa barne.

Aupa Athletic!!

Respuesta #17
el 15 de mayo a las 13:20
Editada el 15 de mayo a las 13:23
Cita:
Cita:

Aurten, aspaldiko kalsifikazinorik eskasena lortu ta gero, zelan mereziko dau txaluak emotia?
Ez nator bat ezetarako bez. Athletik desberdina dala nahi ba gaitxuzu saldu, ondo, baina sekula bez, sekula bez ez gara ixan holakuak.
Akordaten naz Iruretagaz, Txetxu Rojo, Yeste, eta hainbeste jokalari, bihotzez Athletikzaliak, txistu einjotzena San Mamesen hainbeste bider.

Zertan datza zure iritziz desberdinak izatea orduan? filosofian bakarrik oinarrituko zara? Jokalari eta entrenatzaile batzuei egindako kantuak eta txistuak, nahiz eta zalegoko alderdi bateri ondo iruditu, ez dau esan nahi egokia danik ezta gutxiagorik ere.
Respuesta #18
el 15 de mayo a las 13:35
Cita:
Cita:

Zertan datza zure iritziz desberdinak izatea orduan? filosofian bakarrik oinarrituko zara? Jokalari eta entrenatzaile batzuei egindako kantuak eta txistuak, nahiz eta zalegoko alderdi bateri ondo iruditu, ez dau esan nahi egokia danik ezta gutxiagorik ere.

Gaur egun bereizten gaitxuen gauza bakarra filosofía da.
Beste guztian igual igual gara. Prezioak, soldatak, direktiboak, mamoneoa(Hemen igual desberdinak gara baina txarrerako)...ez jat okurriduten ezebez desberdinak eitxen gaitxuena.

Respuesta #19
el 15 de mayo a las 19:58
Agur bero bat, baina adio betikoa.
Respuesta #20
el 15 de mayo a las 20:05
Ez dut uste trapau zaharrak astintzeko momentua denik.Gertatutakoa gertatu agur Kuko bihotzez eta aurrera begira!
Respuesta #21
el 15 de mayo a las 22:10
Hamalau urte oso onak eta bat oso txarra ATHLETIKEN.
Agur bero bat eta sorte on!!! KUKO, KUKO, KUKO, KUKO, KUKO,KUKO, KUKO, KUKO, KUKO, KUKO

GORA DEBA!!!!!
AUPA ATHLETIC!!!!!

Respuesta #22
el 16 de mayo a las 01:53
Agur bero bat eta Sorte On!!!

Uzte bait det Bihotzez Sahiatu dela, baina argi baino, garden geratu da Proiektu hau handiegia izan dela berarentzat...

Honekin ta hemendik esan denez, bere momentuan jokalari lez jaso zituen txalo ugari, igandean ez da ezta momentua ezta lekua txalotzen hasteko...Izatez uztot txalotzen bazaio pito ugariagoak jasoko dituela...Utzi dezagun itsasoa barea eta espero dezagun pito asko ez agertzea...

Zer egiten al da Katedralean partidua txarra doanean eta Jokalariek ez dutenean ezta kastarik erakusten?...Kriston Ixiltasuna

Aurtengo urteagaitik ez ditu Txaloak Merezi

Aio Kuko...

Topera!!!

ARITZ
VICENTE    IKER    SUSA
          UNAI
    OHIAN      ITU
MARTI    YERAY    NUÑEZ
             KEPA

Mision:"Meter + Goles kel Contrario"

Psikologia,Ambicion,Ilusion y Confianza n nuestras Posibilidades

Respuesta #23
el 16 de mayo a las 04:46
gogoratzen naiz zelan urte bate HIRU GOL BAKARRIK zartu zuela eta alan eta guztiz entzun behar nuen zela n beste gauza asko egiten zuela etz ez bakarrik golak.grrrrrrrr

badakit txarto dagoela idatzita baina beintzat kontutan hartu aleegiña.grrrrr

una pequeña azalpena idatzi dutenari y es que nunca he ido a la escuela en euskera y por lo tanto hago lo mejor que puedo.grrrrrrrrrrr

Profecía que hago hoy 1 de marzo de 2018 a las 12 horas: si la deriva en la que va el club no da un giro de 180º no descarto bajar a segunda en 5 , 17 , 38 ó 61 años y así poder ganar un título que tiene la Real si no desaparece

Respuesta #24
el 16 de mayo a las 07:31
Nire esker ona adierazi nahi diot ez egin duen lanagatik baizik eta hartu duen bideagatik. Ez zuen denboraldi osoa bukatu behar izan. Beste guztia soberan!
Respuesta #25
el 16 de mayo a las 09:08
Cita:
gogoratzen naiz zelan urte bate HIRU GOL BAKARRIK zartu zuela eta alan eta guztiz entzun behar nuen zela n beste gauza asko egiten zuela etz ez bakarrik golak.grrrrrrrr

una pequeña azalpena idatzi dutenari y es que nunca he ido a la escuela en euskera y por lo tanto hago lo mejor que puedo.grrrrrrrrrrr

Eskertzen da alegina!
Respuesta #26
el 16 de mayo a las 14:41
Cita:
Cita:

Eskertzen da alegina!

Holan da, bai.

Ni be penaz ikusten dot Cucon urteera. Zorte txarra batzuetan eta beren utsak ....
Baie nik txisturik berari ez noa eiten

Beti gure Athleticgez